/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Akcja serwisowa dotycząca 750C
Autor Wiadomość
SHEMP 
SHEMP

Motocykl: HD FLHTP czyli Electra Police 09
Wiek: 54
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 383
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-10-14, 19:32   Akcja serwisowa dotycząca 750C

http://www.metricchopper....all_notice.html

Na razie w Polsce nie ma sygnału, ale jeżeli ktos ma ten rocznik lepiej uważać, spróbuje zadzwonić do Hondy i dowiedzieć sie czegos blizej n/t tej akcji w Polsce
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 09:44   Re: Akcja serwisowa dotycząca 750C

SHEMP napisał/a:
http://www.metricchopper.com/news/vt750C_recall_notice.html

Na razie w Polsce nie ma sygnału, ale jeżeli ktos ma ten rocznik lepiej uważać, spróbuje zadzwonić do Hondy i dowiedzieć sie czegos blizej n/t tej akcji w Polsce




Możesz powiedzieć o co chodzi w tej informacji - niestety nie znam tego jezyka biegle :-/
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-11-25, 09:48   Re: Akcja serwisowa dotycząca 750C

AJK napisał/a:
SHEMP napisał/a:
http://www.metricchopper.com/news/vt750C_recall_notice.html

Na razie w Polsce nie ma sygnału, ale jeżeli ktos ma ten rocznik lepiej uważać, spróbuje zadzwonić do Hondy i dowiedzieć sie czegos blizej n/t tej akcji w Polsce




Możesz powiedzieć o co chodzi w tej informacji - niestety nie znam tego jezyka biegle :-/


Zainstalowali wadliwe mocowania lampy przedniej, mogą się ułamać.
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 10:04   

Dzięki Mati :thx: - ja mam 2004r ale zapytam w serwisie bo tak wizualnie to jest OK, ale mocowanie kierumków jest troche do bani bo trzyma sie na kawałku profilowanej blachy.Chcę założyc Lichtbary i zastanawiam się czy zabardzo nie obciążą tej blachy :shock:
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-11-25, 10:26   

AJK napisał/a:
Dzięki Mati :thx: - ja mam 2004r ale zapytam w serwisie bo tak wizualnie to jest OK, ale mocowanie kierumków jest troche do bani bo trzyma sie na kawałku profilowanej blachy.Chcę założyc Lichtbary i zastanawiam się czy zabardzo nie obciążą tej blachy :shock:


No i to może pewnie powodować jakieś zwiększone drgania albo coś - lepiej zapytać, bo takie akcje serwisowe zazwyczaj bezpłatne są
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 11:22   

Tak przypuszczam że mogą być za duże drgania i może mi to up.....lic kierunki razem włacznie z lampami podczas jazdy.Muszę koniecznie śmignac do serwisu.Dzieki :lol:
 
 
 
zeza 
morderca żelazaiopon


Motocykl: VT 750 C5 05 i F6C 97
Wiek: 55
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 1055
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2008-11-25, 11:55   

AJK napisał/a:
Tak przypuszczam że mogą być za duże drgania i może mi to up.....lic kierunki razem włacznie z lampami podczas jazdy.Muszę koniecznie śmignac do serwisu.Dzieki :lol:




Wy tam, w tym Wrocku to macie przerąbane. Tylko szpetne bruki wszędzie. Trzepaczka taka ,że mi w maluchu przednie reflektory i oświetlenie licznika padło :-| A co dopiero taki motor :lol:
_________________
Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej.
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 12:06   

zeza napisał/a:
AJK napisał/a:
Tak przypuszczam że mogą być za duże drgania i może mi to up.....lic kierunki razem włacznie z lampami podczas jazdy.Muszę koniecznie śmignac do serwisu.Dzieki :lol:




Wy tam, w tym Wrocku to macie przerąbane. Tylko szpetne bruki wszędzie. Trzepaczka taka ,że mi w maluchu przednie reflektory i oświetlenie licznika padło :-| A co dopiero taki motor :lol:




No niestety - jako jedyne po II wojnie zostaje odbudowywane jako ostatnie,ale musiałes dawno temu być bo już jest lepiej :shock:
 
 
 
zeza 
morderca żelazaiopon


Motocykl: VT 750 C5 05 i F6C 97
Wiek: 55
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 1055
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2008-11-25, 12:22   

AJK napisał/a:
zeza napisał/a:
AJK napisał/a:
Tak przypuszczam że mogą być za duże drgania i może mi to up.....lic kierunki razem włacznie z lampami podczas jazdy.Muszę koniecznie śmignac do serwisu.Dzieki :lol:




Wy tam, w tym Wrocku to macie przerąbane. Tylko szpetne bruki wszędzie. Trzepaczka taka ,że mi w maluchu przednie reflektory i oświetlenie licznika padło :-| A co dopiero taki motor :lol:




No niestety - jako jedyne po II wojnie zostaje odbudowywane jako ostatnie,ale musiałes dawno temu być bo już jest lepiej :shock:




Masz rację, to było w połowie lat 90-tych, jeszcze przed powodzią. Od tamtego czasu mijam to miasto szerokim łukiem. Chociaż musiałem tam niedawno oglądać Japońskie Ogrody :-P
_________________
Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej.
 
 
 
Dzida
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-25, 12:39   

A nie uważacie że ta akcja dotyczy tylko rynku amerykańskiego?

Nie chcę być złym prorokiem ale boję się że polski dealer Hondy, odeślę Was z kwitkiem (niestety).



Ale z zainteresowaniem czekam na info, jeżeli ktoś dostanie oficjalną odpowiedź.
Ostatnio zmieniony przez Dzida 2008-11-25, 12:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 12:55   

zeza napisał/a:
AJK napisał/a:
zeza napisał/a:
AJK napisał/a:
Tak przypuszczam że mogą być za duże drgania i może mi to up.....lic kierunki razem włacznie z lampami podczas jazdy.Muszę koniecznie śmignac do serwisu.Dzieki :lol:




Wy tam, w tym Wrocku to macie przerąbane. Tylko szpetne bruki wszędzie. Trzepaczka taka ,że mi w maluchu przednie reflektory i oświetlenie licznika padło :-| A co dopiero taki motor :lol:




No niestety - jako jedyne po II wojnie zostaje odbudowywane jako ostatnie,ale musiałes dawno temu być bo już jest lepiej :shock:




Masz rację, to było w połowie lat 90-tych, jeszcze przed powodzią. Od tamtego czasu mijam to miasto szerokim łukiem. Chociaż musiałem tam niedawno oglądać Japońskie Ogrody :-P




No to teraz nie poznasz miasta :-)8
 
 
 
Dyzio 
SGW IPA


Motocykl: Yamaha Royal Star Venture 2005
Wiek: 46
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 853
Skąd: Warszawa - Targówek
Wysłany: 2008-11-25, 15:01   

Powiem to tak, jeżeli chodzi o szanujący się koncern Chryslera, to jeżdżę Dodge GC z 2003 roku i bez problemowo w Polsce wykonali akcję serwisową na mój samochód, który został sprowadzony poza siecią dealerską. Myślę, że Honda nie pozwoli sobie na złe potraktowanie właścicieli tych motorów...
_________________
Moc jest niczym bez dźwięku...
Nie bądź łosiem, kup V8!

Yamaha Royal Star Venture (XVZ1300) z 2005 roku
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 15:22   

Tylko rodzi się pytanie - jak potraktują Hondy z USA a jak z Europy :koso: , i których to się tyczy :shock:
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-11-25, 15:33   

Wysłałem do serwisu adres tej strony z zapytaniem w tej sprawie - zobaczę co odpiszą :roll:
 
 
 
Dzida
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-25, 16:03   

Kolega jest bardzo dużym optymistą. :-P



Mój cień (pomimo tego że jest nowy) nie podlega w Polsce (Europie) gwarancji.

