/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł zapłonowy n51f
Autor Wiadomość
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-19, 20:22   

To "A" jest ważne, czyli potwierdza się, że w nowszych modelach c31 zasada jest zachowana.

[ Dodano: 2015-07-19, 20:24 ]
Czyli sprawdzić można po module, potwierdzam, ale żeby mu pod siodło nie zaglądać, to
Po nr VIN, oraz po zapisie w dowodzie rej niemieckim, jeśli ograniczyli do 80, to wpisują.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Dennis B-B 


Motocykl: Honda VT 125 Shadow 2001r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2015-07-19, 21:25   

wyczytałem tez ze nawet wpisaują w dowodzie jeśli dławią na kolankach.
tylko skoro jest A i B czyli 103 i 80 to zastanawiam skad biorą sie innym predkosci 110 120 itp czy jest jeszcze inny moduł. czy chodzi o cos innego...
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-07-19, 21:31   

Zmieniają przednie zębatki na mniejsze i myślą, że szybciej latają (licznik wariuje). Też tak miałem. Jutro sprawdzę swoje moto z GPS, mam przywrócone rozmiary fabryczne zębatek.
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Dennis B-B 


Motocykl: Honda VT 125 Shadow 2001r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2015-07-19, 21:45   

zyskujesz troszkę na prędkości ale tracisz na przyśpieszeniu, a to nie o to chodzi.
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-07-19, 21:53   

Chodzi o to, że każda zmiana zębatek na inne niż fabryka powoduje przekłamania licznika prędkości gdyż ten nie sczytuje prędkości z toczącego się koła tylko z wałka w silniku.
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-07-19, 21:59   

MARQ napisał/a:

Z nr VIN to chyba tak, dla rocznika 99:
JC29A- 103km/h
JC29B- 80km/h

Może ktoś potwierdzić ?


potwierdzam

Dennis B-B napisał/a:
ja ma JC31A - 103 KM/h ( rocznik 2001)
wiem ze po numerze modułu - N51f - 103 , n5bf - 80


potwierdzam

ja nie będę się powtarzał bo dość obficie sie wypowiedziałem w tym temacie. dodam jedynie uzupełnienie:

1. narzekałem na nierówna prace po zmianie modułu - śrubka do regulacji biegu jałowego była ustawiona na "ok", ale nie była zaczepiona o hak mocujący, umocowałem ją i najwidoczniej się coś rozregulowało. Wczoraj mnie natchneło i pokręciłem ta śrubka, obroty ustawione i silniczek chodzi gładko aż miło

2. po zmianie modułu zauważyłem że odblokowała się "trójka" tzn na 3 biegu ciągnął do końca (mam pseudo obrotomierz na predkościomierzu). dziś niestety doświadczyłem przykrości - na "3" max 70 :-( powinno być 80. przy 70 czuje wyraźne odcięcie, nie mam pomysłu co się stało :-/


Dennis B-B napisał/a:
miemcy zamulali jeszcze dławikiem w kolankach wydechu


ktoś wie dokładnie gdzie to kolanko się znajduje? jak najwięcej informacji żebym wiedział gdzie dokładnie szukać i jak znajde to mieć pewność że to to lub nie ;-) jakiś rysunek napewno by pomógł
 
 
AndrzejKul 


Motocykl: Honda Shadow VT125C JC31 2007r.
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 30
Skąd: Paczków
Wysłany: 2015-07-19, 23:06   

Witam.
Dzisiaj byłem po motorek u Piotra Brysia w Kalinowa 66A.Honda VT 125 na liczniku wskazówka pokazywała 115 km,a myślę że jeszcze może wskazówka przekręcała by się dalej w prawo.Motorek z 2007r Przebieg 3847km.Myślę że nie ma blokady.Nic ją nie dławiło itp.

http://otomoto.pl/oferta/...t-ID6y83BP.html

Pzdr,
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-07-20, 00:11   

AndrzejKul napisał/a:
Witam. Dzisiaj byłem po motorek u Piotra Brysia w Kalinowa 66A.


moja Hanka stamtąd wzięta ;-)
 
 
marqed 


Motocykl: Honda Shadow vt 125
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-20, 00:34   

Witam.
A czy przypadkiem zredukowana prędkość v-max nie ma nic wspólnego również z rozmiarem dysz w gaźnikach?
Miałem taki przypadek, że musiałem wymienić u siebie gaźniki (moja Hania jest z rynku austriackiego i mam z dowodzie zapis "103"). Kupiłem używany cały zestaw gaźników z Niemiec. Moje zdziwienie było ogromne, gdy po podmianie okazało się, że nie osiągałem wiecej niż 80 km/h!!! Mechanik stwierdził po lekturze serwisówki, że w moich starych gaźnikach dysze były o większym przekroju, a te w gaźnikach z Niemiec są węższe, motor w którym były poprzednio był celowo "zblokowany" i dlatego moja Hania nie dostaje teraz odpowiedniej dawki paliwa, co skutkuje wczesnym odcięciem i zredukowaną prędkością.
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-07-20, 10:27   

Czytam, czytam i całkiem "zgłupłem".
Wg niemieckich papierzysk mam napisane 103km/h a rozpędziłem się na prostej do 120 na liczniku. Zakładając niedokładność licznikowego pomiaru to i tak leciałem jakieś 110-115.
Czyli blokady niet...
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-20, 10:46   

podrzuć dokładnie zapis z dowodu proszę. w moim jest tylko w polu "T"podane 103.

przydałby się ktoś z Niemiec, znający ich prawo drogowe i podkategorie prawa jazdy "A"
i czym w jakich latach można było u nich śmigać... może by to rozjaśniło, albo:

ludziska, właśnie, mówcie co macie w swoich dowodach z Europy w polu maksymalna prędkość, zacznijmy od tego...
W szczególności interesuje mnie ktoś, kto ma wpisane więcej niż 103km/h.
rozbierzemy do śrubki jego sztukę i będziemy wszyscy wiedzieć co i jak :twisted:

[ Dodano: 2015-07-20, 10:47 ]
Iceman31 napisał/a:
Czytam, czytam i całkiem "zgłupłem".
Wg niemieckich papierzysk mam napisane 103km/h a rozpędziłem się na prostej do 120 na liczniku. Zakładając niedokładność licznikowego pomiaru to i tak leciałem jakieś 110-115.
Czyli blokady niet...


jakie masz zęby?

[ Dodano: 2015-07-20, 10:47 ]
sprawdź lepiej z GPS
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-07-20, 11:59   

MARQ napisał/a:
jakie masz zęby?

stałe a niektóre już plombowane ;)

14/41
 
 
Dennis B-B 


Motocykl: Honda VT 125 Shadow 2001r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2015-07-20, 15:33   

marqed napisał/a:
Witam.
A czy przypadkiem zredukowana prędkość v-max nie ma nic wspólnego również z rozmiarem dysz w gaźnikach?
Miałem taki przypadek, że musiałem wymienić u siebie gaźniki (moja Hania jest z rynku austriackiego i mam z dowodzie zapis "103"). Kupiłem używany cały zestaw gaźników z Niemiec. Moje zdziwienie było ogromne, gdy po podmianie okazało się, że nie osiągałem wiecej niż 80 km/h!!! Mechanik stwierdził po lekturze serwisówki, że w moich starych gaźnikach dysze były o większym przekroju, a te w gaźnikach z Niemiec są węższe, motor w którym były poprzednio był celowo "zblokowany" i dlatego moja Hania nie dostaje teraz odpowiedniej dawki paliwa, co skutkuje wczesnym odcięciem i zredukowaną prędkością.


Niekoniecznie , były , są przynajmniej dwa rodzaje gaźników jeden model ma dysze- przod 70 tył 75 , a drugi przod i tyl 78.
 
 
marqed 


Motocykl: Honda Shadow vt 125
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-20, 19:49   

Dennis B-B masz rację. U mnie w nowych gaźnikach podmieniono od starych dysze i przepustnice i wówczas mała wyścigówka odżyła, wkręca się do 12tyś i spokojnie powyżej 100 km/h śmiga, a musze powiedzieć że jest mnie trochę. :-D
W każdym bądź razie na samej zabawie gaźnikami (bez ingerencji w moduł) jest wyraźna różnica w osiągach.


P.S

W wolnej chwili podjadę do mechanika i dokładnie podpytam o parametry tych podmienionych elementów w gaźniku.
Ostatnio zmieniony przez marqed 2015-07-20, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-07-20, 21:32   

marqed napisał/a:
w nowych gaźnikach podmieniono od starych dysze i przepustnice


czyli z jakich na jakie zamieniono?:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM