/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dysze gażników
Autor Wiadomość
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-09, 18:41   

k0d0 napisał/a:
marselus09 napisał/a:
w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D


Zależy od otwarcia przepustnicy na każdym biegu( a dokładnie od podniesienia się iglicy). Przy zamkniętej czyli na jałowych obrotach pracuje prawie tylko dysza wolnych obrotów. przy maksymalnym otwarciu pracuje praktycznie tylko dysza główna. Miedzy maksymalnym otwarciem i zamknięciem jest stan przejściowy. Wiec w BARDZO dużym uproszczeniu przy połowie otwarcia pracują obie.

I nie zależy to od biegu.


ok rozumiem, z tymi biegami chodzilo po prostu o wskazanie odpowiedniego obciazenia, niby wszystko logiczne, zastanawia mnie dlaczego w zestawach dynojeta w takim razie nie ma dyszy wolnych obrotow...

i tekst o 5tce byl tak w humorystycznym kontekscie:) nie mialem tu zamiaru rozpoczynac dyskusji czy istnieja 5 biegowe 600tki :)

a teraz do rzeczy przyszly dzis zabawki z larssona, wiec wzialem sie do wsadzania dziwnych stozkow
pod iglice wsadzilem 2mm podkladke miedziana i dysze glowna 117.5 - teraz akcja ciekawa, na wyciagnietych z gaznikow dyszach nabite bylo 100... kurde zglupialem, teoretycznie standardem powinno byc 115...

tak czy siak wrzucilem, poskladalem i odpalilem bez zadnego ustawiania.. i nie pali tylni gar :D niestety czas wolny sie skonczyl i chyba bede w stanie wrocic do tego dopiero po weekendzie
 
 
Fr0g 
pan Wyindywidualizowany


Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 1569
Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
Wysłany: 2015-04-09, 18:56   

waludi napisał/a:

to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy


Poczytaj Kartę Pojazdu - tam znajdziesz rocznik jeśli w DR masz 2006
_________________
-> Oddaj proszę 1% podatku <-

Moja VT 600
 
 
k0d0 


Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 134
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-09, 19:27   

2 mm to dużo. Na regulowanych iglicach masz skok co ok 1 mm. Masz jeden gaźnik w swojej 600?
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-09, 20:06   

w sumie nie wiem jak w dyno ale w innych jet kitach które oglądałem dysze wolnych są:http://tjbrutalcustoms.bi...le-carb-jet-kit

http://www.ebay.com/itm/U...8-/230754991977
 
 
waludi 
Waldek


Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 62
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 590
Skąd: Zabrze, Pradła
Wysłany: 2015-04-09, 20:52   

Matrix napisał/a:
W dowodzie masz wpisaną datę pierwszej rejestracji :-P


w dowodzie rejestracyjnym pierwsza rejestracja i rok produkcji wpisane że 2006r
 
 
jacecek 


Motocykl: Honda Shadow vt 600 rok 2007
Wiek: 66
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 26
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2015-04-09, 21:43   

Matrix napisał/a:
Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5.

tak było dla motocykli produkowanych na Europę.

waludi napisał/a:
to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy


W modelach na USA i Kanadę pozostały skrzynie z 4 biegami. Chyba w 2001 roku zmieniono zasilanie na jeden gaźnik, co wg mnie bardzo uprościło obsługę (eliminacja synchronizacji gaźników). Ja mam model z 2007 roku (wersja na Amerykę - licznik w milach) i też mam 4 biegi.
_________________
pozdrawiam - jacecek
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-10, 16:52   

element napisał/a:
w sumie nie wiem jak w dyno ale w innych jet kitach które oglądałem dysze wolnych są:http://tjbrutalcustoms.bi...le-carb-jet-kit

http://www.ebay.com/itm/U...8-/230754991977


To od TJa to nie jakis oficjalny kit, tylko elementy przez niego zebrane, a on taki jednoosobowy warsztato-sklep fajny facet swoja droga tylko ceny bardzo amerykanskie;p

no dobra to tez poszperam za dysza wolnych obrotow wieksza... chyba ze ktos wie gdzie sa?

a co do podkladek to mam jeszcze 1 i 1,5 mm takze bede kombinowal, mam tylko nadzieje, ze to oznaczenie 100 na oryginale to nie prawdziwa wartosc, bo w innym przypadku wlozylem baaaardzo duze dysze;p

EDYTA
dobra udalo sie znalezc chwilke casu i rozwiazalem problem nie palacego cylindra - swintuch plywak utknal na zamknietym:)
wiec tak na postoju na standardowych ustawieniach gaznikow na 1 1/2 obrotu, chodzi slicznie reakcja na gaz lepsza, skonczyl sie jednak czas i nie wyjkechalem zobaczyc czy w ogole sie wkreca podczas jazdy:D
 
 
waludi 
Waldek


Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 62
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 590
Skąd: Zabrze, Pradła
Wysłany: 2015-04-10, 20:11   

to mnie Jacecek uspokoiłeś
 
 
k0d0 


Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 134
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-10, 22:45   

Wiedziałem że Ci sie pływak zawiesił :mrgreen: pojeździj zobacz świece czy nie za czarne. I spróbuj się rozpędzić z wysokiego biegu z małej prędkości przy pełnym odkręceniu manetki. Jak walnie w gaźnik albo zacznie przerywać to znaczy że przy waleniu w gaźnik, dól jest za ubogi, przy przerywaniu dysza główna za duża i zalewa. Daj znać jak wyszło może się komuś przyda :mrgreen:
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-11, 20:31   

Dobra oblecialem dzis 100km i tak: z rozpedzaniem z wysokiego biegu zawsze mailem cuit ciezej, bo wrzucilem zebatke 40 zamiast standardowego 44:) ale do rzeczy, moto smiga pieknie, nie wali w gaznik i nie dusi sie, rozpedza sie standardowo, jakiegos wzrostu mocy nie zauwazylem (ani sie nie spodziewalem) natomiast jest wrazenie lepszej reakcji na gaz, ale to moze byc zludzenie. Swieca wyglada tak:


nie jest idealnie! wymaga dopracowania bo np, po odkreceniu manetki obroty spadaja bardzo powoli (efekt zbyt bogatej mikeszanki podejrzewam) wkrotce bede mial dostep do colortuna i wakuometrow wiec sobie to doreguluje, ale chwilowe ustawienia jako wyjsciowe sa naprawde niezle:)

efekt uboczny - odkrecasz manetke na maxa i slyszysz jak chce wessac wszystko w promieniu kilku metrow od Ciebie:D prawie zakrzywia czasoprzestrzen:)
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-11, 22:12   

a jakie masz stożki?
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-11, 22:19   

moge Ci podac na pw linka do sklepu z alledrogo, z ktorego bralem
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-04-12, 03:20   

Za ubogo.....
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-12, 11:16   

maro napisał/a:
Za ubogo.....

tak wiem, ale kolor zbliza sie do wlasciwego i nie ma przerywania, wnioskuje wiec, ze jestem blisko, dzis spruboje samymi regulacjami gaznikow podkrecic i jak cos to mam jeszcze dysze 120
 
 
k0d0 


Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 134
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-12, 21:21   

Wrzuć od razu 120 ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM