Sakwy i stelaże
Odpowiedz do tematu

:
Jest taki mały stelażyk. Jak wrócę do domu, to jest jutro wieczorem to porobię zdjęcia tego jak to wygląda i je tutaj umieszczę.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
hatsan
[Usunięty]
:
Dzięki, zdjęcia byłyby ok.

A jak tam u innych użytkowników vt600 z sakwami??

:
Stelaż niby mam, ale jak sakwy namokły to się opuściły i zaczęły szorować o wahacz. Oczywiście jest w tym miejscu pozbawiony lakieru no i będę to musiał na wiosnę poprawić. Ja przymierzam się, żeby tą część sakw, która opiera się o stelaż, wzmocnić plastikowymi elementami - jak już zrobię co planuję to się pochwalę.

Say no to slow.
hatsan
[Usunięty]
:
A co z lakierem na błotniku??

:
Błotnikowi delikatnie też się dostało, ale ja na wiosnę i tak muszę go pomalować gdyż pękł na końcu. Ja sakw używałem tylko podczas wyjazdów, pewnie dlatego było tylko trochę - lubię swoją niunię gdy jest prawie całkowicie goła :mrgreen: Mam dwa patenty, które mam zamiar zastosować do sakw, aby wyeliminować właśnie szorowanie o wahacz i błotnik, ale o tym dopiero jak uda się te pomysły zrealizować...

Say no to slow.
:
Ja do swojej 600 zakupiłem sakwy Iron Horse 27 litrowe. Zależało mi na pojemności.

Sprawę konsultowałem z Seizą bo zakładała u siebie takie same. Okazało się, że nie trzeba zmieniać kierunków.

Do łączenia sakw dodany był rzemyk, który zastąpiłem paskami montażowymi.

Zakładam je sporadycznie na jakieś dalsze wypady, zdjąć i założyć siedzenie to w końcu chwila moment. W drodze do Tardy się sprawdziły.



Niestety jeśli chodzi o błotnik to dopiero później zobaczyłem, że jest porysowany. Nie są to głębokie rysy ale lakier oberwał :cry:

Teraz trzeba będzie może pomyśleć nad jakąś miękką podkładką między błotnikiem a łączeniem sakw.

Stelaż za to był już zamontowany jak kupowałem moto.

Jeśli chcesz to podeślę jakieś fotki na maila ;-)

Pozdrawiam

:
Miałem załączyć fotki jak wygląda lakier pod sakwami.

Przepraszam za jakość zdjęć. Robione telefonem.







Zdjecie 1

Zdjecie 2

Zdjecie 3

Zdjecie 4

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
http://picasaweb.google.p...feat=directlink

To zdjęcia mojego stelażu. Mimo że mam duże sakwy nie ocierają sie o mojego cienia. Uważam że to zależy tylko i wyłącznie od konstrukcji (kształtu) stelażu. Ten który mam jest inny od tych najczęściej spotykanych w sklepach. Mój stelaż dostałem jako gratis do odkupionych sakw

hatsan
[Usunięty]
:
Faktycznie dobrze zrobione. Nie wiem czy kupić w końcu sakwy kosztem ocierania?? Daleko nigdy nie jeżdżę, żadne wyprawy,ale znowu i w codziennym użytkowaniu są praktyczne, już sam nie wiem...

:
Alternatywą może być kufer na bagażnik oparcia. Nie wiem czy masz takie oparcie. Jeśli nie to poszperaj bo ceny też są różne.



Pozdrawiam

hatsan
[Usunięty]
:
Na oparciu mam rejestrację :-/

:
Tak wyglądaja moje


.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
:
Co do otarć powstałych na błotniku przez sakwy ,to można tego uniknąć naklejając na te miejsca newralgiczne folię 3M teflonową .Folia jest przeźroczysta i cienka ,a zarazem bardzo elastyczna i dobrze się układa na krzywiznach.Wytrzymałość foli jest też duża .Można ją nabyć w mieszalniach lakierów samochodowych i o podobnym profilu.

Wiadomo że stelaż jest najlepszym rozwiązaniem pod sakwy ,bo trzyma ją w odpowiedniej odległości od koła i reszty "karoserii",no i sama sakwa nie odkształca się od własnej bezwładności.

hatsan
[Usunięty]
:
Czyli te otarcia są z założonymi stelażami czy bez?? Jak będę miał stelaż to nic nie powinno się dziać??

:
Wszyto zależy od tego jaki będziesz mieć stelaż.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group