Odpowiedz do tematu
:
Jest taki mały stelażyk. Jak wrócę do domu, to jest jutro wieczorem to porobię zdjęcia tego jak to wygląda i je tutaj umieszczę.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Dzięki, zdjęcia byłyby ok.
A jak tam u innych użytkowników vt600 z sakwami??
A jak tam u innych użytkowników vt600 z sakwami??
:
Stelaż niby mam, ale jak sakwy namokły to się opuściły i zaczęły szorować o wahacz. Oczywiście jest w tym miejscu pozbawiony lakieru no i będę to musiał na wiosnę poprawić. Ja przymierzam się, żeby tą część sakw, która opiera się o stelaż, wzmocnić plastikowymi elementami - jak już zrobię co planuję to się pochwalę.
Say no to slow.
:
A co z lakierem na błotniku??
:
Błotnikowi delikatnie też się dostało, ale ja na wiosnę i tak muszę go pomalować gdyż pękł na końcu. Ja sakw używałem tylko podczas wyjazdów, pewnie dlatego było tylko trochę - lubię swoją niunię gdy jest prawie całkowicie goła Mam dwa patenty, które mam zamiar zastosować do sakw, aby wyeliminować właśnie szorowanie o wahacz i błotnik, ale o tym dopiero jak uda się te pomysły zrealizować...
Say no to slow.
:
Ja do swojej 600 zakupiłem sakwy Iron Horse 27 litrowe. Zależało mi na pojemności.
Sprawę konsultowałem z Seizą bo zakładała u siebie takie same. Okazało się, że nie trzeba zmieniać kierunków.
Do łączenia sakw dodany był rzemyk, który zastąpiłem paskami montażowymi.
Zakładam je sporadycznie na jakieś dalsze wypady, zdjąć i założyć siedzenie to w końcu chwila moment. W drodze do Tardy się sprawdziły.
Niestety jeśli chodzi o błotnik to dopiero później zobaczyłem, że jest porysowany. Nie są to głębokie rysy ale lakier oberwał
Teraz trzeba będzie może pomyśleć nad jakąś miękką podkładką między błotnikiem a łączeniem sakw.
Stelaż za to był już zamontowany jak kupowałem moto.
Jeśli chcesz to podeślę jakieś fotki na maila
Pozdrawiam
Sprawę konsultowałem z Seizą bo zakładała u siebie takie same. Okazało się, że nie trzeba zmieniać kierunków.
Do łączenia sakw dodany był rzemyk, który zastąpiłem paskami montażowymi.
Zakładam je sporadycznie na jakieś dalsze wypady, zdjąć i założyć siedzenie to w końcu chwila moment. W drodze do Tardy się sprawdziły.
Niestety jeśli chodzi o błotnik to dopiero później zobaczyłem, że jest porysowany. Nie są to głębokie rysy ale lakier oberwał
Teraz trzeba będzie może pomyśleć nad jakąś miękką podkładką między błotnikiem a łączeniem sakw.
Stelaż za to był już zamontowany jak kupowałem moto.
Jeśli chcesz to podeślę jakieś fotki na maila
Pozdrawiam
:
Miałem załączyć fotki jak wygląda lakier pod sakwami.
Przepraszam za jakość zdjęć. Robione telefonem.
Zdjecie 1
Zdjecie 2
Zdjecie 3
Zdjecie 4
Przepraszam za jakość zdjęć. Robione telefonem.
Zdjecie 1
Zdjecie 2
Zdjecie 3
Zdjecie 4
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
http://picasaweb.google.p...feat=directlink
To zdjęcia mojego stelażu. Mimo że mam duże sakwy nie ocierają sie o mojego cienia. Uważam że to zależy tylko i wyłącznie od konstrukcji (kształtu) stelażu. Ten który mam jest inny od tych najczęściej spotykanych w sklepach. Mój stelaż dostałem jako gratis do odkupionych sakw
To zdjęcia mojego stelażu. Mimo że mam duże sakwy nie ocierają sie o mojego cienia. Uważam że to zależy tylko i wyłącznie od konstrukcji (kształtu) stelażu. Ten który mam jest inny od tych najczęściej spotykanych w sklepach. Mój stelaż dostałem jako gratis do odkupionych sakw
:
Faktycznie dobrze zrobione. Nie wiem czy kupić w końcu sakwy kosztem ocierania?? Daleko nigdy nie jeżdżę, żadne wyprawy,ale znowu i w codziennym użytkowaniu są praktyczne, już sam nie wiem...
:
Alternatywą może być kufer na bagażnik oparcia. Nie wiem czy masz takie oparcie. Jeśli nie to poszperaj bo ceny też są różne.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
:
Na oparciu mam rejestrację
:
Co do otarć powstałych na błotniku przez sakwy ,to można tego uniknąć naklejając na te miejsca newralgiczne folię 3M teflonową .Folia jest przeźroczysta i cienka ,a zarazem bardzo elastyczna i dobrze się układa na krzywiznach.Wytrzymałość foli jest też duża .Można ją nabyć w mieszalniach lakierów samochodowych i o podobnym profilu.
Wiadomo że stelaż jest najlepszym rozwiązaniem pod sakwy ,bo trzyma ją w odpowiedniej odległości od koła i reszty "karoserii",no i sama sakwa nie odkształca się od własnej bezwładności.
Wiadomo że stelaż jest najlepszym rozwiązaniem pod sakwy ,bo trzyma ją w odpowiedniej odległości od koła i reszty "karoserii",no i sama sakwa nie odkształca się od własnej bezwładności.
:
Czyli te otarcia są z założonymi stelażami czy bez?? Jak będę miał stelaż to nic nie powinno się dziać??
:
Odpowiedz do tematu
Wszyto zależy od tego jaki będziesz mieć stelaż.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure