Króćce ssące do gaźnika VT700/750?
Odpowiedz do tematu

Boa
[Usunięty]
: Króćce ssące do gaźnika VT700/750?
Siemanko.



Okazało, się że stare króćce mam już tak zlasowane, że trzeba je wymienić, więc poprosiłem ASO Hondy w Poznaniu o zamówienie po czym dostałem odpowiedź, że Honda już takowych nie posiada na magazynach, bo raz, że za stary model a dwa, że to wersja na stany... no i dolina :(



Ale ponieważ to jest bardzo uniwersalny silnik, stosowany zarówno w VT600/700/750/800 jak też w Trans Alpach i Africa Twin, to może się ktoś orientuje, czy dajmy na to od Shadow 750 z powiedzmy roku '97 wzwyż nie podpasują?



Aha! Moja VT700 to rocznik '87.



Z góry serdeczne dzięki za pomoc.



Rafał.

:
Ta cześć której poszukujesz ma nr katalogowy Hondy 16211-MK7-770 .

Spróbuj zamówić po nr katalogowym, nie mówiąc o jaką część chodzi. :chytrusek:

W Stanach jest do dostania bez problemu, kosztuje od 8 do 13 dolców.

Mój znajomy zamawiał ostatnio przednią ośkę do VTX w Serwisie Hondy w Warszawie, nie mieli na składzie, ale bez problemów ściągnęli tą część ze Stanów. :lol: :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Boa
[Usunięty]
:
Dzięki wielkie.



Wiem do czego zmierzasz... prawdopodobnie przeraził ich rocznik i model i w ogóle nie podjęli się szukania...

Natomiast co do ceny, to ponoc oscylowała w granicach 70zł za szt :-/ To chyba przeginka w porównaniu do cen podanych przez Ciebie z USA...

:
Jutro rano spróbuję zadzwonić do serwisu Hondy w Lublinie, i zapytać o tą część, albo zadzwoń sam. :lol: :lol:

To jest nr tel. 081 746 40 76

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Boa
[Usunięty]
:
Dzięki za pomoc. :thx:

Jutro zadzwonię i zapytam.



Pozdrawiam i szerokości.

Boa
[Usunięty]
:
Todek, jesteś pewien tego numeru katalogowego?



Podpytałem jedną firmę, która może mi je sprowadzić i w pierwszym mailu napisali mi coś takiego:

Cytat:
Do VT 700 C (USA) z rocznika 1987+

Tylko Oryginał HONDA króciec ssący gaźnik cylinder

76,95 zł cylinder przedni

54,20 zł cylinder tylny





A w drugim, jak podałem nr kat wg Twoich wytycznych, to dostałem takie info:

Cytat:
na chwilę obecną 16211-MK7-770 77,22 zł






Nie chciał bym zrobić błędu w zamówieniu :roll:

Boa
[Usunięty]
:
Todek, narobiłeś zamieszania... byłeś pewien, że podajesz mi poprawny nr kat? :koso:

:
Todek jest w Ostródzie więc odpisze Ci dopiero po niedzieli, albo zadzwoń do niego, tel. jest w pomocnej dłoni :-)

Boa
[Usunięty]
:
Spoko- dzięki za info.

Sprawa się mniej więcej wyklarowała :)

Mam już wstępnie zamówione króćce do VT700, ale cały czas mam pewne obawy, bo na pierwszy rzut oka oba obecne króćce wyglądają identycznie a w zamówieniu występuje króciec na przedni i tylny cylinder i nawet różnią się ceną... Może mi ktoś to wyjaśnić?



Kolega mi podpowiedział, że możliwe że już te obecne nie są oryginalne... może jakiś użytkownik VT700 się wypowie, czy u Niego są oba takie same, czy różne.



Dzięki wszystkim za pomoc :)

Rafał.

:
Jestem wróciłem.

Masz rację występują dwa różne, inny do przedniego cylindra, inny do tylnego.

Sprawdziłem w kilku sklepach w USA.

Przód, 16211-MK7-770

i tył 16211-ME9-000

Mam nadzieję, że za bardzo Ci nie namieszałem.

Ja wyciągałem gaźniki w swojej, i nie zauważyłem aby były różne te króćce, nawet nie wiem czy ich nie zamieniłem, ale wszystko jest OK, moto chodzi bez problemów, właśnie wróciłem z Ostródy z przebiegiem 589 mph.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Boa
[Usunięty]
:
No to nic, pozostaje mi zaryzykować i sfinalizować zamówienie :-P



Aczkolwiek jeszcze ktoś inny podpowiedział mi coś takiego:

Cytat:
Jeżeli masz takie same to zamawiaj te od VT750 a rocznik Twojego motocykla nie zgadza się z katalogiem części, masz rok starszy motocykl.


...sugerując, że powinny być 2 takie same, bo ten droższy króciec na jakieś wyjścia do podciśnienia, czy jakiegoś dopalania spalin...





...bądź tu mądry i pisz wiersze :lol: :twisted:





Todek wielki szacun za przejechanie taaakiego dystansu ;-) Jak się 700 sprawowała na trasie?

:
Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.

Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.

Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.



Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.

Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Boa
[Usunięty]
:
Todek napisał/a:
Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.

Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.

Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.



Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.

Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne.




Więc tak- jest chromowana puszka z filtrem, jest też a raczej była walcowata puszka poniżej chłodnicy ;-)

Była, ponieważ, kolega stwierdził, że to zbędna "ekologia" i ją... wypierdzielił, wraz z kilkoma podobnymi ustrojstwami (w tym też z tą chromowaną puszeczką po prawej poniżej zbiornika, od której odchodziły dwa metalowe węże)... :D

A teraz podaję VIN:

1HFRC 1918HA305922



Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie.

Rafał.

Boa
[Usunięty]
:
A tu zdjęcia:

http://bikepics.com/membe...rictor/87vt700/

:
Nie jestem zwolennikiem poprawiania po fabryce, ale jak już ktoś powywalał jakieś rzeczy z moto to trudno.

Jak sam widzisz twoje moto jest w wersji California, i być może, chociaż nie jestem pewien, w tej wersji te króćce się różnią. Dla mnie w mojej są identyczne, ale teraz już nie jestem pewien.

Z VIN-u wynika, że Twoje moto jest z 87 r. lit. H, wyprodukowane w Ohio USA.

1HF-Identyfikator producenta,

RC191-Kod pojazdu,

8-znak kontrolny,

H-rok produkcji(1987),

A-fabryka(Ohio USA),

305922- nr seryjny poj.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group