/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-04-03, 14:29
Wyrzuca płyn ze zbiornika wyrównawczego po nagrzaniu
Autor Wiadomość
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2010-03-12, 12:42   

Todek napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Thomas napisał/a:
syrnik19 napisał/a:
Witam po długiej przerwie.. z powodów niezaleznych tak wyszłoa wracajac do problemu to odpusilem go sobie na jakis czas i po powrocie i zbadaniu była to wywalona uszczelka pod cylindrem po wymianie uszczelek jest ok tylko teraz musze jeszcze 1 rzecz zrobić gdyz z 1 cylindra ucieka mi płyn to znaczy z rurki tylko nie wiem dokladnie z której czy z tej gumowej czy metalowej
Ten twój opis to odrazu wskazywał na uszczelkę pod głowicą,poprostu były przedmuchy do komory płaszcza wodnego ,ale ten problem masz już za sobą.Pozdroo


E, nie pod głowicą tylko pod cylindrem :-)

Jeszcze tylko o-ringi wymieni i pewnie będzie śmigał :-)




Tak się zastanawiam, co ma wspólnego uszczelka pod cylindrem, z gotowaniem płynu? :?:

Przecież płyn nie ma kontaktu z uszczelką pod cylindrem. Chyba chodzi o uszczelkę pod głowicą cylindra. :lol:


Ja tez się zastanawiam :-) Dlatego napisałem :-) na końcu :-) Aczkolwiek jakieś tam kanały (głównie olejowe) są powycinane w uszczelce cylindra:-)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-03-12, 13:25   

Jedyny kanał jaki jest potrzebny w uszczelce cylindra, to kanał na łańcuszek sprzęgłowy. :lol:

Inne kanały są w niej nie potrzebne, i generalnie nie ma ich. :lol: Przez ta uszczelkę nie przepływa płyn chłodzący, ani olej, poza kanałem na łańcuszek który ma połączenie ze skrzynia korbową i głowicą. :lol: Jedyne co może wyciekać przez tą uszczelkę, to olej. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2010-03-12, 13:46   

Todek napisał/a:
Jedyny kanał jaki jest potrzebny w uszczelce cylindra, to kanał na łańcuszek sprzęgłowy. :lol:

Inne kanały są w niej nie potrzebne, i generalnie nie ma ich. :lol: Przez ta uszczelkę nie przepływa płyn chłodzący, ani olej, poza kanałem na łańcuszek który ma połączenie ze skrzynia korbową i głowicą. :lol: Jedyne co może wyciekać przez tą uszczelkę, to olej. :lol:


Jaki łańcuszek???
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-03-12, 15:49   

Mateusz napisał/a:
Todek napisał/a:
Jedyny kanał jaki jest potrzebny w uszczelce cylindra, to kanał na łańcuszek rozrządu. :lol:

Inne kanały są w niej nie potrzebne, i generalnie nie ma ich. :lol: Przez ta uszczelkę nie przepływa płyn chłodzący, ani olej, poza kanałem na łańcuszek który ma połączenie ze skrzynia korbową i głowicą. :lol: Jedyne co może wyciekać przez tą uszczelkę, to olej. :lol:


Jaki łańcuszek???




No patrz Pan, normalnie się mylnąłem. :lol: :mrgreen: Chyba myślałem o WSK-a 125. :lol: :mrgreen:

Dzięki Mati za czujność. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Syrnik19 
Show must go on

Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 112
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2010-03-25, 14:32   

A teraz mam jeszcze jedno pytanie szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi albo źle szukałem czy jak cieknie od czasu do czasu olej z tej dziurki od pompy wody to pompa jest kaputt? czy da się z tym jakoś przeżyć? Oraz planuje wymienić olej i flitr wcześniej lany był motul 10w 40 ale teraz moto bierze go więcej wiec myślałem nad jakimś 20w 40 ewentualnie 50 co o tym sądzicie czy to nie bedzie miało większego wpływu na silnik i jego eksploatacje?
 
 
 
Łysy Honda 

Motocykl: Honda Shadwo VT 700C
Wiek: 49
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 1
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2013-07-01, 23:26   

Problem w Honda shadow VT 700 z roku 1984 Wywala mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym i odpala mi wentylator krótko przed czerwonym polem
Podczas jazdy wszystko jest ok natomiast checa rozpoczyna się podczas jazdy w mieście rosnie zaraz temperatura .A dziwne jest ze na postoju jest jak na tą chwilę ok .Sprawdziłem pompe wody i napęd pompy jest ok. wymieniono termostat , termowłącznik wentylatora i korek chłodnicy. Olej czysty bez śladów płynu
_________________
Pozdrawiam Marcin
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2013-07-02, 00:01   

Łysy Honda napisał/a:
Problem w Honda shadow VT 700 z roku 1984 Wywala mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym i odpala mi wentylator krótko przed czerwonym polem
Podczas jazdy wszystko jest ok natomiast checa rozpoczyna się podczas jazdy w mieście rosnie zaraz temperatura .A dziwne jest ze na postoju jest jak na tą chwilę ok .Sprawdziłem pompe wody i napęd pompy jest ok. wymieniono termostat , termowłącznik wentylatora i korek chłodnicy. Olej czysty bez śladów płynu



to że odpala ci wentylator to dobrze, w jeździe typowo mieście w lecie to norma załączanie wentylatora (jak jedziesz to chłodnica ma samoistny przewiew powietrza jak stoisz nie ma wiec musi działać wentylator, postój od jazdy miejskiej różni się tym że na postoju masz mniejsze obroty wolniej się nagrzewa w jeździe miejskiej masz wyższe obroty niż na postoju.

