/
|
Króćce ssące do gaźnika VT700/750? |
Autor |
Wiadomość |
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-04, 16:09 Króćce ssące do gaźnika VT700/750?
|
|
|
Siemanko.
Okazało, się że stare króćce mam już tak zlasowane, że trzeba je wymienić, więc poprosiłem ASO Hondy w Poznaniu o zamówienie po czym dostałem odpowiedź, że Honda już takowych nie posiada na magazynach, bo raz, że za stary model a dwa, że to wersja na stany... no i dolina :(
Ale ponieważ to jest bardzo uniwersalny silnik, stosowany zarówno w VT600/700/750/800 jak też w Trans Alpach i Africa Twin, to może się ktoś orientuje, czy dajmy na to od Shadow 750 z powiedzmy roku '97 wzwyż nie podpasują?
Aha! Moja VT700 to rocznik '87.
Z góry serdeczne dzięki za pomoc.
Rafał. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-09-04, 16:58
|
|
|
Ta cześć której poszukujesz ma nr katalogowy Hondy 16211-MK7-770 .
Spróbuj zamówić po nr katalogowym, nie mówiąc o jaką część chodzi.
W Stanach jest do dostania bez problemu, kosztuje od 8 do 13 dolców.
Mój znajomy zamawiał ostatnio przednią ośkę do VTX w Serwisie Hondy w Warszawie, nie mieli na składzie, ale bez problemów ściągnęli tą część ze Stanów. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-04, 17:50
|
|
|
Dzięki wielkie.
Wiem do czego zmierzasz... prawdopodobnie przeraził ich rocznik i model i w ogóle nie podjęli się szukania...
Natomiast co do ceny, to ponoc oscylowała w granicach 70zł za szt To chyba przeginka w porównaniu do cen podanych przez Ciebie z USA... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-09-04, 18:16
|
|
|
Jutro rano spróbuję zadzwonić do serwisu Hondy w Lublinie, i zapytać o tą część, albo zadzwoń sam.
To jest nr tel. 081 746 40 76 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-04, 18:25
|
|
|
Dzięki za pomoc.
Jutro zadzwonię i zapytam.
Pozdrawiam i szerokości. |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-05, 11:26
|
|
|
Todek, jesteś pewien tego numeru katalogowego?
Podpytałem jedną firmę, która może mi je sprowadzić i w pierwszym mailu napisali mi coś takiego:
Cytat: | Do VT 700 C (USA) z rocznika 1987+
Tylko Oryginał HONDA króciec ssący gaźnik cylinder
76,95 zł cylinder przedni
54,20 zł cylinder tylny
|
A w drugim, jak podałem nr kat wg Twoich wytycznych, to dostałem takie info:
Cytat: | na chwilę obecną 16211-MK7-770 77,22 zł |
Nie chciał bym zrobić błędu w zamówieniu |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-06, 10:23
|
|
|
Todek, narobiłeś zamieszania... byłeś pewien, że podajesz mi poprawny nr kat? |
|
|
|
|
GrimDrakk
Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 375 Skąd: Burzec
|
Wysłany: 2008-09-06, 12:51
|
|
|
Todek jest w Ostródzie więc odpisze Ci dopiero po niedzieli, albo zadzwoń do niego, tel. jest w pomocnej dłoni |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-07, 19:08
|
|
|
Spoko- dzięki za info.
Sprawa się mniej więcej wyklarowała :)
Mam już wstępnie zamówione króćce do VT700, ale cały czas mam pewne obawy, bo na pierwszy rzut oka oba obecne króćce wyglądają identycznie a w zamówieniu występuje króciec na przedni i tylny cylinder i nawet różnią się ceną... Może mi ktoś to wyjaśnić?
Kolega mi podpowiedział, że możliwe że już te obecne nie są oryginalne... może jakiś użytkownik VT700 się wypowie, czy u Niego są oba takie same, czy różne.
Dzięki wszystkim za pomoc :)
Rafał. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-09-07, 19:25
|
|
|
Jestem wróciłem.
Masz rację występują dwa różne, inny do przedniego cylindra, inny do tylnego.
Sprawdziłem w kilku sklepach w USA.
Przód, 16211-MK7-770
i tył 16211-ME9-000
Mam nadzieję, że za bardzo Ci nie namieszałem.
Ja wyciągałem gaźniki w swojej, i nie zauważyłem aby były różne te króćce, nawet nie wiem czy ich nie zamieniłem, ale wszystko jest OK, moto chodzi bez problemów, właśnie wróciłem z Ostródy z przebiegiem 589 mph. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-07, 20:01
|
|
|
No to nic, pozostaje mi zaryzykować i sfinalizować zamówienie
Aczkolwiek jeszcze ktoś inny podpowiedział mi coś takiego:
Cytat: | Jeżeli masz takie same to zamawiaj te od VT750 a rocznik Twojego motocykla nie zgadza się z katalogiem części, masz rok starszy motocykl. |
...sugerując, że powinny być 2 takie same, bo ten droższy króciec na jakieś wyjścia do podciśnienia, czy jakiegoś dopalania spalin...
...bądź tu mądry i pisz wiersze
Todek wielki szacun za przejechanie taaakiego dystansu Jak się 700 sprawowała na trasie? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-09-07, 20:16
|
|
|
Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.
Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.
Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.
Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.
Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-07, 21:45
|
|
|
Todek napisał/a: | Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.
Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.
Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.
Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.
Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne. |
Więc tak- jest chromowana puszka z filtrem, jest też a raczej była walcowata puszka poniżej chłodnicy
Była, ponieważ, kolega stwierdził, że to zbędna "ekologia" i ją... wypierdzielił, wraz z kilkoma podobnymi ustrojstwami (w tym też z tą chromowaną puszeczką po prawej poniżej zbiornika, od której odchodziły dwa metalowe węże)... :D
A teraz podaję VIN:
1HFRC 1918HA305922
Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie.
Rafał. |
|
|
|
|
Boa [Usunięty]
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-09-08, 07:57
|
|
|
Nie jestem zwolennikiem poprawiania po fabryce, ale jak już ktoś powywalał jakieś rzeczy z moto to trudno.
Jak sam widzisz twoje moto jest w wersji California, i być może, chociaż nie jestem pewien, w tej wersji te króćce się różnią. Dla mnie w mojej są identyczne, ale teraz już nie jestem pewien.
Z VIN-u wynika, że Twoje moto jest z 87 r. lit. H, wyprodukowane w Ohio USA.
1HF-Identyfikator producenta,
RC191-Kod pojazdu,
8-znak kontrolny,
H-rok produkcji(1987),
A-fabryka(Ohio USA),
305922- nr seryjny poj. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|