Odpowiedz do tematu
:
chyba będę się musiała i za moją Hanię wziąć.....
:
Koniecznie.
Każdy motocykl trzeba ubrać pod siebie, żeby był niepowtarzalny
AC1212 napisał/a: |
chyba będę się musiała i za moją Hanię wziąć..... |
Koniecznie.
Każdy motocykl trzeba ubrać pod siebie, żeby był niepowtarzalny
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Zrobiłem update zdjęć w poprzednim poscie, bo hosting je zablokował.
Wczoraj miałem przypadek że jeden z gapiów próbował mi wmówić że moje moto ma 1100 pojemności
Wczoraj miałem przypadek że jeden z gapiów próbował mi wmówić że moje moto ma 1100 pojemności
Była Moja czarna pszczoła
:
małe koszty żeby Ją ubrać , polecam efekt znakomity
AC1212 napisał/a: |
chyba będę się musiała i za moją Hanię wziąć..... |
małe koszty żeby Ją ubrać , polecam efekt znakomity
:
.... muszę w pierwszej kolejności chyba wymienić kufry.... nie są od Hani tylko Suzuki ( tak na marginesie to Suzuki po japońsku znaczy "dzwon".... ) .
Pastę do chromów kupiłam więc Haneczka będzie błyszczeć....
Ale najważniejsze jest znalezienie dobrego mechanika od motorów co mi wszystko posprawdza i poustawia.... no i oczywiście musi byc gdzieś w pobliżu Wrocka... - z tym mogę mieć kłopot....
Jak wiecie o jakimś to dajcie znać bo raczej dobry mechanik samochodowy nie koniecznie musi się znać na motorach... a przynajmniej tak mi się wydaje.....
Zawsze mnie irytuje jak jadę do mechaników z moim autkiem a oni myślą ,że jak "baba" to mi można makaron na uszy nawijać.... no i po 5 minutach rozmowy ze mną stają się potulni i oczy zaczynają im wychodzić na wierzch..... lata młodości spędzone w towarzystwie zapaleńców rajdowych zrobiły swoje...
... niestety nie miałam się od kogo nauczyć tematyki motocykli więc teraz muszę przejść kurs ekspresowy... ale dam radę
Pastę do chromów kupiłam więc Haneczka będzie błyszczeć....
Ale najważniejsze jest znalezienie dobrego mechanika od motorów co mi wszystko posprawdza i poustawia.... no i oczywiście musi byc gdzieś w pobliżu Wrocka... - z tym mogę mieć kłopot....
Jak wiecie o jakimś to dajcie znać bo raczej dobry mechanik samochodowy nie koniecznie musi się znać na motorach... a przynajmniej tak mi się wydaje.....
Zawsze mnie irytuje jak jadę do mechaników z moim autkiem a oni myślą ,że jak "baba" to mi można makaron na uszy nawijać.... no i po 5 minutach rozmowy ze mną stają się potulni i oczy zaczynają im wychodzić na wierzch..... lata młodości spędzone w towarzystwie zapaleńców rajdowych zrobiły swoje...
... niestety nie miałam się od kogo nauczyć tematyki motocykli więc teraz muszę przejść kurs ekspresowy... ale dam radę
:
W pobliżu Wrocka to jaki promień? W Lubinie jest dobry szpenio, sam mu mojego Cienia w rączki oddałem :)
:
We Wrocku moją Hankę oddawałem do Mimoto Harry Motors na Brucknera, porobili wszystko co popsuł poprzedni właściciel, a w czym poprzedniemu mechanikowi nie chciało się grzebać, i szczęśliwie od 2 lat nic nie trzeba przy niej robić (wiadomo poza sezonowymi wymianami i co tam mi odbije). Ponoć IGŁA przy Królewieckiej jest porządny też ale tam nie bylem nigdy. Specjalizują się bardziej w sportowych motocyklach, Mimoto w tych naszych ładniejszych
:
dziękuję za info Esperal i Madkeinam
:
Mam pytanie do specjalistów
Sprawiłem sobie nowe klamki (zdjęcia niebawem) , ale prawa klamka po dłuższym hamowaniu nie odbija do końca i nie wciska mikroprzełącznika (czujnika) od światła stopu, przez co światło stop cały czas się pali.
Musze lekko popchnąć klamkę do przodu by je wyłączyć.
Brakuje zaledwie 1-3mm by czujnik został włączony -> oczywiście mogę coś podkleić i będzie OK, ale dla mnie to nie rozwiązanie
Dlatego pytanie jest takie: Czy da się aby ten tłoczek od przedniego hamulca przy klamce wychodził 2-3mm bardziej?
W instrukcji znalazłem że się go odkręca, ale czy odkręca do regulacji czy do kompletnego wyjęcia?
Sprawiłem sobie nowe klamki (zdjęcia niebawem) , ale prawa klamka po dłuższym hamowaniu nie odbija do końca i nie wciska mikroprzełącznika (czujnika) od światła stopu, przez co światło stop cały czas się pali.
Musze lekko popchnąć klamkę do przodu by je wyłączyć.
Brakuje zaledwie 1-3mm by czujnik został włączony -> oczywiście mogę coś podkleić i będzie OK, ale dla mnie to nie rozwiązanie
Dlatego pytanie jest takie: Czy da się aby ten tłoczek od przedniego hamulca przy klamce wychodził 2-3mm bardziej?
W instrukcji znalazłem że się go odkręca, ale czy odkręca do regulacji czy do kompletnego wyjęcia?
:
Moim zdaniem, to przyczyny trzeba szukać przy klamce, a nie przy tłoczku.
alarec napisał/a: |
ale prawa klamka po dłuższym hamowaniu nie odbija do końca |
Moim zdaniem, to przyczyny trzeba szukać przy klamce, a nie przy tłoczku.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Chodzi bez żadnych oporów i rozmiarami jest taka sama jak oryginalna - to pierwsze co sprawdziłem.
Dlatego najprostszym rozwiazaniem było by wysunięcie tłoczka o te 3mm, jeśli się w ogóle tak da zrobić, a tego niewiem.
Dlatego najprostszym rozwiazaniem było by wysunięcie tłoczka o te 3mm, jeśli się w ogóle tak da zrobić, a tego niewiem.
Była Moja czarna pszczoła
:
To powinna działać tak jak oryginalna.
alarec napisał/a: |
Chodzi bez żadnych oporów i rozmiarami jest taka sama jak oryginalna |
To powinna działać tak jak oryginalna.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Czyli nie jest taka jak oryginalna i to jest przyczyna problemu.
alarec napisał/a: |
A no właśnie a jednak nie działa |
Czyli nie jest taka jak oryginalna i to jest przyczyna problemu.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Zakładając ori klamkę teraz jest to samo, wiec wygląda to tak jakby ten tloczek nie odbijał do końca, albo jakbym go wcisnąl nieco przy demontażu, dlatego odrazu pytalem się o tloczek.
Była Moja czarna pszczoła