/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
więcej mocy
Autor Wiadomość
pawels 
Pawlo


Motocykl: 750 C2 ACE; JunakM07; WSK 175
Wiek: 44
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 102
Skąd: Mazanów / Lublin
Wysłany: 2008-10-21, 08:18   więcej mocy

Koledzy nie zastanawialiście się nad zwiększeniem mocy w silniku modelu RC44 Shadow C2

Wydaje mi się że w porównaniu do innych silników VT jest ich mało bo coś około 45

Może macie już jakieś rozwiązania ?

Pozdrawiam

Paweł
_________________
Albo Shadow, albo nic ...... no może Africa :):)
https://www.facebook.com/PawloGarageServis/
Wyjazd do Romuni:
http://picasaweb.google.com/pawlos79/Rumunia#
Ślubna Parada:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-21, 11:07   

Kicia ostro tuninguje swoje moto.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
KaKa 


Motocykl: XVS 1300A
Wiek: 57
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2008-10-21, 19:32   Re: więcej mocy

pawels napisał/a:
Koledzy nie zastanawialiście się nad zwiększeniem mocy w silniku modelu RC44 Shadow C2

Wydaje mi się że w porównaniu do innych silników VT jest ich mało bo coś około 45

Może macie już jakieś rozwiązania ?

Pozdrawiam

Paweł




tzn łącznie z wymianą zegara - standart to 160 na zegarze i tyle daję radę z szybą swoim cieniem - więc stąd moje pytanie o zegar



pozdr.
_________________
www.gryfmc.pl
 
 
pawels 
Pawlo


Motocykl: 750 C2 ACE; JunakM07; WSK 175
Wiek: 44
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 102
Skąd: Mazanów / Lublin
Wysłany: 2008-10-22, 13:19   

mnie nie zależy na prędkości max tylko na tym zęby nie było problemu z jazdą np w górach na dłuższych trasach.

Wydaje mi sie ze spokojnie z tej pojemności można uzyskać 60 KM bez większego wysilenia silnika.
_________________
Albo Shadow, albo nic ...... no może Africa :):)
https://www.facebook.com/PawloGarageServis/
Wyjazd do Romuni:
http://picasaweb.google.com/pawlos79/Rumunia#
Ślubna Parada:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-10-22, 16:58   

pawels napisał/a:
mnie nie zależy na prędkości max tylko na tym zęby nie było problemu z jazdą np w górach na dłuższych trasach.

Wydaje mi sie ze spokojnie z tej pojemności można uzyskać 60 KM bez większego wysilenia silnika.




myślę że nawet ponad 70 bo ponad 60 to mój miał fabrycznie.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 43
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-11-12, 13:29   

Pawels dostałem wiadomośc na gg ale dopiero dzisiaj więc odpisuję:



To co można zrobić małym kosztem to:

-wymiana rur na duże i puste (min. 200 zł - max 2500 zł)

-filtr powietrza K&N + wycięcie chrap airboxa + duże dysze główne (min. 150 zł max 300 zł) - lub tuningowy

wysokoprzlotowy airbox + duże dysze główne (nie pamiętam dokładnie ale coś ok. 200 USD czyli 600 zł)

-komplet iglic Dynojet (ok. 280 zł - w komplecie są dysze ale mocne przerobienie dolotu powoduje potrzebę dokupienia większych 1 dysza to ok 10 zł więc żaden koszt)

-przyspieszenie zapłonu (koszt uszczelki czyli 11 zł)

-wymiana cewek zapłonowych i świec. (cewki 150 USD + świece irydowe 42 USD / komplet)

koszt całkowity sobie trzeba obliczyć + robocizna własna oczywiście.

Efekt: trudno ocenić dokładnie ale te wszystkie przeróbki to myślę że ok. 55 KM i 70-75 Nm.



Duże przeróbki:

Jest firma w USA robiąca tłoki, korbowody i głowice tuningowe. Głowice to ok 1200 USD a cały komplet ok 3000 USD. Czytałem opinię jednego takiego kolesia co twierdział że zamiana głowic + dolot + wylot to ok 60 KM. Wiec cały zestaw to ok 70 KM. Ale moc nie jest istotna dla ACE. Jazda 180 km/h nie jest chyba celem a raczej 5s od 0 do 100 km/h zamiast 7s. Wiec moc nie jest nam potrzebna tylko wysoki i dobrze ułożony moment obrotowy. Nie czarujmy się z 750 dużo nie wyciśniemy - nawet śicgacze klasy 750 mają ok 69 Nm, można natomiast spowodować lepszą reakcją na gaz i obecność wysokich wartości momentu już na niskich obrotach.



Co do żywotnosci silnika po wstawieniu gowic, tłoków itd. - Gość twierdził że jeździ tak przerobioną maszyną codziennie do pracy po ok. 10 mil i zrobił już ok 6000 mil bez problemów. Więc chyba nie jest źle.



Acha - oczywiście po przeróbkach konieczne jest wzmocnione sprzęgło - komplet EBC tarcz kevlarowych + mocniejsze sprężyny to ok 200 zł



Wnioski:

Jeśli lubisz ACE i chcesz mieć ją nieco mocniejszą i lubisz dłubać - polecam stornę www.sa750.com

Jeśli lubisz ACE i masz sporo kasy do wydania to odnajdę tę stornkę z głowicami i dam link

Jeśli po prostu brakuje ci mocy to kup sobie większy motocykl bo ACE można jeździć bardzo szybko ale trzeba umieć (tzn. ze względu na niezbyt gwałtowną reakcję na gaz trzbea mało i tylko w ostateczności hamować, wyprzedzać na trzeciego ("środkowym pasem"), wciskać się w każdą szczelinę między autami itd. ;-) )
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
Ostatnio zmieniony przez Lbzdz 2008-11-12, 14:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 43
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-11-12, 13:33   

renegade26 napisał/a:
pawels napisał/a:
mnie nie zależy na prędkości max tylko na tym zęby nie było problemu z jazdą np w górach na dłuższych trasach.

Wydaje mi sie ze spokojnie z tej pojemności można uzyskać 60 KM bez większego wysilenia silnika.




myślę że nawet ponad 70 bo ponad 60 to mój miał fabrycznie.




Z tym że wasze maszyny są bardziej krótkoskokowe, a u nas odcina już przy 5800 rpm
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
pawels 
Pawlo


Motocykl: 750 C2 ACE; JunakM07; WSK 175
Wiek: 44
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 102
Skąd: Mazanów / Lublin
Wysłany: 2008-11-12, 14:11   

dziękuję za bardzo wyczerpującą wypowiedz :)
_________________
Albo Shadow, albo nic ...... no może Africa :):)
https://www.facebook.com/PawloGarageServis/
Wyjazd do Romuni:
http://picasaweb.google.com/pawlos79/Rumunia#
Ślubna Parada:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM