Dysze gażników |
Autor |
Wiadomość |
marselus09
Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 128 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-04-09, 18:41
|
|
|
k0d0 napisał/a: | marselus09 napisał/a: | w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D |
Zależy od otwarcia przepustnicy na każdym biegu( a dokładnie od podniesienia się iglicy). Przy zamkniętej czyli na jałowych obrotach pracuje prawie tylko dysza wolnych obrotów. przy maksymalnym otwarciu pracuje praktycznie tylko dysza główna. Miedzy maksymalnym otwarciem i zamknięciem jest stan przejściowy. Wiec w BARDZO dużym uproszczeniu przy połowie otwarcia pracują obie.
I nie zależy to od biegu. |
ok rozumiem, z tymi biegami chodzilo po prostu o wskazanie odpowiedniego obciazenia, niby wszystko logiczne, zastanawia mnie dlaczego w zestawach dynojeta w takim razie nie ma dyszy wolnych obrotow...
i tekst o 5tce byl tak w humorystycznym kontekscie:) nie mialem tu zamiaru rozpoczynac dyskusji czy istnieja 5 biegowe 600tki :)
a teraz do rzeczy przyszly dzis zabawki z larssona, wiec wzialem sie do wsadzania dziwnych stozkow
pod iglice wsadzilem 2mm podkladke miedziana i dysze glowna 117.5 - teraz akcja ciekawa, na wyciagnietych z gaznikow dyszach nabite bylo 100... kurde zglupialem, teoretycznie standardem powinno byc 115...
tak czy siak wrzucilem, poskladalem i odpalilem bez zadnego ustawiania.. i nie pali tylni gar :D niestety czas wolny sie skonczyl i chyba bede w stanie wrocic do tego dopiero po weekendzie |
|
|
|
|
Fr0g
pan Wyindywidualizowany
Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39 Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 1569 Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
|
Wysłany: 2015-04-09, 18:56
|
|
|
waludi napisał/a: |
to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy |
Poczytaj Kartę Pojazdu - tam znajdziesz rocznik jeśli w DR masz 2006 |
_________________ -> Oddaj proszę 1% podatku <-
Moja VT 600 |
|
|
|
|
k0d0
Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 134 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-09, 19:27
|
|
|
2 mm to dużo. Na regulowanych iglicach masz skok co ok 1 mm. Masz jeden gaźnik w swojej 600? |
|
|
|
|
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
|
|
|
|
waludi
Waldek
Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 62 Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 590 Skąd: Zabrze, Pradła
|
Wysłany: 2015-04-09, 20:52
|
|
|
Matrix napisał/a: | W dowodzie masz wpisaną datę pierwszej rejestracji |
w dowodzie rejestracyjnym pierwsza rejestracja i rok produkcji wpisane że 2006r |
|
|
|
|
jacecek
Motocykl: Honda Shadow vt 600 rok 2007
Wiek: 66 Dołączył: 25 Lis 2014 Posty: 26 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2015-04-09, 21:43
|
|
|
Matrix napisał/a: | Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5. |
tak było dla motocykli produkowanych na Europę.
waludi napisał/a: | to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy |
W modelach na USA i Kanadę pozostały skrzynie z 4 biegami. Chyba w 2001 roku zmieniono zasilanie na jeden gaźnik, co wg mnie bardzo uprościło obsługę (eliminacja synchronizacji gaźników). Ja mam model z 2007 roku (wersja na Amerykę - licznik w milach) i też mam 4 biegi. |
_________________ pozdrawiam - jacecek |
|
|
|
|
marselus09
Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 128 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-04-10, 16:52
|
|
|
To od TJa to nie jakis oficjalny kit, tylko elementy przez niego zebrane, a on taki jednoosobowy warsztato-sklep fajny facet swoja droga tylko ceny bardzo amerykanskie;p
no dobra to tez poszperam za dysza wolnych obrotow wieksza... chyba ze ktos wie gdzie sa?
a co do podkladek to mam jeszcze 1 i 1,5 mm takze bede kombinowal, mam tylko nadzieje, ze to oznaczenie 100 na oryginale to nie prawdziwa wartosc, bo w innym przypadku wlozylem baaaardzo duze dysze;p
EDYTA
dobra udalo sie znalezc chwilke casu i rozwiazalem problem nie palacego cylindra - swintuch plywak utknal na zamknietym:)
wiec tak na postoju na standardowych ustawieniach gaznikow na 1 1/2 obrotu, chodzi slicznie reakcja na gaz lepsza, skonczyl sie jednak czas i nie wyjkechalem zobaczyc czy w ogole sie wkreca podczas jazdy:D |
|
|
|
|
waludi
Waldek
Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 62 Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 590 Skąd: Zabrze, Pradła
|
Wysłany: 2015-04-10, 20:11
|
|
|
to mnie Jacecek uspokoiłeś |
|
|
|
|
k0d0
Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 134 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-10, 22:45
|
|
|
Wiedziałem że Ci sie pływak zawiesił pojeździj zobacz świece czy nie za czarne. I spróbuj się rozpędzić z wysokiego biegu z małej prędkości przy pełnym odkręceniu manetki. Jak walnie w gaźnik albo zacznie przerywać to znaczy że przy waleniu w gaźnik, dól jest za ubogi, przy przerywaniu dysza główna za duża i zalewa. Daj znać jak wyszło może się komuś przyda |
|
|
|
|
marselus09
Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 128 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-04-11, 20:31
|
|
|
Dobra oblecialem dzis 100km i tak: z rozpedzaniem z wysokiego biegu zawsze mailem cuit ciezej, bo wrzucilem zebatke 40 zamiast standardowego 44:) ale do rzeczy, moto smiga pieknie, nie wali w gaznik i nie dusi sie, rozpedza sie standardowo, jakiegos wzrostu mocy nie zauwazylem (ani sie nie spodziewalem) natomiast jest wrazenie lepszej reakcji na gaz, ale to moze byc zludzenie. Swieca wyglada tak:
nie jest idealnie! wymaga dopracowania bo np, po odkreceniu manetki obroty spadaja bardzo powoli (efekt zbyt bogatej mikeszanki podejrzewam) wkrotce bede mial dostep do colortuna i wakuometrow wiec sobie to doreguluje, ale chwilowe ustawienia jako wyjsciowe sa naprawde niezle:)
efekt uboczny - odkrecasz manetke na maxa i slyszysz jak chce wessac wszystko w promieniu kilku metrow od Ciebie:D prawie zakrzywia czasoprzestrzen:) |
|
|
|
|
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-04-11, 22:12
|
|
|
a jakie masz stożki? |
|
|
|
|
marselus09
Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 128 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-04-11, 22:19
|
|
|
moge Ci podac na pw linka do sklepu z alledrogo, z ktorego bralem |
|
|
|
|
maro
Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 151 Skąd: Solec Kuj.
|
|
|
|
|
marselus09
Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 128 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-04-12, 11:16
|
|
|
maro napisał/a: | Za ubogo..... |
tak wiem, ale kolor zbliza sie do wlasciwego i nie ma przerywania, wnioskuje wiec, ze jestem blisko, dzis spruboje samymi regulacjami gaznikow podkrecic i jak cos to mam jeszcze dysze 120 |
|
|
|
|
k0d0
Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 134 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-12, 21:21
|
|
|
Wrzuć od razu 120 |
|
|
|
|
|