/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kręci nie pali
Autor Wiadomość
Morfi 63 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 337
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2016-03-19, 10:31   

[quote="baton2156"]
Skoro łapie i manetką podkręce delikatnie to obroty utrzymuje też odpada.
Że się tak z głupiego zapytam -a odpalasz na ssaniu?
_________________
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-19, 15:41   

Na ssaniu i bez ssania różnicy nie ma. Stal w garażu temperatura caly rok na plusie to chyba oczywiste.
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-19, 17:54   

Czy iskra była sprawdzana bo już nie doczytałem, tyko, ze świece nowe. Ja kiedyś na jesieni wsadziłem super hiper świece irydowe i po zimie nie odpaliłem moto, wsadziłem stare 10 letnie i gadał jak najęty.
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-19, 23:15   

Iskra jest zreszta skoro pali jak ma wstrzykniete pod swiece to samo przez się odpada...
 
 
Fr0g 
pan Wyindywidualizowany


Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 1580
Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
Wysłany: 2016-03-19, 23:59   

Trom napisał/a:
Fr0g napisał/a:
...... albo silikon odpuścił przy -20 stopniach?


To chyba że stał na Syberii ;-) :-)8

Chłopak z Krosna, a tam nocą mogło bywać jak w styczniu w południe pacowałem przy -14 stopniach
_________________
-> Oddaj proszę 1% podatku <-

Moja VT 600
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-20, 09:20   

Nie zostały jakieś stare świece na podmianke. Kiedyś był tu temat, że motocykl jechał, gasł, a po postoju odpalał i jechał dalej. Winne było odpowietrzania zbiornika paliwa. Tworzyło się podciśnienie i paliwo nie docierało. Można było jechać, ale bez korka wlewu paliwa.
Ale skoro paliwo dochodzi do gaźnika i jest iskra to po drodze tylko gaźnik zostaje niestety. Jeżeli kręci i nie odpala to bedą świece mokre. Jak suche to nie ma paliwa. Mi kiedyś aż głupio było jak z pod cpn nie mogłem odjechać. Kręcił i kręcił i nie palił. Już miałem pchać i nagle oświecenie, wyłącznik awaryjny przy kierownicy.
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 10:59   

U mnie po 1,5 rocznej przerwie jest podobnie... Jak narazie udało mi się zrobić parę rzeczy:

1. Zacząłem od wymiany aku na nowy (poprzedni wskazywał 8V i nawet parę godzin ładowania nie dało efektu). Akumulator exide YB12A-A
2. Kolejną rzeczą była wymiana filtra powietrza, bo jego stan był już dość nieciekawy. Filtr powietrza HIFLO - HONDA VT500 CD/ED/FT
3. Wymiana świec. Świeca NGK DPR8EA-9
4. Spuściłem (starą metodą grawitacyjną) paliwo i zalałem 5L świeżej benzyny

Efekt po tych operacjach - w dalszym ciągu podobny - kręci ale nie odpala

Spróbowałem odpalić przy pomocy samostartu - puki miał dawkę to pracował, ale gdy dawka się wyczerpała gasł.

Dmuchnąłem w taki krótki wężyk, który z jednej strony wchodzi do cylindra a z drugiej do kranika (chyba to ten od podciśnienia) - coś drgnęło bo po tej operacji odpalił normalnie, ale....

..ale chodzi tylko na wolnych obrotach - przy dodaniu gazu gaśnie. Dodatkowo pracuje jedynie przy pełnym ssaniu, (nawet jak już się rozgrzał) - po wyłączeniu ssania odrazu gaśnie.

Wydaje mi się, że będę musiał przyjrzeć się jeszcze czy coś nie jest z kranikiem.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-21, 11:31   

Chwilowo omiń kranik i zbiornik a jaka butelczynę z benzyną podłącz wężykiem do gaźnika. Jeśli będzie wszystko Ok to masz problem przy zbiorniku. Jeśli jeszcze będzie robił bokami to trzeba gaźniki czyścić i regulować.
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2016-03-21, 13:01   

Zanim zaczniecie rozkręcać gaźniki to wykręćcie kranik ze zbiornika, rozbierzcie kranik, wyczyśćcie i sprawdźcie stan membran w kraniku. Plus wymieńcie ten cienki wężyk między kranikiem a cylindrem na nowy, szczelny - polecam sylikonowe.
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-21, 13:43   

Mateusz, jak podepnie buteczynę z benzyną to od razu określi gdzie problem czy przy gaźnikach czy przy kraniku i zbiorniku. A to 5 min. roboty a diagnoza precyzyjna.
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2016-03-21, 13:55   

Zgadzam się - dlatego nie pisałem, żeby tak nie zrobić :-)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9516
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2016-03-21, 15:28   

eban1000 napisał/a:
Dmuchnąłem w taki krótki wężyk, który z jednej strony wchodzi do cylindra a z drugiej do kranika (chyba to ten od podciśnienia)

W ten wężyk się nie dmucha, tylko ciągnie.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 15:42   

robdk napisał/a:
Chwilowo omiń kranik i zbiornik a jaka butelczynę z benzyną podłącz wężykiem do gaźnika.


W ten sposób paliwo z butelki zostanie zassane do gaźnika?? Czy na zasadzie grawitacyjnej Czy ewentualnie przelewać powoli z butelki poprzez ten wężyk?

Kupiłem przed chwilą nowy wężyk podciśnienia, wieczorem zmienię i zobaczę z tą butelką.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
eban1000 
Mazi


Motocykl: VT 500C '83
Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-21, 15:42   

Todek napisał/a:
eban1000 napisał/a:
Dmuchnąłem w taki krótki wężyk, który z jednej strony wchodzi do cylindra a z drugiej do kranika (chyba to ten od podciśnienia)

W ten wężyk się nie dmucha, tylko ciągnie.


w sumie to i dmuchałem i ciągnąłem - wymienię wężyk na nowy i zobaczymy.
_________________
Permanent Surveillance
 
 
baton2156 

Motocykl: VT500c
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 30
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-21, 19:14   

1) ok akumulator podpięty z auta i też brak jakiegokolwiek rezultatu (czego się nie spodziewałem, sprawdziłem raczej dla świętego spokoju).
2) Świece przy po kręceniu są mokre. Jeśli łapało by lewe powietrze to paliło by ze strzykawki?
Prawda taka, że spod strzykawki też lekko nie pali.
3) Dygresja. W skrzynce od bezpieczników mam brak w postaci 2 sztuk (odkąd kupiłem) są to 10 i 15 A znajdujące się na samym dole 15A po lewej i 10A po prawej. Od czego są?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM