Moduł zapłonowy n51f
Odpowiedz do tematu

:
4t to nie 2t, że wymieni się wydech na sportowy i ma się + 20 km/h ...

W 4t to max + 6 km/h

:
Odgrzeję temat.
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. I to by się zgadzało z moimi doświadczeniami z szosy. Szukam odpowiedzi na pytanie: Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Romk
:
romk napisał/a:
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.


Zatem nie masz ograniczenia, nic już nie szukaj.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Romk - próbowaliśmy przerabiać temat w zeszłym roku. Chyba potrzeba niezłego magika, który w końcu rozkmini dlaczego niektóre Hanie mają większa parę niż inne. Były już poruszane moduły, tłumiki, zwężki, dysze, paliwo, żagle i diabeł wie co jeszcze :)

Niby tylko V2 ale to już 25% V8
:
romk napisał/a:
Odgrzeję temat.
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. I to by się zgadzało z moimi doświadczeniami z szosy. Szukam odpowiedzi na pytanie: Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.
Pozdrawiam


107 km/h szła Yamaha TZR 50 mojej córki :mrgreen: Czyli moim zdaniem ograniczenie jakiś musi być !

:
Toma napisał/a:
107 km/h szła Yamaha TZR 50 mojej córki :mrgreen: Czyli moim zdaniem ograniczenie jakiś musi być !


A ta Yamaha to nie był 2T?

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
owszem ograniczenie jest, ale nie w module. moduł n51f znajduje sie w egzemplarzach ograniczonych do 103 i w tych co daja rade szybciej. mi został do sprawdzenia wydech i pierścien w gazniku ograniczajacy skok iglicy (czy czegoś tam innego :-) ). kiedys na ebayu widziałem moduł n51f z dopiskiem "unlocked" ale na pln wychodził 600zł.. korciło mnie ale jednak troche za drogo no i nie bylo pewnosci czy bedzie 103 czy wiecej. przyfarciło mi sie i u mnie w mieścinie trafił sie za 170.

:
Witam wszystkich. Zakupiłem tydzień temu moją HS. Mam pytanko jak objawia się ta blokada bo umnie wchodzi na obroty na karzdym biegu tak na połowę manetki a potem zaczyna szarpać i się dusić. W tym stanie prędkość to max. 70. Jednak jak wyciągnę na maxa ssanie to na 4biegu bujnie się do około 105 km/h.

:
greli
http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24

wszystko dla przyjemności bezcenne :)
:
jak bez ssania dławi a na ssaniu normalnie to chyba coś nie tak ze składem mieszanki - niech mnie ktoś poprawi jeśli sie myle. wszystko masz opisane - sprawdz jaki masz napęd, zajrzyj pod siedzenie jaki masz moduł ale skoro dobijasz do 100 to n51f

:
Był na czyszczeniu i ustawieniu gaźników. Mechanik powiedział że może być przypchany kranik choć po zdjęciu przewodu paliwo leci dość mocno.

:
wg mnie mechanik spaprał sprawę, jedź do poprawki, aha jak jeździł przed czyszczeniem?

LWG
:
może gamoń ustawił wszystko na cacy i nie zauważył że ssanie miał ciągle wyciągnięte? :->

:
Przed czyszczeniem jeżdziła tak samo. Poprzedni właściciel mówił że do ostatniej chwili chodziła dobrz. Jak ja ją kupiłem to nie była odpalana 1,5 roku. A co do ssania to musi być wyciągnięte żeby weszła na obroty a potem można wcisnąć i jest ok dopuki nie odpuści się gazu a wtedy zaczyna się od nowa. Dziś wyciągnę kranik i wyczyszczę i odrazu zobaczę jaki jest zamontowany moduł. jednak po vin-ie wychodzi że max 103.

:
ale tu już pomijając wszelkie blokady, jest "coś nie tak" poza konkursem. nie ważne czy ma blokade czy nie, powinna pracować równo i ładnie wkręcać się na obroty. skoro stała ponad rok no to bardziej trzeba sprawdzić rzeczy jak po zimie czyli aku, świeczki, paliwo masz to półtora roczne w baku? zajrzeć do filtra powietrza czy mysza nie uwiła tam sobie gniazda.. czy pająk kokonu jakiegoś ;-) czyszczenie i kompleksowa regulacja gaźnika itd itp

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group