Odpowiedz do tematu
:
prawie nówka
:
Divastion, jesteś lepszy o całe dwa lata lepszy ode mnie, tzn. moich opon
Divastion napisał/a: |
Yashiek kawał dobrego linka przyda się na pewno
Teraz to już na 100% wiem, że moja opona jest z 44 tygodnia 1995 roku |
Divastion, jesteś lepszy o całe dwa lata lepszy ode mnie, tzn. moich opon
:
- ...możesz składać papiery o zabytkowe tablice...
Divastion napisał/a: |
Yashiek kawał dobrego linka przyda się na pewno
Teraz to już na 100% wiem, że moja opona jest z 44 tygodnia 1995 roku |
- ...możesz składać papiery o zabytkowe tablice...
:
Ciachu i Ty na swoich dętkach jeszcze jeździsz? myślałem, że tylko ja taki samobójca notabene... jak się sprawują?
ciachu napisał/a: |
Divastion, jesteś lepszy o całe dwa lata lepszy ode mnie, tzn. moich opon |
Ciachu i Ty na swoich dętkach jeszcze jeździsz? myślałem, że tylko ja taki samobójca notabene... jak się sprawują?
:
ktos wczesniej pytal o bridgestona otoz ja mialem gumy tej firmy i powiedziec moge tylko tyle ze po 4 latach jest tak twarda ze zrywa przyczepnosc przy hamowaniu nawet przy 40km/h
i slizga sie na koleinach
nie wiem jak sprawuja sie nowe
dzis wymienilem obie gumy na dunlopa, z tylu d 404 rocznik bierzacy 150/90/15 i moto jakby troszke wigoru nabralo ,lepiej przyspiesza i czuc ze sie trzyma asfaltu
podobno dunlop po 4 latach tez jest twardy ale kosztuje mniej
i slizga sie na koleinach
nie wiem jak sprawuja sie nowe
dzis wymienilem obie gumy na dunlopa, z tylu d 404 rocznik bierzacy 150/90/15 i moto jakby troszke wigoru nabralo ,lepiej przyspiesza i czuc ze sie trzyma asfaltu
podobno dunlop po 4 latach tez jest twardy ale kosztuje mniej
:
Drugi sezon pomykam sobie Cieniem i nie wnikałem w szczegóły opon. Myślałem sobie - jak jest bieżnik to OK
Nie spodziewałem się, że opony mogę mieć od nowości motocykla (10 lat ).
A tak swoją drogą, to nie zauważyłem jakiś niepokojących objawów podczas jazdy. Ale wynika to pewnie z tego, że Shadowa traktuję w sposób wyjatkowo delikatny i rekreacyjny
Divastion napisał/a: | ||
Ciachu i Ty na swoich dętkach jeszcze jeździsz? myślałem, że tylko ja taki samobójca notabene... jak się sprawują? |
Drugi sezon pomykam sobie Cieniem i nie wnikałem w szczegóły opon. Myślałem sobie - jak jest bieżnik to OK
Nie spodziewałem się, że opony mogę mieć od nowości motocykla (10 lat ).
A tak swoją drogą, to nie zauważyłem jakiś niepokojących objawów podczas jazdy. Ale wynika to pewnie z tego, że Shadowa traktuję w sposób wyjatkowo delikatny i rekreacyjny
:
ciachu dokładnie tak jak ja... pomimo wieku opony nic niepokojącego nie zauważyłem a ja również nigdy nie szalałem na motorze, także...
:
Przeczytałem cały temat i dalej nie wiem z którego roku mam opony. Może ktoś już to rozgryzł, to proszę o pomoc.
Mam opony Dunlop i oznaczenia
przód: DOT EUKU VA2366
tył: DOT EUKU VA2386
Mam opony Dunlop i oznaczenia
przód: DOT EUKU VA2366
tył: DOT EUKU VA2386
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Wychodzi na to, że z przodu masz oponkę z roku 1966, a na tyle z lat 80-tych
P.S. Generalnie zasada jest taka:
http://www.shadow.org.pl/tech/wiekopon.html
Ale...
Mój poprzedni Michelin miał także numer niepasujący do tego wzorca.
Z Dunlopami nie miałem jak do tej pory problemu
Np. DOT DK05 1AG 3807, DOT DA 1W M16 M 3704
Czterocyfrowy kod sugeruje teoretycznie datę po roku 2000, czyli rok 2006?
Albo to nie ten DOT?
Ostatnio zmieniony przez Globi 2009-04-01, 20:57, w całości zmieniany 1 raz
yanucha napisał/a: |
Przeczytałem cały temat i dalej nie wiem z którego roku mam opony. Może ktoś już to rozgryzł, to proszę o pomoc.
Mam opony Dunlop i oznaczenia przód: DOT EUKU VA2366 tył: DOT EUKU VA2386 |
P.S. Generalnie zasada jest taka:
http://www.shadow.org.pl/tech/wiekopon.html
Ale...
Mój poprzedni Michelin miał także numer niepasujący do tego wzorca.
Z Dunlopami nie miałem jak do tej pory problemu
Np. DOT DK05 1AG 3807, DOT DA 1W M16 M 3704
Czterocyfrowy kod sugeruje teoretycznie datę po roku 2000, czyli rok 2006?
Albo to nie ten DOT?
Ostatnio zmieniony przez Globi 2009-04-01, 20:57, w całości zmieniany 1 raz
:
Może napisz email do Dynlopa, aby oni odczytali tą datę;]
pozdrawiam
yanucha napisał/a: |
Przeczytałem cały temat i dalej nie wiem z którego roku mam opony. Może ktoś już to rozgryzł, to proszę o pomoc.
Mam opony Dunlop i oznaczenia przód: DOT EUKU VA2366 tył: DOT EUKU VA2386 |
Może napisz email do Dynlopa, aby oni odczytali tą datę;]
pozdrawiam
:
Ja bym raczej powiedzial ze to jest tak:
36 tydzień 1996 roku
38 tydzień 1996 roku
ogólnie:
STARE :)
Tez miałem Dunlopy tylko z 98 roku i były oznaczone podobnie jak twoje.
yanucha napisał/a: |
Przeczytałem cały temat i dalej nie wiem z którego roku mam opony. Może ktoś już to rozgryzł, to proszę o pomoc.
Mam opony Dunlop i oznaczenia przód: DOT EUKU VA2366 tył: DOT EUKU VA2386 |
Ja bym raczej powiedzial ze to jest tak:
36 tydzień 1996 roku
38 tydzień 1996 roku
ogólnie:
STARE :)
Tez miałem Dunlopy tylko z 98 roku i były oznaczone podobnie jak twoje.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Yanucha, a jaki masz przebieg . Jeśli są od nowości, to czy stan opon jest adekwatny do przebiegu
:
To mnie Tomi pocieszyłeś
Moto jest z 97 roku z przebiegiem trochę ponad 4000 mil. Na bokach ma jeszcze gumowe wypustki, ostatnie ma cztery cyfry, więc się łudziłem, że rocznik powyżej 2000.
maly_tomi napisał/a: | ||
Ja bym raczej powiedzial ze to jest tak: 36 tydzień 1996 roku 38 tydzień 1996 roku ogólnie: STARE :) Tez miałem Dunlopy tylko z 98 roku i były oznaczone podobnie jak twoje. |
To mnie Tomi pocieszyłeś
Moto jest z 97 roku z przebiegiem trochę ponad 4000 mil. Na bokach ma jeszcze gumowe wypustki, ostatnie ma cztery cyfry, więc się łudziłem, że rocznik powyżej 2000.
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Wydaje mi się, że Tomi ma rację. Te opony są z 96 roku.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
To z czego się cieszysz
Odpowiedz do tematu
Todek napisał/a: |
Wydaje mi się, że Tomi ma rację. Te opony są z 96 roku. |
To z czego się cieszysz
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.