Czolem!
Na zime bede robil przymiarki do zmiany siedzenia na nizsze oraz obite prawdziwa skora..im nizej sie siedzi tym wygodniej i wieksza wladze sie ma(podobno)w kazdym razie ma ktos obnizone siedzenie albo widzial ktos c3 z takim siedzonkiem?wydaje mi sie ze ładniej ale wole miec jakies przyklady ma ktos moze zdjecia??
Odpowiedz do tematu
: Siedzonko kierowcy
:
Amerykanie po prostu wymieniają siodło na Mustanga lub Corbina.
Masz tu kilka przykładów.
nr 1
nr2
nr3
nr4
nr5
nr6
nr7
Masz tu kilka przykładów.
nr 1
nr2
nr3
nr4
nr5
nr6
nr7
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Witajcie!.Ja w swojej też w zimie będę przerabiał siedzenie przednie na niższe i bardziej wyprofilowane.Całość oczywiście obszyte czarną skórą (siedzenie przednie,tylnie i oparcie;może wstawię jakiś motyw z innego koloru skóry).Pomysł już mam na wzór siedzenia tylko trochę czasu bo sam sobie wszystko zrobię (po godzinach wykonuję tapicerki skórzane do samolotów już od 5 lat) .Jak zrobię swoje to wstawię fotkę ,ale nie wcześniej niż grudzień-styczeń.
:
To jest siodło firmy Mustang. Kosztuje około 600$
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Mnie interesuje takie oparcie dla kierowcy - moze wiecie gdzie zdobyć i czy można zamontować na VT750 C4
:
zerknij tu http://www.cruisercustomi...hadow_750_Aero_
AJK napisał/a: |
Mnie interesuje takie oparcie dla kierowcy - moze wiecie gdzie zdobyć i czy można zamontować na VT750 C4 |
zerknij tu http://www.cruisercustomi...hadow_750_Aero_
:
Dzięki - takiego czegoś szukałem
SHEMP napisał/a: | ||
zerknij tu http://www.cruisercustomi...hadow_750_Aero_ |
Dzięki - takiego czegoś szukałem
:
Też planuje dołożenie, ale myślałem raczej na podstawie tych oparć zrobić własne - szablonik z tektury bul cienkiej blachy alu, wykonać z nierdzewki i oddać do tapicera.
AJK napisał/a: | ||||
Dzięki - takiego czegoś szukałem |
Też planuje dołożenie, ale myślałem raczej na podstawie tych oparć zrobić własne - szablonik z tektury bul cienkiej blachy alu, wykonać z nierdzewki i oddać do tapicera.
:
Właśnie tak bedę robił i teraz mam widoczny wzór, a reszte chcę zrobić sam
SHEMP napisał/a: | ||||||
Też planuje dołożenie, ale myślałem raczej na podstawie tych oparć zrobić własne - szablonik z tektury bul cienkiej blachy alu, wykonać z nierdzewki i oddać do tapicera. |
Właśnie tak bedę robił i teraz mam widoczny wzór, a reszte chcę zrobić sam
:
A zamiast szablonik to mozna narysowac w jakims programie CAD, zapisac do DWG albo DXF w skali 1:1 i dac do wypalenia na laserze, z dowolnie grubej blachy np. 3mm nierdzewki (1.4301)
Jest mnostwo firm ktore dysponuja laserem do palenia, a jak jeszcze maja gietarke to mozna cudenka zamowic....
pozniej lekki poler papierkiem i montaż
taki przykład:
SHEMP napisał/a: |
Też planuje dołożenie, ale myślałem raczej na podstawie tych oparć zrobić własne - szablonik z tektury bul cienkiej blachy alu, wykonać z nierdzewki i oddać do tapicera. |
A zamiast szablonik to mozna narysowac w jakims programie CAD, zapisac do DWG albo DXF w skali 1:1 i dac do wypalenia na laserze, z dowolnie grubej blachy np. 3mm nierdzewki (1.4301)
Jest mnostwo firm ktore dysponuja laserem do palenia, a jak jeszcze maja gietarke to mozna cudenka zamowic....
pozniej lekki poler papierkiem i montaż
taki przykład:
:
Dałem do wypalenia wzór -wypełnienie oparcia pasażera-z nierdzewki czekam jak bedzie gotowy -pokaże.
Jak by co służe gotowym wzorem w d.w.g. http://www.shadow.org.pl/ do pobrania -wzór nr.4
Jak by co służe gotowym wzorem w d.w.g. http://www.shadow.org.pl/ do pobrania -wzór nr.4
:
Omo - napisz ile to kasy trza na taki manewr
:
cena zalezy od ksztalu - wielkosci i rodziaju materialu
"laser" kaze sobie naogol placic za kazdy mm (cm) linii ciecia. wiec im wiecej ciecia, im bardziej skomplikowany ksztalt tym cena podskoczy - zalezy to tez od grubosci cietego materiału
w przyblizeniu "zaprzyjazniony" zaklad kaze sobie placic ~200pln za roboczo godzine
ale raczej sztywnego cennika nie znajdziesz
wysyla sie oferte, a oni ja wyceniaja
"laser" kaze sobie naogol placic za kazdy mm (cm) linii ciecia. wiec im wiecej ciecia, im bardziej skomplikowany ksztalt tym cena podskoczy - zalezy to tez od grubosci cietego materiału
w przyblizeniu "zaprzyjazniony" zaklad kaze sobie placic ~200pln za roboczo godzine
ale raczej sztywnego cennika nie znajdziesz
wysyla sie oferte, a oni ja wyceniaja
:
Rozmawiałem z Andrzejem Skibą - stanowczo odradzał oparcia dla kierowcy ze względu zdrowotności naszych NEREK.Jeśli oparcie-to jazda tylko po autostradzie innaczej poobija oparcie nereczki.
Reasumując - dobrze mieć zdejmowane oparcie ,ale do długich podróży po autobanach.
Reasumując - dobrze mieć zdejmowane oparcie ,ale do długich podróży po autobanach.
:
Odpowiedz do tematu
a to bardzo ciekawe - dobrze wiedziec!