/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kręci nie pali
Autor Wiadomość
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 21:45   

robdk napisał/a:
Dokładnie tak jak Panoramiks pisze. Butelka na stojaku powyżej gaźnika podłączona wężykiem z nim i zalana benzyną. Działa tak jak zbiornik tyle, że z pominięciem kranika. Tak się robi jak przeprowadza się synchronizację gaźników a mamy zdjęty zbiornik paliwa.
W tym przypadku chodzi o to by mieć pewność, że paliwo zostanie nalane do gaźników i jeśli wtedy odpali poprawnie i będzie chodził to robimy przegląd odpowietrzenia baku i kranika.
Zresztą kranik też łatwo sprawdzić, wypinamy wężyk podciśnienia i paliwowy i zaciągamy powietrze ustami z wężyka podciśnieniowego a z paliwowego powinno polecieć paliwo. Kranik powinien mieć także ustawienie do zalewania gaźników jak i przełączenie rezerwy. (nie wiem czy tak jest w tym modelu, bo u siebie mam pozycję normalna praca, zamknięty oraz rezerwa)


ok już rozumiem, sprawdzę jeszcze raz zgodnie z wskazówkami
_________________
Permanent Surveillance
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 21:48   

robdk napisał/a:
Chodzi o ich kolor oraz czy są mokre czy suche. Jak były mokre (choć nie sądzę) to trzeba je wyczyścić i najlepiej nad palnikiem wygrzać elektrody.


świece są dopiero co wymienione | po 3 dniach prób odpalenia, końcówki świec zrobiły się brązowe, ale są suche.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2016-03-22, 08:18   

A takie głupie pytanie ... ustawiałeś obroty śrubką przy gaźnikach??
 
 
stiv10 

Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 1294
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-22, 08:25   

w większości motocykli układ paliwowy nazywa się opadowy, gdyż nie ma (jak w samochodach) pompy paliwa i dlatego bak jest tu, gdzie jest :mrgreen: Podawanie pacjentowi kroplówki też odbywa się metodą opadową.
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-22, 08:26   

Ciężka da dyskusja. Chyba już wszytko było powiedziane, a przyczyny znaleźć nie można. Wybacz kolego, ale patrząc jak zamontowałeś dodatkowy zbiornik Twoja wiedza o mechanice jest raczej na podstawowym poziomie. Polecam choćby mechanika samochodowego na pewno pomoże w rozwiązaniu zagadki. Silnik to silnik, a czy dwa czy trzy koła to zasada działania jest zawsze taka sama.
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-22, 11:16   

Gabriel napisał/a:
Ciężka da dyskusja. Chyba już wszytko było powiedziane, a przyczyny znaleźć nie można. Wybacz kolego, ale patrząc jak zamontowałeś dodatkowy zbiornik Twoja wiedza o mechanice jest raczej na podstawowym poziomie. Polecam choćby mechanika samochodowego na pewno pomoże w rozwiązaniu zagadki. Silnik to silnik, a czy dwa czy trzy koła to zasada działania jest zawsze taka sama.


Zgadza się, że nie jestem orłem mechaniki :-/ Myślałem, że poprzez ssanie paliwo będzie zassane z kanistra. Jeszcze raz spróbuje poprawną metodą, jeśli nie da rady to odstawię do mechanika. Tak czy siak dziękuje za pomoc :thx:
_________________
Permanent Surveillance
Ostatnio zmieniony przez eban1000 2016-03-22, 11:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2016-03-22, 11:19   

eban1000 napisał/a:
Gabriel napisał/a:
Ciężka da dyskusja. Chyba już wszytko było powiedziane, a przyczyny znaleźć nie można. Wybacz kolego, ale patrząc jak zamontowałeś dodatkowy zbiornik Twoja wiedza o mechanice jest raczej na podstawowym poziomie. Polecam choćby mechanika samochodowego na pewno pomoże w rozwiązaniu zagadki. Silnik to silnik, a czy dwa czy trzy koła to zasada działania jest zawsze taka sama.


Zgadza się, że nie jestem orłem mechaniki :-/ Myślałem, że poprzez ssanie paliwo będzie zassane z kanistra. Jeszcze raz spróbuje poprawną metodą, jeśli nie da rady to odstawę do mechanika. Tak czy siak dziękuje za pomoc :thx:


Nie każde ssanie jest tym, czym się wydaje ;-) :mrgreen:
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
  Wysłany: 2016-03-22, 16:10   

Sprawdź czy pompa paliwowa pracuje poprawnie i czy w ogóle działa. (bezpieczniki) Powinno być ją słychać po włączeniu zapłonu (kluczyk) jak nie słychać żadnego dźwięku wskazującego na pracę tego urządzenia dla pewności możesz zdjąć przewód zasilający gaźnik w paliwo ( ten który dochodzi z pompy do gaźnika i po włączeniu zapłonu i zakręceniu starterem powinno zacząć sikać paliwem ( użyj bańki :mrgreen: ) Jak nie podaje paliwa to tu masz zestaw naprawczy http://allegro.pl/zestaw-...6062640738.html Możesz pominąć pompę i podać paliwo grawitacyjnie wspomagając sprawność podawania wężykiem i strzykawką 100ml dostępną w aptece za 3 zł. http://allegro.pl/strzyka...4835992764.html
Jak nie pomoże to mechanior - o dobrego popytaj bo trafiają się lepiarze
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9491
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2016-03-22, 16:37   

Skorupek napisał/a:
Sprawdź czy pompa paliwowa pracuje poprawnie

Obawiam się, że w jego moto nie ma takiego urządzenia. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-22, 22:13   

Po dzisiejszej walce i wizycie mechanika w garażu ... mam już pewność, że gaźnik jest do przeczyszczenia i regulacji. Wszystko co było możliwe jest sprawdzone. Kranik jest sprawny - paliwo płynie, test butelki zrobiony, iskry na świecach są, wężyk od podciśnienia wymieniony, moto nie łapie lewego powietrza. Po mimo tych wszystkich operacji efekt w dalszym ciągu podobny - Moto odpalalił ale pracuje na wolnych obrotach jedynie na ssaniu, po dodaniu gazu gaśnie.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2016-03-23, 08:49   

Jeszcze raz zapytam - kręciłeś już śrubką regulacji obrotów, która znajduje się po lewej stronie między cylindrami? Koło linek gazu?
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-23, 13:41   

Mateusz napisał/a:
Jeszcze raz zapytam - kręciłeś już śrubką regulacji obrotów, która znajduje się po lewej stronie między cylindrami? Koło linek gazu?


sorki nie widziałem wcześniejszego posta - tak kręciłem wczoraj - niestety bez większych efektów. Po dodaniu gazu motor gasł.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-30, 13:58   

Właśnie odebrałem moto od mechanika - jestem lżejszy o 400zł, ale za to szczęśliwszy. Mechanik wyczyścił i wyregulował gaźnik + zamienił dysze (podobno były na opak - mała na przednim a duża na tylnym). Teraz pali na dotyk - dziś poskładam resztę rzeczy do kupy i jak pogoda pozwoli to w drogę ..

Jeszcze raz dziękuje wszystkim za rady :thx: :thx: ... przyznam, że jako informatyk i tak jestem pod wrażeniem, samego siebie, że tyle posprawdzałem i zrobiłem sam :-P | nie obyło się bez wpadek (z ssaniem), ale od tego chyba jest forum, aby się dowiedzieć.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 30
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-04-09, 19:15   

Sprawa rozwiązana w części problem był z instalacją (prawdopodobnie wina "zimnych lutów) lepiej połapać konektorami i poprzerabiać na kostki?
 
 
Sopelland 


Motocykl: Honda Shadow Vt1100C
Wiek: 46
Dołączył: 05 Mar 2023
Posty: 3
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2023-03-17, 16:40   Kręci nie pali

Witam, mam problem z odpaleniem mojej Shadow Vt1100 88r dwa tygodnie temu paliła a teraz nic kręci nie odpala nic nie ruszałem, filtr powietrza wymieniłem, klamkę sprzęgła, Aku naładowane, świece mokre po dłuższym kręceniu. Mam pytanie jak sprawdzić iskrę? Gdzieś czytałem że musi być moduł odłączony. Proszę o info.
Dzięki z góry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM