Ciśnienie w oponach |
Autor |
Wiadomość |
Jachym Jan
Motocykl: Honda shadow 750
Wiek: 56 Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:13 Ciśnienie w oponach
|
|
|
Witam.
Pytanko - jakie powinno być optymalne ciśnienie w oponach:
Przód opona 120/90/17
Tył opona 170/80/15
Opony orginalne USA firmy ?????????
Pozdrawiam |
_________________ Mychaj |
|
|
|
|
KALI
JARO
Motocykl: BMW 1250GS 2023r. H-D 1350 Electra Glide
Wiek: 53 Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 3992 Skąd: WROCEK
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:14
|
|
|
Ale o jaki konkretnie model motocykla pytasz... |
_________________ Przeznaczenie myli sie w połowie przypadków. |
|
|
|
|
Jachym Jan
Motocykl: Honda shadow 750
Wiek: 56 Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:17
|
|
|
Honda shadow 750 2006 r |
_________________ Mychaj |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2016-02-21, 20:14
|
|
|
Jachym Jan napisał/a: | Honda shadow 750 2006 r |
Na obudowie wału napędowego powinna być naklejka z podanymi wartościami ciśnienia w oponach. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Wujo
Piotrek
Motocykl: Honda Shadow VT 750 C2 rok 2001
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 169 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-02-21, 20:30
|
|
|
w/g shadow manual:
Przód:
do jazdy: kierowca i kierowca z pasażerem 200 kPA (2.0 KG/CM3)
Tył:
do jazdy: kierowca 200 kPA (2.0 KG/CM3)
kierowca z pasażerem 250 kPA (2.5 KG/CM3)
dla opon Dunlop i Bridgestone |
Ostatnio zmieniony przez Wujo 2016-02-21, 20:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jachym Jan
Motocykl: Honda shadow 750
Wiek: 56 Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-02-22, 18:53
|
|
|
Wielkie dzięki !!!!!!!!
Pozdrawiam |
_________________ Mychaj |
|
|
|
|
|