Mam pytanko czy i w waszych maszynach przewody od odpowietrzenia co idą po prawej stronie motocykla nie mają żadnych zatyczek? W mojej maszynie przy jednym z przewodów jest kawałek łańcuszka ale nic na końcu. Czy tak ma być? W lecie przy dłuższej przejażdżce kapie z tego przewodu olej w niewielkich ilościach ale kapie. Chciałem więc sie dowiedzieć czy tak ma być,a jak jest tam zatyczka to miałbym prośbę o przesłanie fotki jak to wygląda.
Z góry dzięki za odpowiedź .
Odpowiedz do tematu
: Odpowietrzenie motocykla.
VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2008-12-16, 12:33, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie nie wiem o który chodzi ale po prawej stronie są dwa przewody odprowadzające - jeden odprowadzający nadmiar płynu z zbiornika wyrównawczego- rurka bezpośrednio do niego jest przypięta i ten przewód na końcu nie jest zakorkowany. Jest jeszcze jeden przewód - i ten jest zakorkowany a połączenie jego to : wąż od kopułki cylindra wewnętrznego ( pod dupą) później do takiego "korektora" plastikowego i z tego korektora wychodzi rurka odprowadzająca która zakończona jest korkiem. Obie rurki wchodzą w taki kwadrat za tłumikiem -prawym oczywiście.
Manual podaje że powinno się odkorkowywać ten przewód po jazdach podczas deszczu.
To tyle co wiem ;]
Kochani - nie tłumnik tylko TŁUMIK. Od tłumienia. MOD
Manual podaje że powinno się odkorkowywać ten przewód po jazdach podczas deszczu.
To tyle co wiem ;]
Kochani - nie tłumnik tylko TŁUMIK. Od tłumienia. MOD
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2008-12-16, 12:33, w całości zmieniany 1 raz
:
Gregor, wydaje mi się że już Ci o tym mówiłem..
Ze zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia wychodzi przelew i on musi być odetkany (ta rurka jest chyba cieńsza).
Pod zbiorniczkiem wyrównawczym znajduje się zbiorniczek do którego spływa olej z odmy, z tego zbiorniczka wyprowadzona jest druga rurka, która w sumie idzie blisko tej od chłodzenia, ona na końcu powinna mieć zatyczkę.
http://www.cmsnl.com/hond...list/F++18.html
na tym rysunku zespół części 20, 30, 22,
Zrobiłem Ci też fotkę.
Ze zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia wychodzi przelew i on musi być odetkany (ta rurka jest chyba cieńsza).
Pod zbiorniczkiem wyrównawczym znajduje się zbiorniczek do którego spływa olej z odmy, z tego zbiorniczka wyprowadzona jest druga rurka, która w sumie idzie blisko tej od chłodzenia, ona na końcu powinna mieć zatyczkę.
http://www.cmsnl.com/hond...list/F++18.html
na tym rysunku zespół części 20, 30, 22,
Zrobiłem Ci też fotkę.
Jadę jadę na motorze...
:
Właśnie o to przyjacielu mi chodziło.
W związku z tym mam pytanie czy ten korek można zastąpić np.śrubą, czy musi być oryginalna zatyczka?
Cezar napisał/a: |
Gregor, wydaje mi się że już Ci o tym mówiłem..
Ze zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia wychodzi przelew i on musi być odetkany (ta rurka jest chyba cieńsza). Pod zbiorniczkiem wyrównawczym znajduje się zbiorniczek do którego spływa olej z odmy, z tego zbiorniczka wyprowadzona jest druga rurka, która w sumie idzie blisko tej od chłodzenia, ona na końcu powinna mieć zatyczkę. http://www.cmsnl.com/hond...list/F++18.html na tym rysunku zespół części 20, 30, 22, Zrobiłem Ci też fotkę. [url=http://img300.images...dh9.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img300.images...800.png]Obrazek[/URL] |
Właśnie o to przyjacielu mi chodziło.
W związku z tym mam pytanie czy ten korek można zastąpić np.śrubą, czy musi być oryginalna zatyczka?
VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Wg. mnie można to zakorkować czymś zastępczym - byle by spełniało podstawową funkcję gdyż i tak nie ma to względu estetycznego
:
Możesz zapchać nawet i plasteliną jak Ci się podoba, byle byś mógł raz na jakiś czas to otworzyć i spuścić zebrany olej. Nie ma znaczenie czym zatkasz, byle by było szczelne i nie chlapało Ci olejem na tylne koło.
Jadę jadę na motorze...
:
Odpowiedz do tematu
Dzięki panowie za odpowiedz.
VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06