Filtr powietrza K&N
Odpowiedz do tematu

: Filtr powietrza K&N
Czy to prawda ?????

Filtry powietrza firmy K&N są tak skonstruowane, aby uzyskiwać wysoki, praktycznie nieograniczony przepływ powietrza przy jednoczesnym zachowaniu koniecznych poziomów filtrowania zapewniających długą żywotność silnika.

Filtry powietrza K&N składają się z czterech do sześciu arkuszy gazy bawełnianej ułożonej warstwami pomiędzy dwoma arkuszami aluminiowej siatki drucianej. Taki materiał jest składany harmonijkowo i nasączany olejem, co poprawia zdolność filtrowania i ogólną wydajność filtrowania. W rezultacie otrzymujemy filtr powietrza, który pozwala na pobrania znacznie większej ilości powietrza do silnika.

Filtry K&N można wielokrotnie myć i używać w motocyklu praktycznie bez ograniczeń. Firma K&N, udziela bowiem gwarancji na jakość produkowanych przez siebie filtrów na dystansie 1,6 miliona kilometrów.

:
Toma napisał/a:
Czy to prawda ?????

Filtry powietrza firmy K&N są tak skonstruowane, aby uzyskiwać wysoki, praktycznie nieograniczony przepływ powietrza przy jednoczesnym zachowaniu koniecznych poziomów filtrowania zapewniających długą żywotność silnika.

Filtry powietrza K&N składają się z czterech do sześciu arkuszy gazy bawełnianej ułożonej warstwami pomiędzy dwoma arkuszami aluminiowej siatki drucianej. Taki materiał jest składany harmonijkowo i nasączany olejem, co poprawia zdolność filtrowania i ogólną wydajność filtrowania. W rezultacie otrzymujemy filtr powietrza, który pozwala na pobrania znacznie większej ilości powietrza do silnika.

Filtry K&N można wielokrotnie myć i używać w motocyklu praktycznie bez ograniczeń. Firma K&N, udziela bowiem gwarancji na jakość produkowanych przez siebie filtrów na dystansie 1,6 miliona kilometrów.

Prawda :!:
używam i jestem zadowolony. Stosuję przy Hyperchargerze i zapomniałem już o papierowych filtrach na amen. Mam do niego dwa preparaty. Jednym pryskam, odstawiam na kilka chwil i potem myje filtr pod bieżącą wodą. Potem pozostawiam do wyschnięcia i nasączam specjalnym olejkiem. Gotowe !!!
Polecam

Honda - The Power of Dreams
:
Dziki HTL napisał/a:
używam i jestem zadowolony.
No, to masz tak samo jak ja :-D

To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
Potwierdzam w całej rozciągłości.

Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
:
I Ja.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
A jak wychodzi koszt eksploatacji ??

:
Raz wydajesz 250-300 zł do tego kupujesz płyn do oliwienia po myciu ok 80-100 zł i masz praktycznie na całe życie motocykla. Raczej sie opłaca :mrgreen:

:
Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r.

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Zestaw do czyszczenia i nasączania filtra kosztuje relatywnie mało - poniżej 50 zł.

:
Dzięki za podpowiedż.
Na skutek Waszych opinii filtr kupiony.
Spojrzałem na Hanię a ona :mrgreen:

:
Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty

:
Matrix napisał/a:
Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r.

:-?

Nie żartuj!

:
As Kier napisał/a:
Matrix napisał/a:
Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r.

:-?

Nie żartuj!


Bo VT700 to jakiś strasznie porzucony model. Jak w sklepach internetowych wybierze się go jako swój motocykl (o ile w ogóle jest na liście) to z części proponują zwykle filtr oleju. To samo z producentami gmoli, szyb itp. Jakby VT700 nigdy nie istniał.

___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Otóż to, niestety to samo dotyczy VT700, VT750 i VT800 z roczników od 1986 do 1988 (ostatni rocznik tylko dla VT800)

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
yorguś napisał/a:
Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty

No I teraz sie zacznie... :mrgreen:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group