Sprowadzając cienia z USA, miałem świadomość czy też spodziewałem się iż importer "wypnie się" na mnie, pomimo tego iż jestem użytkownikiem fabrycznie nowego pojazdu ze skrzydłem na baku. :idea:



Zdaje się iż nawet w instrukcji jest info na ten temat, ale nie jestem tego pewien. Zerknę jak będę w domu.



Przy okazji (a propos serwisów i podejścia do klientów):



Ciekawa sytuacja miała miejsce kiedy przyprowadziłem Kawasaki. Motocykl dosyć unikalny, kupiony od pierwszego właściciela w Niemczech (notabene szef serwisu BMW), książka serwsiowa, wszystkie papiery, instrukcja, ważny TUV, itd. Przebieg 10.300 km. Stan jak z salonu. Po prostu bajka. :-D



Ponieważ w Kawasaki wymienia się olej co 6.000 km, a co 12.000 km jest duży przegląd (świece, synchro gaźników, regulacja zaworów, itp) kiedy stuknęło 11.500 zacząłem się rozglądać za serwisem.



Dzwonie do Kawasaki na Jerozolimskie:



Dz - Dzida.

SK- Serwis Kawasaki





Dz: Dzień dobry, chciałbym zapytać czy jest możliwość wykonania u Państwa przeglądu po 12.000 km

SK: Jaki motocykl?

Dz: Kawasaki W650.

SK: Czy kupił Pan go w Polsce?

Dz: Nie, przyprowadziłem z Niemiec.

SK: A to nie, takich motocykli nie serwisujemy.

Dz: A mogę spytać dlaczego?

SK: Do nas może Pan przyjechać tylko z motocyklem zakupionym w Polsce, w naszej sieci dilerskiej.

Dz: Proszę Pana, nie mogłem kupić tego motocykla w Polskiej sieci dilerskiej, gdyż jak zapewne Pan wie, sprzedaliście go na rynku polskim tylko ok. 30 sztuk, a import zakończył się w 2004 roku. A wtedy jeszcze niestety (albo stety) nie było mnie stać na taki motocykl.

SK: No może i tak, ale ja nie wiem co to jest, wie Pan teraz się mnóstwo motocykli sprowadza, po strasznych wypadkach, ja nie chcę nie chcę.....

Dz: Ale zapewniam Pana że mtocykl jest w idealnym stanie, ma wszystkie niezbędne dokumenty, włącznie z prowadzoną na bieżąco książką serwisową. Ja nie kupiłem tego motocykla od handlarza, tylko sam go przywiozłem z zagranicy po naprawdę dlugich poszukiwaniach.

SK: Nie nie, wie Pan nie chcę serwisować motocykli z importu.

Dz: Wie Pan co , chyba pierwszy raz zdażyło mi się usłyszeć że ktoś nie chce zarobić parę złotych. Przecież ja zapłacę za ten serwis?

SK: Nie nie, proszę pojechać do kogoś innego.



Po odłożeniu słuchawki, myślę sobie albo idiota albo mają za dużo klientów i się nie wyrabiają na zakrętach.



Także, ostudziłbym ten optymizm, tym bardziej iż miałem przyjemność rozmawiać z szefem serwisu Hondy na Malownicznej i od jakichkolwiek napraw gwrancyjnych rączki Honda umywa.



Zaproponowali mi serwis mojego moto. Przegląd po pierwszych 600 milach - 800 PLN. :lol:

Zapytuję uprzejmie za co te 800 PLN? No..........za przegląd + materiały.

Olej ORYGINALNY Hondy 80 PLN/litr. :lol: :lol: :lol:

I jeszcze mi Pan powiedział że mi zawory wyreguluje na pierwszym przeglądzie. :lol: :lol:



Dziękuję, idiotów proszę szukać gdzie indziej. :evil:
Ostatnio zmieniony przez Dzida 2008-11-25, 16:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM