tylne amortyzatory
Odpowiedz do tematu

:
Mad napisał/a:
Nówki... nówki... ale gdzie to kupić? I pewnie paskudnie to drogie :-/




Progressive Suspension



http://www.cruisercustomizing.com/



około 220-250$ za komplet

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Myster napisał/a:
Może mogę się mylić ale amorki "regenerowane" niestety charakterystykę tłumienia mają znacznie gorszą niż nowe


Jakby prezerwatywę wulkanizować...

Niepewny temat ;-)

:
jak będę z nimi walczył dam tutaj znać.Ale chyba trzeba będzie trzeba zbierać kasę :-( :-?

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
Kupiłem dzisiaj dwa tylne amorki od Magny '86. Chyba powinny pasować:)

:
A zakładał ktoś amotyzatory od innego modelu, jakieś zamienniki? 1000pln to trochę dużo. RC44

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Dosiek77, Ja swoje do 1100 regenerowałem w Nagengast, 3 sezon jeżdżę i jestem bardzo zadowolony.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Anile wyniosła ta regeneracja? Ja mam wersję ACE sprężyny schowane.

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Masz dokładnie takie same amortyzatory co u mnie w ACE 1100. z wysyłką w 2 strony zapłaciłem coś ok 650-700zł nie pamiętam dokładnie.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
garnett, dziekuję. Jeżeli nie znajdę innego rozwiązania będę regenerował.

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Przy przeróbce na bobbera założyłem amory z ali.
Coś w tym guście: https://www.aliexpress.co...rchweb201603_52

Póki co sprawdzają się całkiem dobrze.

___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Witam. Amortyzatory kupiłem używane ale w bdb stanie. Czy do montażu potrzebny będzie klucz dynamometryczny? Czy można zrobić to w ten sposób, że wymieniam stronami?

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Dosiek77 napisał/a:
Czy do montażu potrzebny będzie klucz dynamometryczny?

Serwisówka zaleca dokręcanie wszystkich śrub przy użyciu klucza dynamometrycznego.
Ale jak masz troszkę doświadczenia i trochę czucia w rękach to myślę, że możesz dokręcić na tzw. "czuja". :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
możesz dokręcić na tzw. "czuja". :mrgreen:


Polecam jednak kupić klucz.
Dokręcałem kilka razy na czuja i było ok, a za ostatnim razem śruba strzeliła i musiałem się nagimnastykować żeby wykręcić urwany gwint. Szybko kupiłem klucz i Tobie też polecam, koszt ok 100 ale przydaje się przy każdej robocie przy motocyklu.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Ok. Klucz zdobędę. Tylko jaki moment? Serwisówka to techniczny angielski, no dobra ide czytać :-|

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Dosiek77 napisał/a:
Tylko jaki moment?


26 Nm
lub 2,7 kgf-m
lub 20 Ibf-ft

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group