/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Ładowanie VT1100 spirit
Autor Wiadomość
Gruzin 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 Aero 2001
Wiek: 42
Dołączył: 05 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: Zwierzyniec
Wysłany: 2016-01-16, 04:22   

[quote="Korzonek"]To teraz pytanie jak bez rozbierania sprawdzić alternator jeżeli tak jak pisałem wcześniej na każdym przewodzie miał po 70V i ponad po przykręceniu obrotów.

Ja miałem podobnie - na każdym przewodzie 70V.....
Znajomy zalecił sprawdzenie pod obciążeniem. Do każdego żółtego przewodu z alternatora żarówka 21W. Powinny świecić równo. Okazało się inaczej...Pod obciążeniem żarówkami napięcia na przewodach były różne.
_________________
Jeśli czegoś nie wolno, a bardzo się chce, to można
 
 
Jarys 

Motocykl: Honda vt 1100 sc18
Wiek: 59
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 111
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-09, 22:08   

Napisałem tutaj aby nie dublować tematu. Alternator mam do przewinięcia ale nie mogę pokrywy w silniku ściągnąć, wszystkie śruby odkręcone i kapa. Czy te małe śrubeczki na okrągłym deklu z napisem VTwin też muszę odkręcić?
 
 
Pawcio89 

Motocykl: xv250 3LS, VT1100 '97 SC18
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: Przewrotne
Wysłany: 2016-04-10, 08:06   

Tych małych śrubek nie ma potrzeby odkręcać, ponieważ tylko mocują emblemat do pokrywy. Jeśli na pewno masz wszystko porozkręcane to kapa musi zejść. Nie jest jednak powiedziane że zejdzie bez najmniejszego problemu, ponieważ trzymają ją jeszcze kołki ustalające które są stalowe i reagują z aluminium i czasem ciężko je wyciągnąć. Możesz spróbować delikatnie ostukać kapę np. gumowym młotkiem.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-04-10, 09:40   

Pawcio89 napisał/a:
Tych małych śrubek nie ma potrzeby odkręcać, ponieważ tylko mocują emblemat do pokrywy. Jeśli na pewno masz wszystko porozkręcane to kapa musi zejść. Nie jest jednak powiedziane że zejdzie bez najmniejszego problemu, ponieważ trzymają ją jeszcze kołki ustalające które są stalowe i reagują z aluminium i czasem ciężko je wyciągnąć. Możesz spróbować delikatnie ostukać kapę np. gumowym młotkiem.


Do tego kapę "trzyma" jeszcze alternator(magnes).
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-04-10, 10:19   

Ja uzywałem młotka gumowego do opukania w koło. Potem jak już drgnęło użyłem plastikowych łopatek i zeszło. Musiałem sie mocno napracować. Już myślałem, że to ma jakiś klej było składane.
 
 
Jarys 

Motocykl: Honda vt 1100 sc18
Wiek: 59
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 111
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-10, 13:44   

Łopanowane, :mrgreen: jak to mówią bez młota to nie robota. Nie jeden silnik rozbierałem i nie miałem takich problemów po prostu za delikatnie podchodziłem do tego aby nie uszkodzić. Dzieki chłopaki :thx: ,teraz czas na przewijanko. :toast:
 
 
Gruzin 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 Aero 2001
Wiek: 42
Dołączył: 05 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: Zwierzyniec
Wysłany: 2016-04-10, 22:30   

Ja do zruszenia pokrywy używałem "młota bezwładnościowego"- zrobiony z pręta i ciężarka.
_________________
Jeśli czegoś nie wolno, a bardzo się chce, to można
 
 
ares2009 

Motocykl: była honda shadow 1100 spirit obecnie suzuki
Wiek: 53
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 49
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2016-07-07, 12:36   

Witam. Mam problem z ładowaniem wmojej hani. na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika pokazuje na mierniku 14 V a na wysokich spada do 13,4V ,na przewodach z alternatora jest okolo 15 V ,raz wiecej raz mniej , na wyjsciu z regulatora jest 14,1V,jaka jest przyczyna ze przy wzroscie obrotow spada napiecie ,chyba powino rosnąc?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2016-07-07, 12:44   

A coś się dzieje, masz problemy z uruchamianiem silnika, aku jest niedoładowane, czy po prostu zmierzyłeś napięcie ładowania i wydaje Ci się, że jest za mało?
Jak nic się nie dzieje, to jeździj, nie szukaj problemów na siłę.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
ares2009 

Motocykl: była honda shadow 1100 spirit obecnie suzuki
Wiek: 53
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 49
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2016-07-08, 00:12   

Z odpaleniem niemam problemów poniewaz aku mam nowe 3 tyg,wymieniłem bo nie trzymał prądu juz prZy 2 stopniach ,i tez okazalo sie ze wtyczka od alternatora jest przepalona dalem na stałe no i przy okazji pomierzyłem i to mnie martwi ze obroty silnika rosną a ładowanie maleje to chyba cos jest nie tak ,Lepiej zapobiegac niz leczyc co nie?
 
 
darekb 
Darekb


Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 306
Skąd: ok Otwocka
Wysłany: 2016-07-08, 21:04   

Regler sprawdz kolego najsamprzód
 
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 436
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2016-10-12, 19:34   

Witam.
Mam pytanie do Szanownego Grona. Pomierzyłem napięcia u siebie i wygląda to tak:
13,25V - sam aku,
14,25V - wolne obroty,
13,75V - wyższe obroty.
Czy się czepiać, że trochę za niskie czy dać sobie spokój i nie szukać dziury w całym?
Pytam, bo nowy aku, suchoładowany, tyko zalany, nie doładowywany prostownikiem i raz po tygodniu stania nie odpalił, bo nie zakręcił rozrusznikiem. Naładowany i ostatnio problemów nie było. Może tylko zbieg okoliczności?
_________________
Piotrek
 
 
seseba85 

Motocykl: Honda Shadow VT1100C2 Sabre
Wiek: 38
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 25
Skąd: Świerklany
Wysłany: 2016-10-13, 06:37   

Ja ostatnio wymieniałem alternator bo stary był spalony na amen i teraz mam na wolnych obrotach 14,6V a po dodaniu obojętnie ile gazu jest 14,3V i choćbym nie wiem jak gazował tak zostaje i nie skacze:) Tylko u mnie było 13.6V na wolnych obrotach a po dodaniu gazu ledwo do 13,8V dochodziło.
_________________
I spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony.
Jednakże spojrzawszy na zarobki nasze, usiadł i zapłakał...
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-10-13, 08:30   

dyniek napisał/a:
Witam.
Mam pytanie do Szanownego Grona. Pomierzyłem napięcia u siebie i wygląda to tak:
13,25V - sam aku,
14,25V - wolne obroty,
13,75V - wyższe obroty.
Czy się czepiać, że trochę za niskie czy dać sobie spokój i nie szukać dziury w całym?
Pytam, bo nowy aku, suchoładowany, tyko zalany, nie doładowywany prostownikiem i raz po tygodniu stania nie odpalił, bo nie zakręcił rozrusznikiem. Naładowany i ostatnio problemów nie było. Może tylko zbieg okoliczności?


Jak mawiali starożytni Indianie: "jak jest dobrze nie teza psuć".
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 21:16   

Piszesz: "Suchoładowany, tylko zalany, nie ładowany", czyli rozumiem, że klasyczna kwasówka, żaden AGM czy inny żel. Ja ze starej szkoły jestem, i mnie uczyli, że "suchoładowane" po zalaniu należy uformować, czyli ładować - rozladować -> ładować - rozladować -> ładować - rozladować i dopiero tak potraktowany aku zapakować do pojazdu. Rozładowujesz zwykłą żarówką, więc żaden problem.

Tak potraktowany aku, w dawnych czasach, w Zaporożcu, wytrzymał mi prawie 8 lat (to były lata 80-te, więc i technologia wykonania inna, co się przekładało na ówczesną trwałość). Śmiem twierdzić, że jak o niego dobrze zadbasz, to Ci na qpę sezonów wystarczy.
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM