Cześć. To mój pierwszy post na forum, więc na początku chciałbym się przywitać :) posiadam Szadołkę z 88 roku - pierwszy wypust. Aktualnie jestem na etapie malowania proszkowego wszystkich elementów i zabierał się będę w składanie motorka w całość. Stare łożyska zostawiłem jako zabezpieczenie przed proszkiem i nie spisałem ich wymiarów, wiem - mój błąd.
Teraz prośba: czy znacie wymiary łożysk i uszczelniaczy w kołach, wahaczu i zabieraku zębatki tylnej? Szukałem info na forum, ale znalazłem tylko rozmiar łożysk wahacza.
Z góry dzięki i miłego dnia :)
Odpowiedz do tematu
: Wymiary łożysk i uszczelniaczy do vt600
:
PRZÓD:
ŁOŻYSKO - 6004 2RS - 2szt.
USZCZELNIACZ - 28x42x8 - 1szt., 45x55x5 - 1szt.
TYŁ:
ŁOŻYSKO - 6303 2RS - 2szt., 6204 2RS - 1szt.
USZCZELNIACZ - 28x47.2x7 - 1szt. - tu będzie problem, ja zastosowałem stary bo był w b.dobrym stanie
ŁOŻYSKO - 6004 2RS - 2szt.
USZCZELNIACZ - 28x42x8 - 1szt., 45x55x5 - 1szt.
TYŁ:
ŁOŻYSKO - 6303 2RS - 2szt., 6204 2RS - 1szt.
USZCZELNIACZ - 28x47.2x7 - 1szt. - tu będzie problem, ja zastosowałem stary bo był w b.dobrym stanie
Nothing is over! Nothing!
:
Ja kupiłem typowy o rozmiarze 28x47x7 (rozmiar otworu jest o 0,2mm większy) i okręciłem po zewnątrz taśmą teflonową - taką do uszczelnień hydraulicznych. Nie pamiętam ile dałem warstw, ale to można zrobić metodą prób - owinąć 5 razy i przymierzyć - jak luźno dać 8 zwojów jak za ciasno - zmniejszyć. Przejechałem tak już ponad 3,5 k km i jest OK.
JohnM napisał/a: |
TYŁ:
USZCZELNIACZ - 28x47.2x7 - 1szt. [/b] - tu będzie problem, ja zastosowałem stary bo był w b.dobrym stanie |
Ja kupiłem typowy o rozmiarze 28x47x7 (rozmiar otworu jest o 0,2mm większy) i okręciłem po zewnątrz taśmą teflonową - taką do uszczelnień hydraulicznych. Nie pamiętam ile dałem warstw, ale to można zrobić metodą prób - owinąć 5 razy i przymierzyć - jak luźno dać 8 zwojów jak za ciasno - zmniejszyć. Przejechałem tak już ponad 3,5 k km i jest OK.
pozdrawiam - jacecek
:
Super, dzięki panowie.
Jeszcze jakby ktoś znalazł wymiary na zabieraku zębatki to byłoby super!
Jeszcze jakby ktoś znalazł wymiary na zabieraku zębatki to byłoby super!
:
Przecież JohnM napisał - łożysko 6204 2RS, uszczelniacz 28x47,2x7
pozdrawiam - jacecek
:
Z tego co się orientuję i sam to stosowałem w koła powinny iść łożyska z luzem C3. W hondzie nie wymieniałem jeszccze,ale winnych były C3.
:
A po co luz C3? Tutaj nie ma wysokich obrotów jak i wysokiej temperatury która kasuje luzy jak w np. w silnikach 2T. Myślę, że na normalnym luzie będzie OK.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
:
@jacecek chodzi mi o to male lozysko w zabieraku zebatki tylnej, nie o to w piascie kola ;)
:
Ale tam nie ma żadnego małego łożyska. Jest tylko tuleja dystansowa wciśnięta w to większe z trzech wchodzących w komplet tylnego koła.
pozdrawiam - jacecek
:
Zabierak zebatki to ten aluminiowy element wchodzacy w lewa strone kola. Jest w nim male lozysko i uszczelniacz od zewnetrznej strony ;)
:
Sorry - nie jestem w stanie Ci pomóc
Widocznie mam koło od innego motocykla
Widocznie mam koło od innego motocykla
pozdrawiam - jacecek
:
Nothing is over! Nothing!
:
Na upartego można jeszcze do kompletu doliczyć pierścień uszczelniający o-ring (nie mam pojęcia jaki wymiar) - ten oznaczony na Twoim rysunku jako poz. 20 ale on ma tak ograniczony zakres działania, że konieczność wymiany może być spowodowana chyba tylko wiekiem lub mechanicznym uszkodzeniem.
pozdrawiam - jacecek
:
W tylnym kole VT600 z 88 roku występują 3 łożyska. Dwie sztuki 6303 2RS w piaście koła i jedna sztuka 6204 2RS w zabieraku.
Pierścień o-ring oznaczony nr 20, ma wymiar 6x12.
Zarówno łożysko w zabieraku jak i łożyska piasty koła są takie same we wszystkich VT600, od 88 do 07.
Pierścień o-ring oznaczony nr 20, ma wymiar 6x12.
Zarówno łożysko w zabieraku jak i łożyska piasty koła są takie same we wszystkich VT600, od 88 do 07.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Teraz już jestem pewny - moje koło nie jest od motocykla
Odpowiedz do tematu
Todek napisał/a: |
Pierścień o-ring oznaczony nr 20, ma wymiar 6x12. |
Teraz już jestem pewny - moje koło nie jest od motocykla
pozdrawiam - jacecek