Co do płynu to zawsze on ucieka czy tylko po dolaniu, jak tylko po dolaniu to tak ma być - w czasie nagrzewania się rozszerza i nadmiar ucieka.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
Piotrekvt1100 

Motocykl: Honda shadow vt 1100
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2016-07-16, 20:12   

Witam, mam duży problem z czujnikiem włączania wentylatora w hondzie shadow vt 1100 z 90r. Kupiłem moto z podłączonym czujnikiem ''na krótko''.Po przekręceniu zapłonu wentylator od razu się uruchamiał. Wymieniłem czujnik na nowy, przez pewien czas było ok, potem znowu przestał włączać się wiatrak i wywalało płyn przy dużym nagrzaniu. Kolejna wymiana czujnika i znowu krótkotrwały spokój. Ma ktoś z was jakiś pomysł, co może być przyczyną takiego stanu? Chłodnica czysta i szczelna, uszczelka pod głowicą też. Wiatrak po podłączeniu masy też się kręci. Co może powodować uszkodzenia czujnika skoro dochodzi do niego tylko jeden przewód od wentylatora. Podrzućcie jakieś rozwiązanie. Dzięki.
_________________
Piotrek
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-07-16, 20:42   

Napisałeś, że kupiłeś czujnik ale nie napisałeś jaki...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Piotrekvt1100 

Motocykl: Honda shadow vt 1100
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2016-07-17, 09:17   

Witam, kupiłem w larssonie czujnik właczania wentylatora dedykowany do vt 1100, made in japan. Zastanawiam się czy nie zmienić na jakiś zamiennik od auta? Nie mogę znależć przyczyny uszkodzenia tego czujnika. Honda przejechane ma 21 tyś mil, Sprawuje się super poza tym czujnikiem.
_________________
Piotrek
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-07-17, 19:46   

Piotrekvt1100 napisał/a:
Witam, kupiłem w larssonie czujnik właczania wentylatora dedykowany do vt 1100, made in japan. Zastanawiam się czy nie zmienić na jakiś zamiennik od auta? Nie mogę znależć przyczyny uszkodzenia tego czujnika. Honda przejechane ma 21 tyś mil, Sprawuje się super poza tym czujnikiem.


Pytałem bo to różne zamienniki ludzie stosują a potem, że kicha itd.
Zmień czujnik i obserwuj - wydaje mi się że po prostu trafiłeś bubla... Ja tak miałem ze świecami - niby nowe, niby takie jak mają być, po wymianie wygrzane odpowiednio itd. a moto kulało... Po zmianie na stare jak ręką odjąć...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Grzeholec 


Motocykl: Honda Shadow VT 750 c 1983r.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 27
Skąd: Iława
Wysłany: 2017-05-15, 12:08   

Witam.
Mam podobny problem z płynem jaki tu opisujecie. U mnie zauważyłem że płyn wylatuje ze zbiorniczka wyrównawczego jak jadę z prędkościami powyżej 130 km i obrotach powyżej 4 -4,5 tys. Jak jadę spokojnie to temperatura jest ok. Płyn nie wycieka. Można by powiedzieć je jest ok. No i jak np. biorę sie za wyprzedzanie. 130 km/h obroty 5000. Tak ze 3 razy i mogę szukać stacji benzynowej bo płynu już nie ma. W poprzednim sezonie było ok ale zimą remontowałem motor ale silnika nie ruszałem. Zdejmowałem tylko pokrywy zaworów by je odnowić.
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-05-15, 20:11   

Jak zdjołeś pokrywy zaworów to rozszczelniły sie uszczelki pod głowicami i silnik do wyjęcia tylko nie pakuj uszczelek atheny
 
 
Grzeholec 


Motocykl: Honda Shadow VT 750 c 1983r.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 27
Skąd: Iława
Wysłany: 2017-05-16, 11:07   

Dzięki Maruda za podpowiedź. Tak też myślałem i szukałem potwierdzenia. Może wiesz z jaką siłą dynamometryczną powinny być dokręcane śruby mocujące głowicę oraz śruba mocująca kosz sprzęgłowy.
 
 
JeKo24 

Motocykl: Honda vt700c
Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2017-05-18, 21:33   

Witam
mam pytanie poniewaz mam ten sam problem :-? jakie uszczelki zalozyc i czy trzeba wyjmowac silnik ??? poniewaz z braku czasu niemam kiedy tego zrobic a mechanik u ktorego byla moja Honia nie czuje sie winny :-/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM