Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dysze gażników
Autor Wiadomość
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-03, 19:06   Dysze gażników

orientuje się ktoś jakie są oznaczenia dysz do gaźników VT600? wiem że Mikuni ale jest kilka modeli, chciałbym zamówić rozmiar większe pod stożkowe filtry i pusty wydech (na razie brak floty na jet kit)

W LARSSONIE jest kilka:
http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=dysza
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-03, 20:56   

ja tam u siebie mam keihin KJ
http://www.larsson.pl/ind...2VpaGluIEtKOw==
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-04-03, 23:19   

Ja też. Na puste wydechy mam teraz 117,5 , ale założę 120 i zobaczę co to zmieni.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-04, 15:55   

ok, a dysze wolnych obrotów też zmienialiście ?
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-04-05, 01:25   

Nie
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-04-06, 16:53   

rzeczywiście keihin :) nadal jednak nurtuje mnie dlaczego zmieniacie tylko dyszę główną, w jet-kitach np. dyno, są też dysze wolnych no i system do podniesienia iglicy,
ja miałem w planach wymienić obie dysze i podnieść iglicę na podkładce co myślicie?
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-06, 18:17   

ja dopiero mam przed soba ta zabawe, wlasnie zamowilem dysze i stozki, iglice tez mam zamiar na podkladce podniesc, dyszy wolnych nigdzie nie znalazlem, no i jeszcze wypadaloby rozwiercic otworek jak przy dynojetach
 
 
k0d0 


Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 31
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 134
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-07, 20:27   

Weź tylko podkładki miedziane albo z inoxu bo zwykłe z ocynku mogą korodować. Jak masz stożkowy filtr to rozmiar większe to mało. Ja bym brał 2 albo i 3 rozmiary większe :mrgreen: Weź parę i zobacz. Przy stożku raczej powinieneś wymienić dysze wolnych na rozmiar większą bo na 5 biegu przy przyspieszaniu np z 50-60 km/h przy maksymalnym otwarciu może walić w gaźnik.
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-04-08, 17:02   

w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 49
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-04-08, 21:41   

marselus09, to zależy od rocznika są takie, które mają 4, i są takie które mają 5 biegów.
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
waludi 
Waldek


Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 57
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 511
Skąd: Zabrze, Pradła
Wysłany: 2015-04-09, 08:04   

no właśnie, orientuje się ktoś w jakich rocznikach są piątki a w jakich czwórki
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 49
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-04-09, 10:16   

Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5.
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
k0d0 


Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 31
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 134
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-09, 10:31   

marselus09 napisał/a:
w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D


Zależy od otwarcia przepustnicy na każdym biegu( a dokładnie od podniesienia się iglicy). Przy zamkniętej czyli na jałowych obrotach pracuje prawie tylko dysza wolnych obrotów. przy maksymalnym otwarciu pracuje praktycznie tylko dysza główna. Miedzy maksymalnym otwarciem i zamknięciem jest stan przejściowy. Wiec w BARDZO dużym uproszczeniu przy połowie otwarcia pracują obie.

I nie zależy to od biegu.
 
 
waludi 
Waldek


Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 57
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 511
Skąd: Zabrze, Pradła
Wysłany: 2015-04-09, 11:51   

Matrix napisał/a:
Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5.


to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 49
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-04-09, 17:19   

W dowodzie masz wpisaną datę pierwszej rejestracji :-P
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM