Dysze gażników |
Autor |
Wiadomość |
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-04-23, 20:40
|
|
|
a jak masz zamontowany filtr na gażniku od przedniego gara? bo u mnie się nie mieści na gaźniku (rama przeszkadza) i mam na tej rurze - krućcu który szedł do puchy filtra powietrza... w planach mam zrobić tak z drugim filtrem i wtedy oba będą lepiej schowane przed nadmiarem powietrza |
|
|
|
|
maro
Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 151 Skąd: Solec Kuj.
|
|
|
|
|
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-04-24, 16:44
|
|
|
a robiłeś już regulacje i synchro? na ile obrotów masz paliwo ustawione? |
|
|
|
|
maro
Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 151 Skąd: Solec Kuj.
|
Wysłany: 2015-04-24, 17:48
|
|
|
Nie pamiętam. Stary już jestem Na początek ustawiam fabrycznie , a potem reguluję. Mam puste wydechy, więc dalej na słuch. Tak żeby nie strzelał przy odpuszczaniu gazu i nie "pufał" w tłumik . Niekiedy i tak mu się zdarzy Synchro zrobione , zbiera się dobrze jak na komarka i do tego nic nie pali Ogólnie zabawy jest troszkę, jak będę miał czas, to zarzucę dysze 120, powinno być jeszcze lepiej. Na razie mam na głowie inne sprawy i ten sezon będzie raczej słabiutki. Nawet moto jeszcze nie odpalałem...... 6 miechów stoi |
_________________ https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1 |
|
|
|
|
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-05-19, 18:23
|
|
|
za cholerę nie mogę ustawić paliwa przy tych filtrach, zamówiłem mniejsze, piankowe, a jak to nie poskutkuje to dysze 125 będzie chyba trzeba montować, kurde sporo zachodu z tymi modyfikacjami u mnie śruba regulacji już na ponad 6 obrotów, komuś się udało, żeby to chodziło jak należy? (dysze + stożki + pusty wydech) |
|
|
|
|
maro
Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 151 Skąd: Solec Kuj.
|
|
|
|
|
marselus09
Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 128 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-05-20, 16:19
|
|
|
jak dla mnie oslonki troche mijaja sie z celem, ale jest to jakies rozwiazanie :/
swoja droga dziwne, ze do zestawow z trabkami daja Ci dysze max 120 i ma smigac... |
|
|
|
|
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-05-20, 20:27
|
|
|
a dłubał ktoś z dyszami od wolnych? |
|
|
|
|
kruzi
Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 261 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-06-11, 08:13
|
|
|
a co myślicie o tych świecach??
ta była nie dokręcona - jakoś bez oporów odkręciłem ..
wydaje mi się, że zbyt ubogo - widać również po wydechach - - dyno w drodze...
dodam że jakiś oznak nie mam małej dawki paliwa - przyśpiesza bez czkawki- ładnie idzie, odpala ładnie, nie faluje na obrotach..no zobaczymy jak wpłynie iglica i dysze od dyno.
zestawik dotarł na dniach będzie montaż :)
[ Dodano: 2015-07-17, 21:44 ]
okazało się, że mam dysze 100!!!! dynojet u mnie nie chodzi jak trzeba.....za dużo paliwa |
|
|
|
|
eMDe
Motocykl: Honda VLX 600 99'
Wiek: 32 Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: TBG
|
Wysłany: 2019-04-04, 10:52
|
|
|
Witam,
Pacjent to VLX600 z jednym gaźnikiem rok 99'.
Od kilku dni czytałem wątki na tym forum i zagranicznych.
Po szlifie poprzedniego właściciela zza oceanu airbox był nie do odratowania więc założyłem stożek, uzbroiłem go w zwężke. Moto przejeździło cały sezon wszystko było ok. Czasem na luzie przy mocniejszym odkręceniu manetki lubiła prychnąć w gaźnik, czasem nawet zgasnąć. Teraz chce wyciągnąć z oryginalnych wydechów końcówki (względy bezpieczeństwa żony/właścicielki tej pięknej Hondy jak i wiadomo dźwięków V'ki).
Uzbroiłem się w dysze (oryginalne 125 i 45 wg manual'a) ja zakupiłem 130 135 140 oraz 48 50 52/53 (ostatniej wartości nie pamiętam). Na forach doczytałem od podkładkach pod iglicę więc dorobie takowe w wymiarach wysokościowych 0,6 0,8 1,0 1,2 1,4 [mm].
I tu moje dwa pytania:
1. Czy ktoś może podać wymiary średnicowe tych podkładek.
2.Czy ktoś już na stożku i prutych wydechach zmieniał w jednogaźnikowcu dysze/podnosił iglice. Jeśli tak to prosił bym o jakieś wartości wyjściowe przy których motocykl pracował prawidłowo.
Z góry dziękuje za odpowiedzi, w zwyczaju mam zdawanie relacji więc na pewno opisze wszystko. |
|
|
|
|
|