/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł zapłonowy n51f
Autor Wiadomość
Hankjunior 
Tomek

Motocykl: Shadow VT 125 '99, Virago 535 '95
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-18, 21:05   

W teorii ten moduł ogranicza do 103, jechałem co prawda powyżej 110, ale wydaje się, jakby motocykl strasznie się męczył powyżej 95 km/h.

Podczas jazdy autostradą jest to wysoce przeszkadzające - stąd też moje pytanie - czy można to ściągnąć gdzieś w Polsce w jakimś sprawdzonym miejscu?
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-06-18, 21:14   

borejek343 napisał/a:
Dzisiaj polatałem trochę więcej na Hance i według wskazania mojego licznika bujnąłem ją na 130km/h.


A będziesz łaskaw zdjąć swoje siedzisko i odczytać symbol z komputera?:) wszystko w stylu "kgba" "n51f" "n5bf" "30410-kgb-611/612" itp. aa no i czym dokładnie jeździsz z VIN - u mnie jest JC29A. Prosta sprawa, 3 śrubki + 2 plastiki boczne, od góry po przedniej stronie akumulatora wiązka kabli a pod nią czarna plastikowa kostka wielkości połowy dłoni. jakbys podał symbol byłoby super.. i łatwiej:) z numeru VIN wynika że też mam wersje A czyli 103km/h ale jak widać niemiaszek zażyczył sobie zmiane kompa na 80.. pozostaje jeszcze kwestia przełożeń.. eh ;]

Hankjunior napisał/a:
czy można to ściągnąć gdzieś w Polsce w jakimś sprawdzonym miejscu?


intensywnie badam temat, niestety czasu troche mało no i wieczorami moge nad tym myśleć czyli nigdzie nie zadzwonie żeby sie czegoś dowiedzieć;] na razie wiem że nowy komputer kosztuje 1300pln brutto :omg: podejrzewam że można zwiększyć Vmax przez zastosowanie większej zębatki z przodu a mniejszej z tyłu ale wtedy tracimy na dynamice a to chyba nie o to chodzi.
 
 
alarec 


Motocykl: vt125 jc29
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 183
Skąd: prosto z siodła
Wysłany: 2015-06-19, 07:02   

borejek343 napisał/a:
alarec napisał/a:
... sakwy napakowane po brzegi.


Czego tam napchałeś? :mrgreen:


Kombinezon przeciw deszczowy, ochraniacze przeciw deszczowe na buty i rękawice, rękawice pełne, rękawice otwarte, pas nerkowy, komin na szyję, sciereczkę.
Mam jeszcze pokrowiec na motocykl, ale już ciężko z miejscem, choć pewnie udało by się go jeszcze wcisnąć.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-19, 07:56   

dzisiaj sprawdzę co mam u siebie, jeśli chodzi o ten moduł.. dam znać.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-06-19, 19:49   

MARQ napisał/a:
30410KGB612


nie wiem co będziesz miał na module ale ten numer to 103km/h

MARQ napisał/a:
w necie widzę np. N5BF albo N58F, niewyraźnie...


N5BF ma numer katalogowy 30410KGB711 i ograniczenie do 80km/h. taki mam u siebie. N58F nie znalezłem nic do tego symbolu niestety. ciekawe co to jest.

no i czekam czy kolega borejek coś napisze. bardzo mnie ciekawi co u niego siedzi pod krzesłem :koso:
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-06-19, 20:49   

Zamek1200 napisał/a:
no i czekam czy kolega borejek coś napisze. bardzo mnie ciekawi co u niego siedzi pod krzesłem :koso:


O kurde czekasz żebym zajrzał pod dupsko? Nie wiedziałem, ale ok w sobotę lub niedzielę poświęcę się i zajrzę pod taboret. :mrgreen:

P.S.

Codziennie sprawdzam osiągi swojej Hanki i powiem Wam, że nie mam problemu z rozpędzeniem jej do 120km/h
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-19, 23:29   

U mnie też N51F, a 120 km/h Osiąga spokojnie... Zęby też się zgadzają 14/41.
Już głupieję...
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-06-22, 19:56   

MadJiitensha napisał/a:
Z tego co pamiętam, w niemczech są właśnie ograniczenia na zapłonach, nie pamiętam jak to poznać, ale chłopaczki z niemiec wiedzą jak to obejść i wyłączyć je. Na yt tego pełno.


Poznaje się właśnie po symbolach na module. A przytoczysz może jakiś link z yt pokazujący jak niemiaszki to obchodzą? coś szukać nie umiem :omg:


borejek343 napisał/a:


zajrzę pod taboret. :mrgreen:




I co tam zobaczył pod taboretem? ;-)
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-06-22, 21:58   

Sorki Panowie nie miałem czasu i nie wiem czy w tym tygodniu zajrzę pod zydel. Gdyby tak się stało natychmiast Was o tym poinformuję.
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-06-24, 23:00   

Kiepska pogoda to wolna chwile spedza sie w garażu:P ja czaje sie do wymiany filtra powietrza bo już prawie "czerwonego" nie widać. nie wiem jak to wykombinowac ale chyba zdecyduje sie na opcje intercars + skalpel.

Co do kombinowania z blokada jutro jade na przymiarke komputera. ludzie nie chca dać gwarancji ani nie zgadzają sie na opcje zwrotu bo cześc elektroniczna ale gość niedaleko mnie sprzedaje i zgodził sie że jak podjade moja Hanka i zobaczy że jest sprawna to zgodzi się na zwrot kasy w razie jak jazda próbna nie wypali :)


edit:

No i mam nowy komputer. Pierwsza próba 90km/h, drugi przejazd 100km/h. generalnie sukces. cały potencjał niestety nie sprawdzony bo dziś dość wietrznie i kumpel co zwykle 110 wyciaga ledwo 100 dał rade. pobawiliśmy się za to w drag race z biegu i z postoju. moja Hanka odstawia na nieco ponad długość motocykla po czym kończy sie bieg.. wtedy kumpel nadrabia dystans i niestety już nie daje rady go złapać. ciekawe czy ja mam skrócone przełożenie czy on wydłużone. wie ktoś jakie fabrycznie powinny być zębatki? zostało jeszcze wymienić filtr i być może swiece jak sie okażą złomy. przewody zapłonowe razem ze świecami sie wymienia? czy "co któryś" komplet świec?

Reasumując jestem zadowolony, dla Was to pewnie nic szczególnego ale przypomne że moja Hanka bujała się ledwo 80 :-D teraz śmiało do 90bez wysiłku dociąga i troche łatwiej będzie wyprzedzać maruderów. A i tak najlepsza jak dla mnie prędkość to 50-60km/h (wydech bulgocze jak kupa żelaza a nie 125ccm :mrgreen: ). Troszke ja dzis popiłowałem ale w ramach przeprosin kurier przyniósł nowe stelaże do sakw ;-)
 
 
Hankjunior 
Tomek

Motocykl: Shadow VT 125 '99, Virago 535 '95
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-25, 21:08   

Zamek 1200,

Ile w końcu zapłaciłeś za ten komputer jeśli można spytać?

A drugie pytanie - zdjąłeś blokadę całkowicie, czy tylko podniosłeś do wersji n51f?
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-06-25, 22:01   

więc tak:

było: ledwo 80, czasem 85 ale to max i nawet z przepaści nie szło więcej.

jest: jeszcze nie udalo mi sie sprawdzić dokładnie ale delikatnie pod górke i chyba raczej bez wiatru 99km/h. generalnie zauważyłem że do 70km/h warunki drogowe a zwłaszcza wiatr niemal nie maja wpływu na jazde. od 80 zaczynają sie problemy i wiatr ma duże znaczenie (a przynajmniej u mnie - nie mam szyby i działam jak spadochron, i w dodatku mam filtr powietrza który już dawno powinien zostać zmieniony). dziś jechałem z porządnej górki to równo bez żadnych szarpnięć i zajęknięć szedł do 100 po czym samochody przede mna zaczeły hamować ale jeszcze napewno tam wróce. niedlugo będe miał szybe to zobacze.

zapłaciłem 220 pln (na alledrogo był za 170 ale tutaj trafiło sie blisko i mogłem pojechac na przymiarke zamiast kupować w ciemno). generalnie jestem zadowolony ale chyba pogorszyła sie kultura pracy silnika chociaż podobno nie powinno to mieć znaczenia. napewno któregoś dnia dla porównania znów założe stary moduł i posłucham a może nawet sie przejade.

co do "odblokowałeś czy podniosłeś ograniczenie" no to chyba sie po prostu podniosło. pisałem wyżej że szwagier z równego startu zostaje w tyle po czym mi się przełożenie kończy. napewno zestaw napędowy ma tu znaczenie. dziś (niestety dziś) dowiedziałem sie że koleś co ma niedaleko warsztat wysyła gdzieś komputer gdzie zostaje zdjęta blokada - czyli chyba jakas ingerencja elektroniczna na płytce drukowanej modułu. podjade zapytać o szczegóły.

zamiast krótko i na temat to ja tu opowieści z mchu i paproci snuje :mrgreen:
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-06-26, 23:05   

Zamek wątpie by Honda bawiłą się w skrzyni biegów by ograniczyć prędkość zbyt duże koszta. Kurcze nie pomogę bo nie mogę znaleźć tego motywu z modułem, wiem, ze przecinali jeden kabel i wio stado szło na pełnej parze :-)8


Chociaż ciekawią mnie te performance CDI do 125.

A pamietam jak znalazłem to google i "unlimited CDI diagram" :ride:
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-06-27, 14:24   

nie chodzi mi o krótsze biegi tylko o zestaw napędowy. z tyłu mam zebatke 41 ale z przodu nie zaglądałem. mniejsza zębatka z przodu = lepsze przyspieszenie a mniejsze Vmax.. itd tak jak w rowerze.

jutro założe nowy filtr powietrza. napewno musze gaźnik wyregulować bo zaczął troche nierówno pracować. kilka razy też strzelił mi wydech gdy odpuściłem manetke ale to raczej moja wina bo gniotłem mimo że nie chciał iść pod wiatr i chyba troche załalem silnik stąd poszło w wydech

[ Dodano: 2015-06-27, 14:29 ]
MadJiitensha napisał/a:
przecinali jeden kabel i wio stado szło na pełnej parze :-)8





kurcze to szukaj tego:D nie usmiecha mi się ciąć jeden po drugim i zobaczyć jaki efekt:P


a swoją drogą czym steruje ten komputer? bo chyba jedyne pole manewru w tym przypadku to sterowanie iskrą? tj. zbliżamy się do Vmax i ograniczamy iskre na np co drugi cykl.. tak to działa? bo dawkowaniem z gaźnika to chyba nie steruje? ;-)

sa na ebay moduły podpisane jako "odblokowany" no ale używany i raczej droższy niż używka z Polski.
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2015-06-28, 02:59   

Zamek1200może się przywitasz w powitalni co u nas jest normą
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
Ostatnio zmieniony przez Trom 2015-06-29, 10:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM