Moduł zapłonowy n51f
Odpowiedz do tematu

: Moduł zapłonowy n51f
Witam wszystkich.

W papierach mojej Shadowki znalazłem taki oto paragraf:

Najwyższa prędkość zmieniona przez zmienioną jednostkę zapłonu oznaczenie n51f.

Przeszukałem google, przeszukałem forum, i jedyne co znalazłem, to to, że pod oznaczeniem n51f znajdują się moduły zapłonowe, których kilka można znaleźć w archiwum allegro.

Czy ktoś bardziej obeznany technicznie ode mnie jest w stanie pokrótce mi wyjaśnić, co ten przypis oznacza?

:
W jakich papierach i w jakim języku to masz?
Obstawiam, że jeśli słabo pędzi to pewnie jakieś dławienie . . Chyba że odwrotnie , pędzi jak głupie ;)

tutaj

Piszą że mogło być gorzej ;) masz 103 km/h a mogło być 80.
Słabo szukasz w tych goglach ;)

:
O proszę. Czyli ograniczenia w tym moto realizowali modułem zapłonowym. Osobiście posiadam wersję A-103km/h, aczkolwiek bez problemu ostatnio rozpędziłem go do 118km/h, dalej nie próbowałem bo dojeżdżałem do skrzyżowania i był to teren zabudowany.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
borejek343 napisał/a:
O proszę. Czyli ograniczenia w tym moto realizowali modułem zapłonowym. Osobiście posiadam wersję A-103km/h, aczkolwiek bez problemu ostatnio rozpędziłem go do 118km/h, dalej nie próbowałem bo dojeżdżałem do skrzyżowania i był to teren zabudowany.

musisz się zgłosić do starosty 'sam bez przymusu w celu dobrowolnego oddania PJ :-)8

:
Nie łapię się na zwrot kwitu. 118 jechałem na 70. Akurat w tym miejscu pozwalają na 7 dyszek. Uff. :mrgreen:

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
To teraz kogoś mądrego dopiero potrzeba.
Czy to znaczy, że istnieją tylko dwie możliwości vmax dla modelu c29? Obie opisane w tym dokumencie?
Czy oprócz tych dwóch opcji istnieje jednak ta trzecia możliwość, pełne vmax - a dokument ten pokazuje tylko opcje tłumienia..
Bo i ja przecież jechałem ponad 103, a z niemieckiego to mi musi translator tłumaczyć, ja sam zanegowałem jakąkolwiek znajomość tego języka zaraz po liceum.

:
Z tego co pamiętam, w niemczech są właśnie ograniczenia na zapłonach, nie pamiętam jak to poznać, ale chłopaczki z niemiec wiedzą jak to obejść i wyłączyć je. Na yt tego pełno.

Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
:
Witam wszystkich

Ja od dwóch tygodni jestem posiadaczem VT 125. Moja Hanka jest z niemiec. w dowodzie rejestracyjnym mam taki zapis:

"Prędkość maksymalna ograniczona do 80km/h przez zastosowanie urządzenia sterującego N5BF przy 14/40"

Generalnie tragedii nie ma ale będę śmigał raczej we dwójke z narzeczoną i niestety z lekkiej górki 70.. ledwo 75km/h osiągnąłem. Dodam że nie mam szyby. trochę mnie to martwi bo prędkość jak najbardziej jest już wystarczająca na przechadzkę ale mam wrażenie że silnik już się męczy.

Mój przyszły szwagier też ma VT125 tylko że jego jest ograniczona do 110km/h. po rozebraniu okazało się że jego komputer ma właśnie oznaczenie N51F. I teraz pytanie: Czy u mnie wystarczy tylko zamienić moduł sterujący? Czy takiej zamianie towarzyszyć musi również inna zmiana jakiegoś elementu? ktoś ma z tym doświadczenie? Mam ochote wsadzić do mojej komputer szwagra ale boje się troche że coś spalę. Jeszcze nie mieliśmy okazji przejechac się razem żeby określić czy komputer ogranicza obroty czy moc silnika. Gdy kupowałem moja Hanke to dla porownania jechałem innym egzemplarzem bez blokady i wydawał mi się nieco żwawszy na początku ale to może tylko odczucie - 1 krótka przejażdzka zbyt wiele nie powie "świeżakowi":)

Dodam że u szwagra w sakwie znaleźliśmy hm.. coś jakby przekaźnik, jak duży bezpiecznik samochodowy. widać go gołym okiem po lewej stronie motocykla, znajduje sie na przewodzie "plusowym". zielona kostka, w nią wpięty kwadratowy przekaźnik i druga kostka mała (chyba koło 8 pinów) ale nie wiem do częgo dalej to prowadzi. no i przy kostce mały bezpiecznik 30A. I stąd moja obawa czy wystarczy sam komputer czy potrzebny też jakis przekaźnik.

Napewno będę się tym interesował i działał w celu zdjęcia blokady lub chociaż zmiany kagańca na nieco luźniejszy. Mile widziane wszelkie pomysły i rady osób które kiedyś zdejmowały blokady w swoich maszynach.

:
jest kilka możliwości zdławienia silnika i ograniczenia jego osiągów. Pierwsza sprawa to filtr powietrza o zmniejszonej przepustowości. łatwo zaobserwować przesłone przy wloum przy ganiku o ile takie sudo w vt 125 występuje. kolejna sprawa to moduł zapłonowy. sprawdź w serwisówce jaki model modułu występuje w twoim modelu i porównaj z tym co masz. jak wstawisz do dobrgo warsztatu to napewno znajda przycdzyne ale na poczatek proponuje samemu zajrzeć - bardziej nie popsujesz :mrgreen: powodzenia w szukaniu przyczyny.

:
Zamek1200 napisał/a:
Witam wszystkich.......


To się robi w powitalni ;-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
a jak sprawdzić co będzie napisane na module o pn podawanym przez hondę: 30410KGB612
pewnie dzisiaj będę dalej grzebał w swojej to bym sprawdził co jest u mnie. tak dla pewności ;)
może ktoś, kto jest pewien że nie ma kagańca żadnego - poda swój opis z modułu? zakładam, że chodzi o nr jeden z tego obrazka, czyli gdzieś pod siodło z lewej strony trzeba zajrzeć.




w necie widzę np. N5BF albo N58F, niewyraźnie...

:
watpie by było ograniczenie do 110 nie jeden z nas leciał wiecej. a ograniczenie w normalnym zapłonie jest tylko po przekroczeniu 12k obrotów. Tak zwana odcinka. Wątpię by miał inne ograniczenia.

Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
:
Dzisiaj polatałem trochę więcej na Hance i według wskazania mojego licznika bujnąłem ją na 130km/h. nie miałem żadnego wiatru w plecy i nie leciałem z górki, droga blat. Sam nie jestem małym człowiekiem, więc trochę żagla jest do hamowania.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Moja HS bez problemu rozpędza się do 110km/h, nie trwa do długo, do tej prędkości silnik jest dynamiczny.
Na pewno pójdzie więcej, ale nie próbowałem bo już przy tej prędkości głowę urywa, a silnik jeszcze w miarę pracuje cicho.
Dodam że mam full wyposażenie prócz LB i relingów, sakwy napakowane po brzegi.

:
alarec napisał/a:
... sakwy napakowane po brzegi.


Czego tam napchałeś? :mrgreen:

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group