Kręci nie pali |
Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43 Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 810 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-03-21, 19:21
|
|
|
Świece mokre czyli paliwo dostaje. Brak jest zapłonu mieszanki. Może być zły skład mieszanki lub brak iskry. Moze się zalewa ? Najdziwniejsze że odpala jak mu się podleje paliwa. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
baton2156
Motocykl: VT500c
Wiek: 31 Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 30 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2016-03-21, 19:28
|
|
|
Dokładnie odpala ale ciężko (czasem trzeba dobra chwilę kręcić). Mnie to też dziwi. Może gdzieś w układzie zapłonowym, że nie łapie? Po tym wszystkim został albo gaźnik, lewe powietrze, albo zapłon. Bo paliwo w wężu do gaźnika było, świece mokre... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panoramiks
Sławek
![](images/avatars/43037747253a00cb80a4db.jpg)
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 38 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1710 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-03-21, 19:45
|
|
|
baton2156 napisał/a: | W skrzynce od bezpieczników mam brak w postaci 2 sztuk (odkąd kupiłem) są to 10 i 15 A znajdujące się na samym dole 15A po lewej i 10A po prawej. Od czego są? |
Zapas.
Na odwrocie pokrywy puszki bezpieczników masz rozrysowane wszystkie bezpieczniki.
Panowie a spróbujcie dla mojego świętego spokoju odpalić z wyjętym filtrem powietrza. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Stivi [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-21, 19:46
|
|
|
Dużo gadania i pisania, może to może tamto i tak czasem może bez końca. Ja jak mam problem to jadę do dobrego mechaniora i jeszcze się nie zawiodłem (złota rączka). Niestety jak się ma moto to czasami koszty trzeba ponosić. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Trom
Tomek
![](images/avatars/170081970856882ba145378.jpg)
Motocykl: VT750 05r,CRF1000
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2634 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-03-21, 19:50
|
|
|
Stivi napisał/a: | ...jak mam problem to jadę do dobrego mechaniora.... |
No właśnie "jadę" a tu odpalić nie można a co dopiero jechać |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mamamuszi
![](images/avatars/16145421414e33003a5633b.jpg)
Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 66 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 340 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2016-03-21, 19:58
|
|
|
Wysusz świece i porządnie wyczyść szczotką drucianą , szczególnie wyjście elektrody z izolatora |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
baton2156
Motocykl: VT500c
Wiek: 31 Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 30 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2016-03-21, 20:12
|
|
|
Panoramiks dzięki serdecznie. Filtr powietrza był również wymieniany. Poza tym w moim filltr już jest na stałe przyklejony do pokrywki (wersja papierowa). Z jechaniem do mechaniora to tak jak trom mówi:P Poza tym u nas jest problem z mechanikami zwłaszcza polecam gościa z Hacz.wa zajebisty mechanik do krojenia. na wszystko ma lekarstwo nawet na brak powietrza w kole, które nazywa się regulacja gaźników=150zł. Jak sb nie poradzę to tak zrobię i zawiozę go do motobecane tylko ciężko się do gościa dostać, bo tak ma klientów. Poza tym ogólnie rzecz biorąc mechanicy zwykle, albo kasują kosmicznie (przykład z auta 450 chciał w warsztacie za wymianę przewodów hamulcowych w aucie za samą robociznę) albo robią najmniejszym nakładem czyli ruszy tyle, żeby jeździło... A jak się ma dobrego mechaniora to się tylko ciesz.... Dobra koniec offtopu rady typu jedź do mechanika zaśmiecają temat więc jeśli ktoś nie jest zainteresowany niech nie pisze. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
stiv10
Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1294 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 2016-03-21, 20:53
|
|
|
Stivi napisał/a: | Dużo gadania i pisania, może to może tamto i tak czasem może bez końca. Ja jak mam problem to jadę do dobrego mechaniora i jeszcze się nie zawiodłem (złota rączka). Niestety jak się ma moto to czasami koszty trzeba ponosić. |
Tylko wtrącę (nie lubię pisać nie na temat, ale ad vocem do Stiviego od StiV10). Temat jest ciekawy, gdyż innym rozwiązanie tego problemu może być w przyszłości (oby nie) pomocne (ja również lubię samemu rozwiązywać zagadki, a nie tylko kasą szastać). Czytam jak kryminał i czekam na szczęśliwe zakończenie |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
eban1000
Mazi
![](images/avatars/71864357653c2b8524cdad.jpg)
Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 40 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 43 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:02
|
|
|
robdk napisał/a: | Chwilowo omiń kranik i zbiornik a jaka butelczynę z benzyną podłącz wężykiem do gaźnika. Jeśli będzie wszystko Ok to masz problem przy zbiorniku. Jeśli jeszcze będzie robił bokami to trzeba gaźniki czyścić i regulować. |
Nie wiem czy dokładnie o taki test z "butelką" chodziło - odłączyłem przewód z kranika i połączyłem go z wężykiem
koniec wężyka wsadziłem do kanistra z benzyną
Niestety, gaźnik nie zaciąga paliwa z kanistra. I tu pojawia się pytanie czy to o taki test chodziło, czy coś źle robię?
Efekt... w dalszym ciągu nie pali . Tym razem nawet raz nie zagadał (wcześniej udało mi się doprowadzić do odpalenia i gasł przy wyłączeniu ssania lub dodania gazu)
PS. baton2156 sorry, że tak w Twojego posta wbijam, ale wolałem nie powielać ... |
_________________ Permanent Surveillance |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 46 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:21
|
|
|
eban1000, no nie wiem, czy tak da radę pociągnąć paliwo. Raczej dałbym do butelki, jak pacjentowi kroplówkę. |
_________________ Always look on the bike side of life |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
baton2156
Motocykl: VT500c
Wiek: 31 Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 30 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:26
|
|
|
dokładnie... utnij butelkę wężyk włóż zaizoluj i niech będzie powyżej gaźnika. Zresztą po co tak kombinować jeśli można na świecach luknąć? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panoramiks
Sławek
![](images/avatars/43037747253a00cb80a4db.jpg)
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 38 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1710 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:31
|
|
|
Paliwo musi spływać z góry w dół do gaźnika i to spływać a nie że gaźnik sam sobie pociągnie. W wężyku musi być paliwo a pojemnik z paliwem musi być wyżej niż gaźnik. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
robdk
![](http://www.allegro.kxd.pl/EN500/avatar5.jpg)
Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 55 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 173 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:40
|
|
|
Dokładnie tak jak Panoramiks pisze. Butelka na stojaku powyżej gaźnika podłączona wężykiem z nim i zalana benzyną. Działa tak jak zbiornik tyle, że z pominięciem kranika. Tak się robi jak przeprowadza się synchronizację gaźników a mamy zdjęty zbiornik paliwa.
W tym przypadku chodzi o to by mieć pewność, że paliwo zostanie nalane do gaźników i jeśli wtedy odpali poprawnie i będzie chodził to robimy przegląd odpowietrzenia baku i kranika.
Zresztą kranik też łatwo sprawdzić, wypinamy wężyk podciśnienia i paliwowy i zaciągamy powietrze ustami z wężyka podciśnieniowego a z paliwowego powinno polecieć paliwo. Kranik powinien mieć także ustawienie do zalewania gaźników jak i przełączenie rezerwy. (nie wiem czy tak jest w tym modelu, bo u siebie mam pozycję normalna praca, zamknięty oraz rezerwa) |
_________________ POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
eban1000
Mazi
![](images/avatars/71864357653c2b8524cdad.jpg)
Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 40 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 43 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:41
|
|
|
baton2156 napisał/a: | dokładnie... utnij butelkę wężyk włóż zaizoluj i niech będzie powyżej gaźnika. Zresztą po co tak kombinować jeśli można na świecach luknąć? |
o co chodzi z zerknięciem na świecach? |
_________________ Permanent Surveillance |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
robdk
![](http://www.allegro.kxd.pl/EN500/avatar5.jpg)
Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 55 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 173 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:43
|
|
|
Chodzi o ich kolor oraz czy są mokre czy suche. Jak były mokre (choć nie sądzę) to trzeba je wyczyścić i najlepiej nad palnikiem wygrzać elektrody. |
_________________ POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|