/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł zapłonowy n51f
Autor Wiadomość
Duszeek 

Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 51
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 133
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-10-13, 12:36   

4t to nie 2t, że wymieni się wydech na sportowy i ma się + 20 km/h ...

W 4t to max + 6 km/h
 
 
romk 

Motocykl: Shadow VT 125 1999
Wiek: 68
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 4
Skąd: Dawny Pegeer
Wysłany: 2016-02-17, 13:08   

Odgrzeję temat.
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. I to by się zgadzało z moimi doświadczeniami z szosy. Szukam odpowiedzi na pytanie: Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.
Pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam
Romk
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-02-17, 18:31   

romk napisał/a:
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.


Zatem nie masz ograniczenia, nic już nie szukaj.
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Meehoo 


Motocykl: była Hania VT 125 '99 jest Kawa VN900
Wiek: 45
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-02-17, 20:09   

Romk - próbowaliśmy przerabiać temat w zeszłym roku. Chyba potrzeba niezłego magika, który w końcu rozkmini dlaczego niektóre Hanie mają większa parę niż inne. Były już poruszane moduły, tłumiki, zwężki, dysze, paliwo, żagle i diabeł wie co jeszcze :)
_________________
Niby tylko V2 ale to już 25% V8
 
 
Toma 
+Kasia


Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 746
Skąd: Mława
Wysłany: 2016-02-17, 20:17   

romk napisał/a:
Odgrzeję temat.
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. I to by się zgadzało z moimi doświadczeniami z szosy. Szukam odpowiedzi na pytanie: Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.
Pozdrawiam


107 km/h szła Yamaha TZR 50 mojej córki :mrgreen: Czyli moim zdaniem ograniczenie jakiś musi być !
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-02-17, 20:56   

Toma napisał/a:
107 km/h szła Yamaha TZR 50 mojej córki :mrgreen: Czyli moim zdaniem ograniczenie jakiś musi być !


A ta Yamaha to nie był 2T?
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-02-17, 21:51   

owszem ograniczenie jest, ale nie w module. moduł n51f znajduje sie w egzemplarzach ograniczonych do 103 i w tych co daja rade szybciej. mi został do sprawdzenia wydech i pierścien w gazniku ograniczajacy skok iglicy (czy czegoś tam innego :-) ). kiedys na ebayu widziałem moduł n51f z dopiskiem "unlocked" ale na pln wychodził 600zł.. korciło mnie ale jednak troche za drogo no i nie bylo pewnosci czy bedzie 103 czy wiecej. przyfarciło mi sie i u mnie w mieścinie trafił sie za 170.
_________________

 
 
greli 
Piotrek


Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 61
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2016-04-28, 22:12   

Witam wszystkich. Zakupiłem tydzień temu moją HS. Mam pytanko jak objawia się ta blokada bo umnie wchodzi na obroty na karzdym biegu tak na połowę manetki a potem zaczyna szarpać i się dusić. W tym stanie prędkość to max. 70. Jednak jak wyciągnę na maxa ssanie to na 4biegu bujnie się do około 105 km/h.
 
 
hałabała 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 1100 85r
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 30
Skąd: BIA
Wysłany: 2016-04-28, 22:22   

greli
http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24
_________________
wszystko dla przyjemności bezcenne :)
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-28, 22:28   

jak bez ssania dławi a na ssaniu normalnie to chyba coś nie tak ze składem mieszanki - niech mnie ktoś poprawi jeśli sie myle. wszystko masz opisane - sprawdz jaki masz napęd, zajrzyj pod siedzenie jaki masz moduł ale skoro dobijasz do 100 to n51f
_________________

 
 
greli 
Piotrek


Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 61
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2016-04-28, 23:00   

Był na czyszczeniu i ustawieniu gaźników. Mechanik powiedział że może być przypchany kranik choć po zdjęciu przewodu paliwo leci dość mocno.
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-29, 07:17   

wg mnie mechanik spaprał sprawę, jedź do poprawki, aha jak jeździł przed czyszczeniem?
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-29, 09:06   

może gamoń ustawił wszystko na cacy i nie zauważył że ssanie miał ciągle wyciągnięte? :->
_________________

 
 
greli 
Piotrek


Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 61
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2016-04-29, 16:13   

Przed czyszczeniem jeżdziła tak samo. Poprzedni właściciel mówił że do ostatniej chwili chodziła dobrz. Jak ja ją kupiłem to nie była odpalana 1,5 roku. A co do ssania to musi być wyciągnięte żeby weszła na obroty a potem można wcisnąć i jest ok dopuki nie odpuści się gazu a wtedy zaczyna się od nowa. Dziś wyciągnę kranik i wyczyszczę i odrazu zobaczę jaki jest zamontowany moduł. jednak po vin-ie wychodzi że max 103.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-29, 18:55   

ale tu już pomijając wszelkie blokady, jest "coś nie tak" poza konkursem. nie ważne czy ma blokade czy nie, powinna pracować równo i ładnie wkręcać się na obroty. skoro stała ponad rok no to bardziej trzeba sprawdzić rzeczy jak po zimie czyli aku, świeczki, paliwo masz to półtora roczne w baku? zajrzeć do filtra powietrza czy mysza nie uwiła tam sobie gniazda.. czy pająk kokonu jakiegoś ;-) czyszczenie i kompleksowa regulacja gaźnika itd itp
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM