Nie mogę poradzic sobie z demontazem plastikowej oslony chlodnicy. Na gorze sruba - ok - nic prostszego ale dalej: boczki, na dole; wyglada mi to na jakiegos rodzaju zatrzaski ale za zadna cholere nie moge ich sciagnac... Jednego juz nadlamalem Jakas podpowiedz do drugiego...?
Kierunek prawy/tył: obtarcie - przygoda z przeszlosci; chce zmetalizowac prozniowo. Demontaz...? Odkrecac listwe od blotnika czy jest inny sposob. Pytania moze banalne ale jak sie zachcialo grzebac w motorze bez wczesniejszych doswiadczen - zaczynaja sie schody... Zeszlo poltorej godziny, 450 klątw i dwa piwa...
Przyjme chetnie kazda sugestie...:)
Dzieki!
Odpowiedz do tematu
: Demontaż - elementy różne...;)
:
Osłona jest prawdopodobnie jak w c-2 na bolcach wychodzących z chłodnicy i na śrubie górnej montowanej na gumowej tulei .Więc musisz delikatnie wykręcić górną śrubę ,tylko wyciągaj ją delikatnie ,bo na końcu gumowej tulei jest śruba kontrująca która lubi wpadac do ramy a wtedy dupa blada. Później unosząc chłodnicę lekko do góry zdejmiesz osłonę.
uważaj na 2 tuleje gumowe które są na bolcach łatwo je przeoczyć i zgubić
uważaj na 2 tuleje gumowe które są na bolcach łatwo je przeoczyć i zgubić
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Jest dokładnie tak jak mówi Jarek. Odkręcić górną śrubę mocująca chłodnicę, odchylić chłodnice delikatnie w kierunku przedniego koła i podnosić do góry. Jak dolne wsporniki chłodnicy wyjdą z gniazd to wtedy zdejmiesz osłonę .
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Wszystko sie zgadza. Opis nie odbiega od rzeczywistosci ale Panowie...! Tu trzeba albo sily tatanki albo jest jakis myk (wcisnac, scisnac, nadgiac...). Siedze ze zlamanym srubokretem w dloni (drugiego mi szkoda), a ona nawet ani drgnie! Lekko i delikatnie to moge polerowac blotnik woskiem ale nie to cholerstwo...
jarek73 napisał/a: |
Później unosząc chłodnicę lekko do góry zdejmiesz osłonę. |
Todek napisał/a: |
odchylić chłodnice delikatnie w kierunku przedniego koła i podnosić do góry. |
Wszystko sie zgadza. Opis nie odbiega od rzeczywistosci ale Panowie...! Tu trzeba albo sily tatanki albo jest jakis myk (wcisnac, scisnac, nadgiac...). Siedze ze zlamanym srubokretem w dloni (drugiego mi szkoda), a ona nawet ani drgnie! Lekko i delikatnie to moge polerowac blotnik woskiem ale nie to cholerstwo...
:
a może węże od płynu trzymają i dlatego nie możesz ruszyć chłodnicy
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Pudlo! Weze zwolnione...
Dobra na dzisiaj sie poddaje...
Dobra na dzisiaj sie poddaje...
:
Oglądałeś fiszki do układu chłodzenia? Może one coś pomogą?
Jadę jadę na motorze...
:
Jakbyś spryskał czyściwem do hamulców bolce to zejdzie łatwiej.gumowe tulejki ci się zapiekły od syfu spod kół .spryskaj je czymś do mycia ja używam chemii WURTH-a .póżniej wpuść np.WD -40 ALE TYLKO W TEJ KOLEJNOŚCI
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
czy te gumowe tulejki powinienem wyjac demontujac oslone? czy one sa mocowane na srubach czy tylko wcisniete w szczeline jako rodzaj bufora?
:
Może To w czymś pomoże.
Jeśli to nie to co trzeba kliknij TU i wybierz sprzęt, a następnie odpowiednią sekcję "fiszek"
sublime napisał/a: |
czy te gumowe tulejki powinienem wyjac demontujac oslone? czy one sa mocowane na srubach czy tylko wcisniete w szczeline jako rodzaj bufora? |
Może To w czymś pomoże.
Jeśli to nie to co trzeba kliknij TU i wybierz sprzęt, a następnie odpowiednią sekcję "fiszek"
Jadę jadę na motorze...
:
chłodnica nie może być montowana na sztywno z racji drgań które by ją rozszczelniły .Tulejki te mają za zadanie częściowo zbierać drgania .prawdopodobnie jak uniesiesz chłodnice po pójdą w górę razem z nią .warto sprawdzić ich stan czy nie są poprzecierane i ewentualnie wymienić . nie mogą mieć za dużo luzu na bolcach ,bo to świadczy o ich zużyciu.
sublime napisał/a: |
czy te gumowe tulejki powinienem wyjac demontujac oslone? czy one sa mocowane na srubach czy tylko wcisniete w szczeline jako rodzaj bufora? |
chłodnica nie może być montowana na sztywno z racji drgań które by ją rozszczelniły .Tulejki te mają za zadanie częściowo zbierać drgania .prawdopodobnie jak uniesiesz chłodnice po pójdą w górę razem z nią .warto sprawdzić ich stan czy nie są poprzecierane i ewentualnie wymienić . nie mogą mieć za dużo luzu na bolcach ,bo to świadczy o ich zużyciu.
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Podepnę się pod temat ze swoim problemem. Mechanikiem jestem słabym i jeszcze gorszym elektrykiem, ale sprawdzając stan przewodów odkryłem w sojej VT 750C z '97 że mam trochę więcej kabli elektrycznych w okolicy przednich kierunkowskazów, oprócz standartowej lampy na przodzie i kierunków mam jeszcze podłączone lightbary i wraz zostają (ukryte w mocowaniu kierunków) cztery kable obcięte i zaizolowane. Może macie pomysł co mogło być jeszcze tam podłączone?
:
Jeśli to wersja amerykańska to może instalacja była przerabiana, np. kierunki świecące na stałe przerobiono na standard europejski?
Jadę jadę na motorze...
:
dzięki za podpowiedź, jest to możliwe bo italianiec od którego kupowałem coś wspominał o wersii hamerykańskiej
Cezar napisał/a: |
Jeśli to wersja amerykańska to może instalacja była przerabiana, np. kierunki świecące na stałe przerobiono na standard europejski? |
dzięki za podpowiedź, jest to możliwe bo italianiec od którego kupowałem coś wspominał o wersii hamerykańskiej
:
Odpowiedz do tematu
To ja też się podepnę z pytaniem.Gdzie w VF750S są bezpieczniki świateł i czy są zintegrowane z innym oswietleniem czy są tylko do świateł( mijania ,drogowe).
Pytanie drugie - zauwazyłem że nie zapala mi sie światło stopu jak zamykam klamkę przedniego hamulca - czy to normalne w tym modelu?
Przejrzałem te fiszki od Carlosa i nic tam takiego nie znalazłem.
Pytanie drugie - zauwazyłem że nie zapala mi sie światło stopu jak zamykam klamkę przedniego hamulca - czy to normalne w tym modelu?
Przejrzałem te fiszki od Carlosa i nic tam takiego nie znalazłem.