Wydech SILVER TAIL
Odpowiedz do tematu

:
Ja w zeszłym tygodniu założyłem Silver Tail. Nie powiem, jest głośno, ale nawet miło głośno. Mogłoby być ciut ciszej ale jak kto lubi. Dodatkowo oddałem do serwisu na drobne przeróbki gaźników i jest i głośniej, ale i szybciej, więc efekt, którego szukałem jest. Udrożnione wydechy i udrożnione gaźniki.

Dziś zaczepił mnie motocyklista, który podjechał Dragstarem 125 i mówi- niezły sprzęt, chyba duża pojemność :). Jak mu powiedziałem, że taka sama jak jego to był mocno zdziwiony.

Podsumowując - całkiem niezły efekt :)

:
Mariusz_36 napisał/a:
Ja w zeszłym tygodniu założyłem Silver Tail.


Ile ile ile tak przyjemność . Po konieczna regulacja gaźników ?

:
Finalnie zapłaciłem 1200 pln zostawiając w rozliczeniu stary wydech. Regulacja ze względu na to, że masz inny przepływ powietrza (oryginalny tłumik masz zblokowany zwężkami różnego rodzaju). Dodatkowo okazało się, że miałem zapaskudzone dysze, więc trzeba było dokładnie przeczyścić gaźniki.

:
Zastanawiam się mocno , raz słyszałem na żywo ,( wtedy pomyślałem sobie że za głośne jak dla mnie ) .

1200 zł za nowe?

Zrób film , tylko taki z "jajem " blisko daleko , niech ktoś kręcie a ty przejedź koło niego ,

:
Nie za bardzo mam jak dziś to zrobić, ale pogrzebałem na youtube i jest to praktycznie to samo co pod poniższym linkiem gdzie prezentowany jest shadow 125 z silvertail:

https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU

Z perspektywy bezpieczeństwa podobno im głośniej tym lepiej :). Z drugiej strony przecież trochę o to chodzi, aby trochę basu i ryku było :)

:
I jeszcze jedna ciekawostka. Po wymianie wydechu, lekkiej przeróbce gaźnika jeździ zdecydowanie dynamiczniej, natomiast wczoraj wracając z serwisu zalałem na shell benzynę vpower racing 100. Wcześniej zalewałem 95 albo 98. Możecie mi nie wierzyć, ale zdecydowanie lepiej wkręca się na obroty i jest bardziej dynamiczny. Zaraz wypadam na aleję Krakowską aby przetestować go na drodze do Tarczyna. Wydaje mi się, że nie będzie problemu aby osiągnąć 120 km/h (a mam 190 cm i ważę 90 kg i nie zamierzam się tulić za owiewką.

Zobaczymy :chytrusek:

:
Mariusz_36 podejrzałeś co robili w gaźniku? czy tylko czyścili i/lub zmieniali dysze na większe?

:
Mariusz_36, a poprawnie wpisałeś link lub nie pomyliłeś linków do tego filmu?
Po przekierowaniu na ytube wychodzi komunikat, że ten film jest niedostępny...

:
Nie. To jest ich słodka tajemnica. Właściciel serwisu powiedział mi, że trenowali metodą prób i błędów wielokrotne szukając efektu, natomiast wiem, że to co zrobili można w każdym momencie odwrócić do stanu oryginalnego.

:
Odnosnie linka, wrzucam zatem jeszcze raz:

https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU

A jak nie pomoże to wpisz w youtube shadow 125 silvertail i to jest 12-ty film od góry.

:
https://www.youtube.com/watch?v=1NK5P4F77J4

Tutaj bawiłem się silvertailem, wybebeszyłem wydechy, ale s powrotem założyłem db killery, bo dźwięk na wolnych bardzo ładny był, ale na wysokich to już tragedia, niestety ale z 125 nie zrobisz potwora pokroju 600 :)

To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością
:
Dokładnie ma to związek z obrotami silnika jednak jak sie jedzie 70-80 jest ok i dźwięk super. Szkoda że nie masz filmiku w ruchu i założonymi całymi wydechami można wtedy coś porównywać. Ja mam swoje wygłuszone wkładami średnica przelotu ok 30 mm a pozostały przekrój do 70 mm wyłożony stelażem z siatki na wzór szpuli i wełna stalowa ładny basik się robi. Sam pusty wydech nie brzmi ładnie. Zastanawiam się aby zamiast tych wkładów co mam zastosować sam db kiler jak z linku poniżej? Stosował ktoś to rozwiązanie do pustej rury jako końcowe tłumienie?

http://allegro.pl/wklad-t...30.html#thumb/2

:
Mam taki filmik z założonymi całymi rurami bez DB killerów same puste i jak się trzyma niskie obroty silnika to jest ok, potem jak za mną jechał kolega na VTX1300 i powiedział mi, że to nie brzmi dobrze, wręcz przykro się za mną jeździ to postanowiłem, że założę z powrotem te DB killery ale bez tych włókien szklanych i jest ok, co prawda chodzi ciszej ale z drugiej strony na długie dystanse nie ma co sobie dźwięku ulepszać, zastanawiałem się też na tymi db killerami które podałeś w linku ale na razie zostawiam ten temat z myślą, że VT125 nie będzie miała takiego dźwięku jak większe motocykle, tym bardziej, że ja tym motocyklem jeżdżę 90-120km/h a tam dźwięk wiadomo jaki jest :D

To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością
:
He he, akurat się bawiłem tłumikami przez ostatnie dwa dni - przeszedłem dokładnie tą samą drogę co koledzy.
1 dzień - zamontowałem wydechy i zdemontowałem - dźwięk mi się średnio podobał.
2. dzień - Po przespaniu się znowu założyłem wydechy ale bez db killer - przejechałem 100km i po powrocie założyłem db killery. Bez nich dźwięk fajny do 50 km - po tym już zaczyna się psuć ... na szczęście wybierając się na jazdę założyłem stopery do uszu ;)

Podsumowując - oryginalny tłumik jest jednak najlepszy, ale podwójne wydechy lepiej wyglądają wiec przy nich zostanę jak już kupiłem.
One lepiej wyglądają niż brzmią ... takie jest moje zdanie.

:
Duszeek napisał/a:

One lepiej wyglądają niż brzmią ... takie jest moje zdanie.


Tu się nie zgodzę ale każdy ma prawo do swojej opinii. Wg mnie dzwięk jest lepszy na podwójnych. Co do jazdy na pustych bez DB to potwierdzam na dłuższą metę masakra.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group