Odpowiedz do tematu
: SHINKO
Witam! Chcę nabyć SHINKO 230 TOUR MASTER na przód i tył w rozmiarach 120/90 - 18 przód i 170/80 - 15 tył. Możecie polecić kogoś sprawdzonego?
:
A co tu sprawdzać, jak ktoś sprzedaje nowe opony, i są one z 2013 roku to patrz gdzie najtaniej i bierz, np.:
http://allegro.pl/listing...kie+dzia%C5%82y
http://allegro.pl/listing...kie+dzia%C5%82y
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzwonię po firmach a oni mówią,żeTour Master w rozmiarze 120/90-18 na przód nie występuje.Todek,a Ty jakie masz?
:
A to już inna para kaloszy, tak może być.
A może popytaj o takie:
http://www.shinkotireusa.com/tire/777
kras66 napisał/a: |
Dzwonię po firmach a oni mówią,żeTour Master w rozmiarze 120/90-18 na przód nie występuje.Todek,a Ty jakie masz? |
A to już inna para kaloszy, tak może być.
A może popytaj o takie:
http://www.shinkotireusa.com/tire/777
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Pół dnia dzwoniłem po firmach z oponami i ch.....a! Nikt mi nie może zaoferować przedniej opony SHINKO 120/90-18. Na stronach w obcych dla mnie językach takie gumy są dostępne! Może ktoś coś podpowie?
:
weź 110
Lepiej dobrze umrzeć niż haniebnie żyć.
:
Niestety rozmiar 18 cali z SHINKO w Polsce to tylko na tył! Tak mnie poinformowano! Chyba trzeba będzie nabywać coś innego,Moze,Maratony?
:
No niestety, importerzy w PL nie mają w ofercie pełnej rozmiarówki . Niektóre dostępne są tylko z prywatnego importu z Niemiec czy Holandii.
Dziś się gościowi oczy zaszły na nosie jak do motonga wartego 3 czy 4 tysie zaproponowałem najtańszą oponę jaką znalazłem za 700PLN
Dziś się gościowi oczy zaszły na nosie jak do motonga wartego 3 czy 4 tysie zaproponowałem najtańszą oponę jaką znalazłem za 700PLN
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
pytania odnośnie Shinko 230,na takich jeżdżę i generalnie raczej nie mam zastrzeżeń co do jakość/cena, ale nie mam też doświadczenia z innymi, w każdym razie te mnie dotąd nie wywiozły na manowce a zrobiłem na nich 38tys.
-czy ma sens wymiana tylko przedniej opony?tylna jest w dużo lepszym stanie (a propos w tylnej nie ma znacznika zużycia chyba że są nimi te małe kółka w środku widoczne na )zdjęciu
wymiana tylnej byłaby ewentualnie w przyszłym miesiącu
-jaki indeks powinna mieć przednia opona ta z ogłoszenia ma 57 to oznacza nośność 230kg czy to nie za mało?
-jaki dopuszczalny wiek byłby do zaakceptowania, gdzieś widziałem w ogłoszeniach o 36miesiącach od daty produkcji ale czy to nie za dużo?
-czy ma sens wymiana tylko przedniej opony?tylna jest w dużo lepszym stanie (a propos w tylnej nie ma znacznika zużycia chyba że są nimi te małe kółka w środku widoczne na )zdjęciu
wymiana tylnej byłaby ewentualnie w przyszłym miesiącu
-jaki indeks powinna mieć przednia opona ta z ogłoszenia ma 57 to oznacza nośność 230kg czy to nie za mało?
-jaki dopuszczalny wiek byłby do zaakceptowania, gdzieś widziałem w ogłoszeniach o 36miesiącach od daty produkcji ale czy to nie za dużo?
never as good as the first time
:
Prawidłowo składowaną oponę możesz zakładać do 3 lat od daty produkcji - ostatnio przerabiałem ten temat ze specem od motoopon przy okazji wymiany w moim moto.
