/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dysze gażników
Autor Wiadomość
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-23, 20:40   

a jak masz zamontowany filtr na gażniku od przedniego gara? bo u mnie się nie mieści na gaźniku (rama przeszkadza) i mam na tej rurze - krućcu który szedł do puchy filtra powietrza... w planach mam zrobić tak z drugim filtrem i wtedy oba będą lepiej schowane przed nadmiarem powietrza
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-04-23, 23:35   

Bezpośrednio na gaźnikach. Mam zbiornik od sportstera.Ciasno jest,ale wchodzi :-)
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-24, 16:44   

a robiłeś już regulacje i synchro? na ile obrotów masz paliwo ustawione?
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-04-24, 17:48   

Nie pamiętam. Stary już jestem ;-) Na początek ustawiam fabrycznie , a potem reguluję. Mam puste wydechy, więc dalej na słuch. Tak żeby nie strzelał przy odpuszczaniu gazu i nie "pufał" w tłumik . Niekiedy i tak mu się zdarzy :mrgreen: Synchro zrobione , zbiera się dobrze jak na komarka i do tego nic nie pali :-) Ogólnie zabawy jest troszkę, jak będę miał czas, to zarzucę dysze 120, powinno być jeszcze lepiej. Na razie mam na głowie inne sprawy i ten sezon będzie raczej słabiutki. Nawet moto jeszcze nie odpalałem...... 6 miechów stoi :oops:
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-05-19, 18:23   

za cholerę nie mogę ustawić paliwa przy tych filtrach, zamówiłem mniejsze, piankowe, a jak to nie poskutkuje to dysze 125 będzie chyba trzeba montować, kurde sporo zachodu z tymi modyfikacjami u mnie śruba regulacji już na ponad 6 obrotów, komuś się udało, żeby to chodziło jak należy? (dysze + stożki + pusty wydech)
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-05-20, 11:58   

Zrób osłonki na filtry i będzie ok.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-20, 16:19   

jak dla mnie oslonki troche mijaja sie z celem, ale jest to jakies rozwiazanie :/
swoja droga dziwne, ze do zestawow z trabkami daja Ci dysze max 120 i ma smigac...
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-05-20, 20:27   

a dłubał ktoś z dyszami od wolnych?
 
 
kruzi 

Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 261
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-06-11, 08:13   

a co myślicie o tych świecach??



ta była nie dokręcona - jakoś bez oporów odkręciłem ..




wydaje mi się, że zbyt ubogo - widać również po wydechach - - dyno w drodze...
dodam że jakiś oznak nie mam małej dawki paliwa - przyśpiesza bez czkawki- ładnie idzie, odpala ładnie, nie faluje na obrotach..no zobaczymy jak wpłynie iglica i dysze od dyno.


zestawik dotarł na dniach będzie montaż :)




[ Dodano: 2015-07-17, 21:44 ]
okazało się, że mam dysze 100!!!! dynojet u mnie nie chodzi jak trzeba.....za dużo paliwa
 
 
eMDe 

Motocykl: Honda VLX 600 99'
Wiek: 32
Dołączył: 04 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: TBG
Wysłany: 2019-04-04, 10:52   

Witam,

Pacjent to VLX600 z jednym gaźnikiem rok 99'.
Od kilku dni czytałem wątki na tym forum i zagranicznych.

Po szlifie poprzedniego właściciela zza oceanu airbox był nie do odratowania więc założyłem stożek, uzbroiłem go w zwężke. Moto przejeździło cały sezon wszystko było ok. Czasem na luzie przy mocniejszym odkręceniu manetki lubiła prychnąć w gaźnik, czasem nawet zgasnąć. Teraz chce wyciągnąć z oryginalnych wydechów końcówki (względy bezpieczeństwa żony/właścicielki tej pięknej Hondy jak i wiadomo dźwięków V'ki).

Uzbroiłem się w dysze (oryginalne 125 i 45 wg manual'a) ja zakupiłem 130 135 140 oraz 48 50 52/53 (ostatniej wartości nie pamiętam). Na forach doczytałem od podkładkach pod iglicę więc dorobie takowe w wymiarach wysokościowych 0,6 0,8 1,0 1,2 1,4 [mm].

I tu moje dwa pytania:
1. Czy ktoś może podać wymiary średnicowe tych podkładek.
2.Czy ktoś już na stożku i prutych wydechach zmieniał w jednogaźnikowcu dysze/podnosił iglice. Jeśli tak to prosił bym o jakieś wartości wyjściowe przy których motocykl pracował prawidłowo.

Z góry dziękuje za odpowiedzi, w zwyczaju mam zdawanie relacji więc na pewno opisze wszystko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM