/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Króćce ssące do gaźnika VT700/750?
Autor Wiadomość
Boa
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-09-04, 16:09   Króćce ssące do gaźnika VT700/750?

Siemanko.



Okazało, się że stare króćce mam już tak zlasowane, że trzeba je wymienić, więc poprosiłem ASO Hondy w Poznaniu o zamówienie po czym dostałem odpowiedź, że Honda już takowych nie posiada na magazynach, bo raz, że za stary model a dwa, że to wersja na stany... no i dolina :(



Ale ponieważ to jest bardzo uniwersalny silnik, stosowany zarówno w VT600/700/750/800 jak też w Trans Alpach i Africa Twin, to może się ktoś orientuje, czy dajmy na to od Shadow 750 z powiedzmy roku '97 wzwyż nie podpasują?



Aha! Moja VT700 to rocznik '87.



Z góry serdeczne dzięki za pomoc.



Rafał.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-09-04, 16:58   

Ta cześć której poszukujesz ma nr katalogowy Hondy 16211-MK7-770 .

Spróbuj zamówić po nr katalogowym, nie mówiąc o jaką część chodzi. :chytrusek:

W Stanach jest do dostania bez problemu, kosztuje od 8 do 13 dolców.

Mój znajomy zamawiał ostatnio przednią ośkę do VTX w Serwisie Hondy w Warszawie, nie mieli na składzie, ale bez problemów ściągnęli tą część ze Stanów. :lol: :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-04, 17:50   

Dzięki wielkie.



Wiem do czego zmierzasz... prawdopodobnie przeraził ich rocznik i model i w ogóle nie podjęli się szukania...

Natomiast co do ceny, to ponoc oscylowała w granicach 70zł za szt :-/ To chyba przeginka w porównaniu do cen podanych przez Ciebie z USA...
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-09-04, 18:16   

Jutro rano spróbuję zadzwonić do serwisu Hondy w Lublinie, i zapytać o tą część, albo zadzwoń sam. :lol: :lol:

To jest nr tel. 081 746 40 76
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-04, 18:25   

Dzięki za pomoc. :thx:

Jutro zadzwonię i zapytam.



Pozdrawiam i szerokości.
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-05, 11:26   

Todek, jesteś pewien tego numeru katalogowego?



Podpytałem jedną firmę, która może mi je sprowadzić i w pierwszym mailu napisali mi coś takiego:

Cytat:
Do VT 700 C (USA) z rocznika 1987+

Tylko Oryginał HONDA króciec ssący gaźnik cylinder

76,95 zł cylinder przedni

54,20 zł cylinder tylny





A w drugim, jak podałem nr kat wg Twoich wytycznych, to dostałem takie info:

Cytat:
na chwilę obecną 16211-MK7-770 77,22 zł






Nie chciał bym zrobić błędu w zamówieniu :roll:
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-06, 10:23   

Todek, narobiłeś zamieszania... byłeś pewien, że podajesz mi poprawny nr kat? :koso:
 
 
GrimDrakk 


Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 375
Skąd: Burzec
Wysłany: 2008-09-06, 12:51   

Todek jest w Ostródzie więc odpisze Ci dopiero po niedzieli, albo zadzwoń do niego, tel. jest w pomocnej dłoni :-)
 
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 19:08   

Spoko- dzięki za info.

Sprawa się mniej więcej wyklarowała :)

Mam już wstępnie zamówione króćce do VT700, ale cały czas mam pewne obawy, bo na pierwszy rzut oka oba obecne króćce wyglądają identycznie a w zamówieniu występuje króciec na przedni i tylny cylinder i nawet różnią się ceną... Może mi ktoś to wyjaśnić?



Kolega mi podpowiedział, że możliwe że już te obecne nie są oryginalne... może jakiś użytkownik VT700 się wypowie, czy u Niego są oba takie same, czy różne.



Dzięki wszystkim za pomoc :)

Rafał.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-09-07, 19:25   

Jestem wróciłem.

Masz rację występują dwa różne, inny do przedniego cylindra, inny do tylnego.

Sprawdziłem w kilku sklepach w USA.

Przód, 16211-MK7-770

i tył 16211-ME9-000

Mam nadzieję, że za bardzo Ci nie namieszałem.

Ja wyciągałem gaźniki w swojej, i nie zauważyłem aby były różne te króćce, nawet nie wiem czy ich nie zamieniłem, ale wszystko jest OK, moto chodzi bez problemów, właśnie wróciłem z Ostródy z przebiegiem 589 mph.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 20:01   

No to nic, pozostaje mi zaryzykować i sfinalizować zamówienie :-P



Aczkolwiek jeszcze ktoś inny podpowiedział mi coś takiego:

Cytat:
Jeżeli masz takie same to zamawiaj te od VT750 a rocznik Twojego motocykla nie zgadza się z katalogiem części, masz rok starszy motocykl.


...sugerując, że powinny być 2 takie same, bo ten droższy króciec na jakieś wyjścia do podciśnienia, czy jakiegoś dopalania spalin...





...bądź tu mądry i pisz wiersze :lol: :twisted:





Todek wielki szacun za przejechanie taaakiego dystansu ;-) Jak się 700 sprawowała na trasie?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-09-07, 20:16   

Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.

Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.

Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.



Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.

Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 21:45   

Todek napisał/a:
Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.

Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.

Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.



Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.

Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne.




Więc tak- jest chromowana puszka z filtrem, jest też a raczej była walcowata puszka poniżej chłodnicy ;-)

Była, ponieważ, kolega stwierdził, że to zbędna "ekologia" i ją... wypierdzielił, wraz z kilkoma podobnymi ustrojstwami (w tym też z tą chromowaną puszeczką po prawej poniżej zbiornika, od której odchodziły dwa metalowe węże)... :D

A teraz podaję VIN:

1HFRC 1918HA305922



Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie.

Rafał.
 
 
Boa
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 21:48   

A tu zdjęcia:

http://bikepics.com/membe...rictor/87vt700/
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-09-08, 07:57   

Nie jestem zwolennikiem poprawiania po fabryce, ale jak już ktoś powywalał jakieś rzeczy z moto to trudno.

Jak sam widzisz twoje moto jest w wersji California, i być może, chociaż nie jestem pewien, w tej wersji te króćce się różnią. Dla mnie w mojej są identyczne, ale teraz już nie jestem pewien.

Z VIN-u wynika, że Twoje moto jest z 87 r. lit. H, wyprodukowane w Ohio USA.

1HF-Identyfikator producenta,

RC191-Kod pojazdu,

8-znak kontrolny,

H-rok produkcji(1987),

A-fabryka(Ohio USA),

305922- nr seryjny poj.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM