/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Odciecie - czy jest czy nie ma ?
Autor Wiadomość
jkurnik
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-03, 09:29   Odciecie - czy jest czy nie ma ?

Jak sprawdzic czy w mojej Hondzie jest odciecie czy nie? Nie chce sprawdzac na zasadzie podkrecic manetke do oporu i zobaczyc czy sie dlawi czy nie.



Moja Honda osiaga vmax 110km/h - czy to duzo czy malo? Czy mozna podrozowac z taka predkoscia non stop - czy nie jest to zabojstwo dla silnika?
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-03, 10:14   

Dla jazdy non stop , ekonomiczna jazda to 75% - 80% mocy i predkosci na kazdym biegu :shock: .Piszesz że osiagasz 110 max :roll: - a ile chcesz wydusić a 125-ki.Spoko chłopie :-)8 :thx:
 
 
 
jkurnik
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-03, 10:17   

Nie no luzik jasna sprawa ale chce wiedziec jedno czy jak wyprzedzam na 2-gim lub 3 cim biegu to nei przekrece silnika niechcacy.
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-03, 10:27   

Nie ryzykował bym bez obrotomierza sprawdzania odcięcia :shock: , ale jak chcesz zaryzykowac to poprostu na luzie dociagnij manetke do oporu i bedziesz wiedział czy rozłaczy na najwiekszych obrotach czy nie - ale z tym uważaj - delikatnie i na słuch co by z ramek nie wyskoczył i ...oby nie przekrecić silnika. Najlepiej zadzwoń do serwisu Hondy i zapytaj :shock: Moja 750-ka odcina :-)8 :thx:
 
 
 
Daniel_A
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-03, 21:24   

nie odcina na pewno bo raz mi się porypało (nawyk ze starego motoru) i zmieniłem bieg nie na wyższy a na niższy, wył niesamowicie ale nic mu sie nie stało i na pewno nie odcina :-P
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-11-03, 21:42   

Przy redukcji obroty mogą osiągnąć niebezpieczne wartości. Lepiej sprawdzić odcięcie na luzie lub na pierwszym biegu. Myślę że nie pojedzie na jedynce 120 i odetnie wcześniej. Silnik będzie falował na maksymalnych obrotach. Tylko nie próbujcie na zimnym silniku.
_________________
Marcin
 
 
Sebek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-03, 21:57   

Ja mam Shadowa 125 z 2006r. i w nim jest silnik o oznaczeniu JC31 i odcina mi zapłon. Nie ma możliwości żebym go przekręcił. Nie wiem jak to jest w starszych małych Cieniach.
 
 
btomek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-04, 20:07   

125 z roku 2000 i nie odcina, a v max niewiarygodne prawie 130km/h :mrgreen: (wydech BSM)
 
 
Daniel_A
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-05, 15:38   

No pewnie że taka redukcja jest nawet BAAARDZO niebezpieczna i tak sie nie sprawdza jednak to był przypadek bo nigdy bym czegoś takiego mojemu cieniowi nie zrobił a co do v-max to ja miałem 130 ale tylko 2 razy i więcej nie próbowałem. 125 nie powinno się jeździć ponad 100 bo nawet te 100 go męczy ale w ostateczności można tyle pojechać jednak ja też ma te wydechy co kolega wyżej i tu moje pytanie do kolegi... Czy masz rozwiercone lub puste wydechy :?: bo zastanawiam się nad totalnym wybebeszeniem ale nie wiem jak to beedzie sie miało do osiągów i zdrowia mojego moto :-/
 
 
btomek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 20:56   

Wykręciłem rurki i wywierciłem po kilka otworów w zaślepieniach wydechu. Zmienił się dźwięk, i Vmax (o ok 10km/h).
 
 
reczek 

Motocykl: Honda VT125c Shadow
Dołączył: 15 Sie 2020
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-11-17, 18:22   

Shadow rocznik po 2000, mam blokade, czy jak kto nazywa odcinek, jest przy ok. Uwaga 12000 obr. choć nie testowałem jak kolega przy redukcji, bo szkoda.jeszcze wtedy łańcucha.
Na stnd wydech honda (2w1maja te po2000r.) Osiąga ok. 110. To na inny temat ale wiele źródeł pisze, że najlepszy jest do osiągów oryginał wydechu. Po wierzeniach czy innym wybebeszaniu regulacja gaźnika, bo inny wydech choć nie kolektor, ale tu nieamy wtrysku, który sobie to poprawi, lepszy przepływ, odpływ spalin tu czysta mechanika.Mozesz poczytać, a w kwestii Max prędkość, to bardziej pozmieniane przełożenie, zębatki, ale tylko jeśli często jeździsz np. autostradami, a najlepiej pożegnaj 125 jeśli 100kmph to dla ciebie ciągle za mało. Pałowanie ponad 100 ponoć znoszą,.ale jak wtedy brzmi?
Zastanów się czy ten cień to dla ciecie. Cruisery 125 nie są do scigawek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM