Czym kierować sie przy wyborze shadow 125?
Odpowiedz do tematu

:
Moja była stoi tu:

http://motocyklewloclawek.pl/

Została w rozliczeniu. Nie była blokowana.

Always look on the bike side of life
:
Dzieli thommush, obejrzalem ich stronkę, ale trochę za daleko i za drogo

:
Moja też leci 115 a według vinu ma blokadę do 110 a większość posiadaczy deklaruje 120 i więcej nawet że jadą.

zielonyne
[Usunięty]
:
z uwagi na fakt że już jej nie produkują to , stanem utrzymania -silnik - wygląd - całokształt :-D

chyba że ktoś lubi dłubać a nie jeździć :-)8

motocykl mam być należycie utrzymany i tyle w temacie :ride:

:
podobno hondy shadow 125 nie mają blokad , tzn mają ale to jakiś tam rynek jeden i wtedy jadą 60-70 wszystkie które dociągają wyżej są po prostu odblokowane. (coś o tym wiecie?)

Co do zakupu, liczy się stan , żeby spawana nie byla, aby nie ciekła .. poza tym są niezniszczalne.

prędkość v-max zależy mocno od wagi raidera. potwierdzam jedynie moja też ciągnie powyżej 100km/h

BÓG, HONOR, OJCZYZNA
:
qharon napisał/a:
podobno hondy shadow 125 nie mają blokad , tzn mają ale to jakiś tam rynek jeden i wtedy jadą 60-70 wszystkie które dociągają wyżej są po prostu odblokowane. (coś o tym wiecie?)



Mają w Niemczech do 80 km/h i jest sporo na forum o tym :-P

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
:
Piwek napisał/a:
Mają w Niemczech do 80 km/h


Nie wszystkie, moja na przykład była normalna.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Moja tez z niemiec i byla " normalna" wszyscy pamiętacie zapewne ☺

BÓG, HONOR, OJCZYZNA
:
Moja też była niemiecka i nie miała, co nie zmienia faktu, że tam mają takie...

Dopiszę od razu, bo zaraz się okaże... Pewnie nie tylko na rynek niemiecki takie aparaty były robione. Nadal to nie zmienia faktu, że bywają i przy zakupie należy to sprawdzić po numerze modułu zapłonowego. Na forum sporo info i nie ma co bić piany.

numerek

Oczywiście pewnie zaraz ktoś powie, że w papierach ma 80, a lata 120... No jest to możliwe, bo nie tylko my kombinujemy.

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
:
Ja z motocyklem dostałem taki jakby niemiecki certyfikat, gdzie było określone jaki motocykl posiadam.
Na czerwono zaznaczyłem interesujące zagadnienie.




Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
no tak i dalej nie wiadomo jaki moduł był stosowany bez ograniczenia do 103..... :omg:

LWG
:
saxo napisał/a:
no tak i dalej nie wiadomo jaki moduł był stosowany bez ograniczenia do 103..... :omg:


wiadomo - jest opisany w pliku, który załączyłem... nie oglądamy - czytamy :-)


"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
:
N51F to ograniczenie do 103 a jaki jest symbol modułu bez ograniczenia?

LWG
:
saxo napisał/a:
N51F to ograniczenie do 103 a jaki jest symbol modułu bez ograniczenia?


W Niemczech wg info były tylko te 2 ograniczenia. Wnioskuję, że to 103 to max... nawet, jak z wiatrem leci 120, to na tym module... Tak to czytam.

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
:
może i tak, to skąd max speedy podawane na poziomie 125km/h.....

LWG
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group