:
Ostatnio zmieniony przez suru 2016-04-01, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
miałem dobrą ofertę na komplet opon Shinko z białym pasem.
Pytałem kolegów co i jak. Niestety, 2 na 3 odradzało.
Nawet czytałem o nich.
Zrezygnowałem. Nie będę oszczędzał na bezpieczeństwie.
P.S.
Z testu na http://www.motocykl-onlin...5-ZR-17,8105,2:
Przekonaliśmy się o tym dzięki kapciom kupionym w sklepie jako nówki. Chodzi o Shinko – opony będące dzieckiem lat 90. Bazują one na kapciach Yokohama, które nie są oferowane od około 20 lat! Śmigający na nich bike wykazał średnią poręczność, słabą precyzję prowadzenia, kiepskie zachowanie w zakrętach, na dodatek rezerwy przyczepności były niewielkie.
Shinko można pochwalić tylko za to, że dzięki nim widać, jak mocno przemysł oponiarski poszedł do przodu.
Pytałem kolegów co i jak. Niestety, 2 na 3 odradzało.
Nawet czytałem o nich.
Zrezygnowałem. Nie będę oszczędzał na bezpieczeństwie.
P.S.
Z testu na http://www.motocykl-onlin...5-ZR-17,8105,2:
Przekonaliśmy się o tym dzięki kapciom kupionym w sklepie jako nówki. Chodzi o Shinko – opony będące dzieckiem lat 90. Bazują one na kapciach Yokohama, które nie są oferowane od około 20 lat! Śmigający na nich bike wykazał średnią poręczność, słabą precyzję prowadzenia, kiepskie zachowanie w zakrętach, na dodatek rezerwy przyczepności były niewielkie.
Shinko można pochwalić tylko za to, że dzięki nim widać, jak mocno przemysł oponiarski poszedł do przodu.
Ostatnio zmieniony przez suru 2016-04-01, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
Suru
:
a co proponujesz?
czytałem różne opinie i każdy ma inną
czytałem różne opinie i każdy ma inną
never as good as the first time
:
Na VT 1100 zjechałem 2 komplety opon Shinko, obecnie w VTX 1800 kończę kolejny komplet Shinko. Złego słowa na te opony nie powiem> Dla mnie OK czy to na suchym czy na mokrym.
A do VT 500 to Shinko są aż nadto. Tak samo można zastosować opony Duro i będzie Ok.
A do VT 500 to Shinko są aż nadto. Tak samo można zastosować opony Duro i będzie Ok.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
a możesz się odnieść do pytania o indeks i wymiany na razie tylko przedniej opony?
ps.Suru link nie działa
ps.Suru link nie działa
never as good as the first time
:
Pewnie mogę, ale teraz jestem w fabryce i nie mam dostępu do danych.
Ta z linku ma 56V czyli 224 kg i 240 km/h. A ile wynosi DMC Twojego moto?
A sprawdzałeś jakie indeksy mają opony innych producentów w podanym przez Ciebie rozmiarze?
Bo np. Avon, Michelin i Maxxis mają 56H.
Ostatnio zmieniony przez Todek 2016-04-01, 22:50, w całości zmieniany 3 razy
Odpowiedz do tematu
Leo napisał/a: |
a możesz się odnieść do pytania o indeks i wymiany na razie tylko przedniej opony? |
Pewnie mogę, ale teraz jestem w fabryce i nie mam dostępu do danych.
Ta z linku ma 56V czyli 224 kg i 240 km/h. A ile wynosi DMC Twojego moto?
A sprawdzałeś jakie indeksy mają opony innych producentów w podanym przez Ciebie rozmiarze?
Bo np. Avon, Michelin i Maxxis mają 56H.
Ostatnio zmieniony przez Todek 2016-04-01, 22:50, w całości zmieniany 3 razy
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85