Filtr powietrza K&N
Odpowiedz do tematu

:
Dwoogie napisał/a:
yorguś napisał/a:
Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty

No I teraz sie zacznie... :mrgreen:


No i nie zaczęło się,nie strzela :-P Zazdrośnik :mrgreen:

:
Toma napisał/a:
nie strzela

Może zepsuty ? :-P

Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
:
Po czym idzie poznać zwykły filter od filtra K N , ponieważ niewiem co mam w swoim moto zamontowane a szkoda by było wywalać niepotrzebnie pieniązki

:
Zwykły filtr.



Filtr K&N



"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzieki za szybką odpowiedz ,czyli zwykły ma na zewnątrz siateczke metalową, jutro sprawdze co ja mam zamontowane

:
Dodatkowo zwykły będzie papierowy, a K&N jest materiałowy... wielokrotnego użytku i dożywotni... przynajmniej teoretycznie. Oczywiście wymaga odpowiedniej obsługi.

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
:
Podobno co 4000 km trzeba go umyć i nasączyć. No chyba, że smog taki jak w W-wie i Krakowie to szybciej się zapcha.

Pozdrawialski
Jerson

"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
:
Jerson napisał/a:
Podobno co 4000 km trzeba go umyć i nasączyć. No chyba, że smog taki jak w W-wie i Krakowie to szybciej się zapcha.


40 kkm

:
adam3911 napisał/a:
40 kkm


Nie wieże. Ja mam założony gąbkowy nasączany olejem. Jak go wyjąłem po 5 000 i przepłukałem olejem to istna smoła z niego wypłynęła.

NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Panoramiks napisał/a:
adam3911 napisał/a:
40 kkm


Nie wieże. Ja mam założony gąbkowy nasączany olejem. Jak go wyjąłem po 5 000 i przepłukałem olejem to istna smoła z niego wypłynęła.


Sorki, pomylilem sie, nawet co 80 kkm. W zaleznosci od modelu.

:
Potwierdzam K&N założony u mnie i w Krysiowej sześćsetce sprawuje się wyśmienicie :-D

:
NIe jestem specem, ale proponuje zapoznać się z wynikami badań
Wojskowa Akademia Techniczna
Analiza właściwości filtracyjnych filtrów powietrza
silników samochodów sportowych
Na podstawie filtra stożkowego K&N

https://www.google.pl/sea...chrome&ie=UTF-8

wygląda na to, że skraca żywotność silnika...

:
sołtys napisał/a:
NIe jestem specem, ale proponuje zapoznać się z wynikami badań
Wojskowa Akademia Techniczna
Analiza właściwości filtracyjnych filtrów powietrza
silników samochodów sportowych
Na podstawie filtra stożkowego K&N

https://www.google.pl/sea...chrome&ie=UTF-8

wygląda na to, że skraca żywotność silnika...


Też o tym słyszałem że skraca żywotność silnika :-(

:
A ktoś słyszał o ile skraca? Bo może z 500 tys. przebiegu do 470 tys., wiec nad czym tu sie rozwodzić?
Skoro jak pisze adam3911 czyści sie go tak rzadko, to w praktyce najefektywniejszy okres działania moze być w praktyce juz powyżej przebiegu rzędu 5 tys. km, czyli wtedy kiedy filtr zwykły juz powoli należałoby wymieniać

:
Dwoogie napisał/a:
A ktoś słyszał o ile skraca? Bo może z 500 tys. przebiegu do 470 tys., wiec nad czym tu sie rozwodzić?
Skoro jak pisze adam3911 czyści sie go tak rzadko, to w praktyce najefektywniejszy okres działania moze być w praktyce juz powyżej przebiegu rzędu 5 tys. km, czyli wtedy kiedy filtr zwykły juz powoli należałoby wymieniać


Użytkowanie motocykla z każdym przejechanym kilometrem skraca żywotność silnika :-)8
Z każdym dniem i wyrwaną kartką kalendarza skraca mi się moje życie... :-/
Możemy dywagować dobry czy nie -wybór należy do użytkownika . :mrgreen:
Jak wspomniałem mi pasuje :-D

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group