/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kręci nie pali
Autor Wiadomość
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-21, 19:21   

Świece mokre czyli paliwo dostaje. Brak jest zapłonu mieszanki. Może być zły skład mieszanki lub brak iskry. Moze się zalewa ? Najdziwniejsze że odpala jak mu się podleje paliwa.
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-21, 19:28   

Dokładnie odpala ale ciężko (czasem trzeba dobra chwilę kręcić). Mnie to też dziwi. Może gdzieś w układzie zapłonowym, że nie łapie? Po tym wszystkim został albo gaźnik, lewe powietrze, albo zapłon. Bo paliwo w wężu do gaźnika było, świece mokre...
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1708
Skąd: Sanok
Wysłany: 2016-03-21, 19:45   

baton2156 napisał/a:
W skrzynce od bezpieczników mam brak w postaci 2 sztuk (odkąd kupiłem) są to 10 i 15 A znajdujące się na samym dole 15A po lewej i 10A po prawej. Od czego są?


Zapas.
Na odwrocie pokrywy puszki bezpieczników masz rozrysowane wszystkie bezpieczniki.

Panowie a spróbujcie dla mojego świętego spokoju odpalić z wyjętym filtrem powietrza.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Stivi
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-21, 19:46   

Dużo gadania i pisania, może to może tamto i tak czasem może bez końca. Ja jak mam problem to jadę do dobrego mechaniora i jeszcze się nie zawiodłem (złota rączka). Niestety jak się ma moto to czasami koszty trzeba ponosić.
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2620
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-03-21, 19:50   

Stivi napisał/a:
...jak mam problem to jadę do dobrego mechaniora....


No właśnie "jadę" a tu odpalić nie można a co dopiero jechać :-)8
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
mamamuszi 


Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 334
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2016-03-21, 19:58   

Wysusz świece i porządnie wyczyść szczotką drucianą , szczególnie wyjście elektrody z izolatora
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-21, 20:12   

Panoramiks dzięki serdecznie. Filtr powietrza był również wymieniany. Poza tym w moim filltr już jest na stałe przyklejony do pokrywki (wersja papierowa). Z jechaniem do mechaniora to tak jak trom mówi:P Poza tym u nas jest problem z mechanikami zwłaszcza polecam gościa z Hacz.wa zajebisty mechanik do krojenia. :omg: na wszystko ma lekarstwo nawet na brak powietrza w kole, które nazywa się regulacja gaźników=150zł. Jak sb nie poradzę to tak zrobię i zawiozę go do motobecane tylko ciężko się do gościa dostać, bo tak ma klientów. Poza tym ogólnie rzecz biorąc mechanicy zwykle, albo kasują kosmicznie (przykład z auta 450 chciał w warsztacie za wymianę przewodów hamulcowych w aucie za samą robociznę) albo robią najmniejszym nakładem czyli ruszy tyle, żeby jeździło... A jak się ma dobrego mechaniora to się tylko ciesz.... Dobra koniec offtopu rady typu jedź do mechanika zaśmiecają temat więc jeśli ktoś nie jest zainteresowany niech nie pisze.
 
 
stiv10 

Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 1294
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-21, 20:53   

Stivi napisał/a:
Dużo gadania i pisania, może to może tamto i tak czasem może bez końca. Ja jak mam problem to jadę do dobrego mechaniora i jeszcze się nie zawiodłem (złota rączka). Niestety jak się ma moto to czasami koszty trzeba ponosić.

Tylko wtrącę (nie lubię pisać nie na temat, ale ad vocem do Stiviego od StiV10). Temat jest ciekawy, gdyż innym rozwiązanie tego problemu może być w przyszłości (oby nie) pomocne (ja również lubię samemu rozwiązywać zagadki, a nie tylko kasą szastać). Czytam jak kryminał i czekam na szczęśliwe zakończenie :mrgreen:
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 21:02   

robdk napisał/a:
Chwilowo omiń kranik i zbiornik a jaka butelczynę z benzyną podłącz wężykiem do gaźnika. Jeśli będzie wszystko Ok to masz problem przy zbiorniku. Jeśli jeszcze będzie robił bokami to trzeba gaźniki czyścić i regulować.


Nie wiem czy dokładnie o taki test z "butelką" chodziło - odłączyłem przewód z kranika i połączyłem go z wężykiem



koniec wężyka wsadziłem do kanistra z benzyną



Niestety, gaźnik nie zaciąga paliwa z kanistra. I tu pojawia się pytanie czy to o taki test chodziło, czy coś źle robię?

Efekt... w dalszym ciągu nie pali :omg: . Tym razem nawet raz nie zagadał (wcześniej udało mi się doprowadzić do odpalenia i gasł przy wyłączeniu ssania lub dodania gazu)

PS. baton2156 sorry, że tak w Twojego posta wbijam, ale wolałem nie powielać ...
_________________
Permanent Surveillance
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2016-03-21, 21:21   

eban1000, no nie wiem, czy tak da radę pociągnąć paliwo. Raczej dałbym do butelki, jak pacjentowi kroplówkę.
_________________
Always look on the bike side of life
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-21, 21:26   

dokładnie... utnij butelkę wężyk włóż zaizoluj i niech będzie powyżej gaźnika. Zresztą po co tak kombinować jeśli można na świecach luknąć?
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1708
Skąd: Sanok
Wysłany: 2016-03-21, 21:31   

Paliwo musi spływać z góry w dół do gaźnika i to spływać a nie że gaźnik sam sobie pociągnie. W wężyku musi być paliwo a pojemnik z paliwem musi być wyżej niż gaźnik.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-21, 21:40   

Dokładnie tak jak Panoramiks pisze. Butelka na stojaku powyżej gaźnika podłączona wężykiem z nim i zalana benzyną. Działa tak jak zbiornik tyle, że z pominięciem kranika. Tak się robi jak przeprowadza się synchronizację gaźników a mamy zdjęty zbiornik paliwa.
W tym przypadku chodzi o to by mieć pewność, że paliwo zostanie nalane do gaźników i jeśli wtedy odpali poprawnie i będzie chodził to robimy przegląd odpowietrzenia baku i kranika.
Zresztą kranik też łatwo sprawdzić, wypinamy wężyk podciśnienia i paliwowy i zaciągamy powietrze ustami z wężyka podciśnieniowego a z paliwowego powinno polecieć paliwo. Kranik powinien mieć także ustawienie do zalewania gaźników jak i przełączenie rezerwy. (nie wiem czy tak jest w tym modelu, bo u siebie mam pozycję normalna praca, zamknięty oraz rezerwa)
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 21:41   

baton2156 napisał/a:
dokładnie... utnij butelkę wężyk włóż zaizoluj i niech będzie powyżej gaźnika. Zresztą po co tak kombinować jeśli można na świecach luknąć?


o co chodzi z zerknięciem na świecach?
_________________
Permanent Surveillance
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-21, 21:43   

Chodzi o ich kolor oraz czy są mokre czy suche. Jak były mokre (choć nie sądzę) to trzeba je wyczyścić i najlepiej nad palnikiem wygrzać elektrody.
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM