więcej mocy
Odpowiedz do tematu

: więcej mocy
Koledzy nie zastanawialiście się nad zwiększeniem mocy w silniku modelu RC44 Shadow C2

Wydaje mi się że w porównaniu do innych silników VT jest ich mało bo coś około 45

Może macie już jakieś rozwiązania ?

Pozdrawiam

Paweł

Albo Shadow, albo nic ...... no może Africa :):)
https://www.facebook.com/PawloGarageServis/
Wyjazd do Romuni:
http://picasaweb.google.com/pawlos79/Rumunia#
Ślubna Parada:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
:
Kicia ostro tuninguje swoje moto.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
: Re: więcej mocy
pawels napisał/a:
Koledzy nie zastanawialiście się nad zwiększeniem mocy w silniku modelu RC44 Shadow C2

Wydaje mi się że w porównaniu do innych silników VT jest ich mało bo coś około 45

Może macie już jakieś rozwiązania ?

Pozdrawiam

Paweł




tzn łącznie z wymianą zegara - standart to 160 na zegarze i tyle daję radę z szybą swoim cieniem - więc stąd moje pytanie o zegar



pozdr.

:
mnie nie zależy na prędkości max tylko na tym zęby nie było problemu z jazdą np w górach na dłuższych trasach.

Wydaje mi sie ze spokojnie z tej pojemności można uzyskać 60 KM bez większego wysilenia silnika.

Albo Shadow, albo nic ...... no może Africa :):)
https://www.facebook.com/PawloGarageServis/
Wyjazd do Romuni:
http://picasaweb.google.com/pawlos79/Rumunia#
Ślubna Parada:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
:
pawels napisał/a:
mnie nie zależy na prędkości max tylko na tym zęby nie było problemu z jazdą np w górach na dłuższych trasach.

Wydaje mi sie ze spokojnie z tej pojemności można uzyskać 60 KM bez większego wysilenia silnika.




myślę że nawet ponad 70 bo ponad 60 to mój miał fabrycznie.

:
Pawels dostałem wiadomośc na gg ale dopiero dzisiaj więc odpisuję:



To co można zrobić małym kosztem to:

-wymiana rur na duże i puste (min. 200 zł - max 2500 zł)

-filtr powietrza K&N + wycięcie chrap airboxa + duże dysze główne (min. 150 zł max 300 zł) - lub tuningowy

wysokoprzlotowy airbox + duże dysze główne (nie pamiętam dokładnie ale coś ok. 200 USD czyli 600 zł)

-komplet iglic Dynojet (ok. 280 zł - w komplecie są dysze ale mocne przerobienie dolotu powoduje potrzebę dokupienia większych 1 dysza to ok 10 zł więc żaden koszt)

-przyspieszenie zapłonu (koszt uszczelki czyli 11 zł)

-wymiana cewek zapłonowych i świec. (cewki 150 USD + świece irydowe 42 USD / komplet)

koszt całkowity sobie trzeba obliczyć + robocizna własna oczywiście.

Efekt: trudno ocenić dokładnie ale te wszystkie przeróbki to myślę że ok. 55 KM i 70-75 Nm.



Duże przeróbki:

Jest firma w USA robiąca tłoki, korbowody i głowice tuningowe. Głowice to ok 1200 USD a cały komplet ok 3000 USD. Czytałem opinię jednego takiego kolesia co twierdział że zamiana głowic + dolot + wylot to ok 60 KM. Wiec cały zestaw to ok 70 KM. Ale moc nie jest istotna dla ACE. Jazda 180 km/h nie jest chyba celem a raczej 5s od 0 do 100 km/h zamiast 7s. Wiec moc nie jest nam potrzebna tylko wysoki i dobrze ułożony moment obrotowy. Nie czarujmy się z 750 dużo nie wyciśniemy - nawet śicgacze klasy 750 mają ok 69 Nm, można natomiast spowodować lepszą reakcją na gaz i obecność wysokich wartości momentu już na niskich obrotach.



Co do żywotnosci silnika po wstawieniu gowic, tłoków itd. - Gość twierdził że jeździ tak przerobioną maszyną codziennie do pracy po ok. 10 mil i zrobił już ok 6000 mil bez problemów. Więc chyba nie jest źle.



Acha - oczywiście po przeróbkach konieczne jest wzmocnione sprzęgło - komplet EBC tarcz kevlarowych + mocniejsze sprężyny to ok 200 zł



Wnioski:

Jeśli lubisz ACE i chcesz mieć ją nieco mocniejszą i lubisz dłubać - polecam stornę www.sa750.com

Jeśli lubisz ACE i masz sporo kasy do wydania to odnajdę tę stornkę z głowicami i dam link

Jeśli po prostu brakuje ci mocy to kup sobie większy motocykl bo ACE można jeździć bardzo szybko ale trzeba umieć (tzn. ze względu na niezbyt gwałtowną reakcję na gaz trzbea mało i tylko w ostateczności hamować, wyprzedzać na trzeciego ("środkowym pasem"), wciskać się w każdą szczelinę między autami itd. ;-) )

Ostatnio zmieniony przez Lbzdz 2008-11-12, 14:41, w całości zmieniany 1 raz
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
renegade26 napisał/a:
pawels napisał/a:
mnie nie zależy na prędkości max tylko na tym zęby nie było problemu z jazdą np w górach na dłuższych trasach.

Wydaje mi sie ze spokojnie z tej pojemności można uzyskać 60 KM bez większego wysilenia silnika.




myślę że nawet ponad 70 bo ponad 60 to mój miał fabrycznie.




Z tym że wasze maszyny są bardziej krótkoskokowe, a u nas odcina już przy 5800 rpm

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
dziękuję za bardzo wyczerpującą wypowiedz :)

Albo Shadow, albo nic ...... no może Africa :):)
https://www.facebook.com/PawloGarageServis/
Wyjazd do Romuni:
http://picasaweb.google.com/pawlos79/Rumunia#
Ślubna Parada:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group