/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-04-03, 14:54
Wymiana płynu w chłodnicy
Autor Wiadomość
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-26, 13:47   

Wyrównawczy zamknięty, a chłodnicy otwarty :mrgreen:
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-01-26, 14:51   

dzieki
od wyrownawczego idzie wezyk chyba od nadmiaru,bo jak zaczołem dolewac do niego to mi sie przez niego wylewał plyn,zbiornik nie jest przezroczysty i trudno mi wylukać ile tam go jest,teraz ddy motocykl sie zagrzał wywala mi plyn tym wezykiem,czy to normalna reakcja?
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1605
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-26, 14:58   

bo na wyrównawczym też powinieneś mieć wskaźnik MIN - Max - nie nalewasz pod korek
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-01-26, 15:01   

teraz motocykl chodzi i wypieprza mi plyn z korka u chłodnicy jak dodam gazu to jeszcze bardziej
ile to sie ma odpowietrzac i jak dlugp????

[ Dodano: 2013-01-26, 15:08 ]
temperatura w polowie wiatrak sie nie wlacza,mam mu gazowac czy na wolnych obrotach ma isc?
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
Rogaleskoo 

Motocykl: VT1100 C '94
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-03-22, 18:40   

Podłączę się pod temat. Dobrałem się do korka wlewu płynu do chłodnicy ale nie mogę zdjąc... Odkręcam, lata luźno ale nie mogę go "odkorkować" czy tam jest jeszcze jakiś zatrzeask czy co? Niechcę go urwać więc się pytam (zazwyczaj mam tendencję do ukręcania śrub, zakrętek i innych rzeczy stawiających opór więc wolę się dopytać).
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2013-03-22, 21:54   

Niczego tam nie powinno być.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Rogaleskoo 

Motocykl: VT1100 C '94
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-03-22, 23:49   

Też mi się tak wydaje... Ale bydlak nie chce zejść.... może jak sie ociepli to zrzucę cały zbiornik i podejdę do tematu jeszcze raz. Szczęśliwie okazało się że mam płyn nie wodę więc mogę zostawić póki co. Ale i tak musze docelowo wymienić na coś co jest pewne.
 
 
 
Saruman 


Motocykl: Honda VT 600 Shadow 97
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 65
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-23, 09:22   

Przy odkręcaniu korka jak przekręcisz i jest trochę luźny to spróbuj jeszcze dalej odkręcać o o ok 45 stopni.Może nie do końca odkręcasz korek.
 
 
RooF 

Motocykl: vt1100
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-07-12, 10:57   

Temat widzę wypruty od A do Z. Jako że będę działał w w/w temacie i moim jedynym pytaniem jest co dobrego, nie drogiego i jak dużo wlać do mojej Shadow vt1100 c2 rok 95 ???
 
 
Grzechoo 

Motocykl: Honda
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 276
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-07-12, 12:44   

Do układu powinno wejść około 2.4L. Zalej, np. Prestone lub Dynagel 2000 :-)
 
 
sa1at 


Motocykl: VT 750 C2, 2001r, RC44
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-03-18, 10:28   trzeba zdjąć bak ?

Przepraszam jeżeli zaśmiecam forum ale nie znalazłem odpowiedzi . Naprawiałem chłodnicę i musiałem wylać stary płyn . Czy trzeba zdjąć bak aby nalać płyn do chłodnicy w VT 750 C2 ? Zauważyłem ,że można by wlać bez ściągania baku ale nie wiem jak ten plastik zasłaniający wlew zdemontować . Nie chcę czegoś pourywać.
 
 
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-18, 10:54   

W VT 1100 C2 wystarczy nieco unieść bak by dostać się do śruby, a w zasadzie spinki mocującej plastikową osłonę. Nie było potrzeby wypinania zbiornika z jakichkolwiek instalacji w moim przypadku.
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2014-08-23, 21:01   

Dzisiaj zabrałem się za wymianę płynu chłodniczego w vt500c i mam pytanie co do odpowietrzenia.

Włączyłem silnik i z wlewu płynu zaczęły wydobywać się pęcherzyki powietrza i powoli ubywało płynu. Po jakiś 10min dosłownie zaczęło wypluwać płyn jak podczas wrzenia ( temperatura na konsoli była w ok 1/3 białej skali ). Czy tak powinno się dziać ? Czy może za długo go odpowietrzałem ?
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
pacyfist 
Rafał


Motocykl: VT 600 '96r
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-11, 14:48   

odkopię trochę temat,
Ostatnio jak wszedłem do garażu o zobaczyłem duży ślad po kałuży pod moją VT600 (już wyschnięta to nie mogłem sprawdzić czy to płyn chłodniczy z mojego moto czy jakieś świństwo z pod auta sąsiedniego ale najwięcej było pod moto także pewnie to moje :-(
Wczoraj odkręciłem kurek wlewu płynu, po odkręceniu wydawało się że w układzie susza ale jak wlałem 50ml to już więcej nie płynu nie chciało wejść.
Nie wiem gdzie jest śruba do odpowietrzania (manual nie wyjaśnił mi tego, może za tępy jestem) także spróbowałem zobaczyć jak będzie się zachowywać po odpaleniu silnika układ chłodniczy.
We wlewie nie pojawiły się żadne bąble powietrza i można by pomyśleć że plama w garażu to nie mój płyn chłodniczy ale tylny cylinder po lewej stronie i przedni po prawej zaczęły mi się bardzo szybko grzać ( po minucie może mniej) i dałem sobie spokój,
Próbowałem się jeszcze dobrać do zbiornika wyrównawczego ale nie udało mi się zdjąć siedzenia (wiem wiem kiepski ze mnie mechanik) :omg:
stwierdziłem że zapytam mądrzejszych co i jak żeby nie namieszać.

Będę wdzieczny za podpowiedz jak odpowietrzyć układ najlepiej z jakimś zdjęciem czy coś
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9491
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-06-11, 15:31   

pacyfist napisał/a:
ale tylny cylinder po lewej stronie i przedni po prawej

To jest akurat normalne zjawisko. A dzieje się tak dlatego, że po tej stronie cylindrów (od wydechu) tuleję cylindra od żeberek dzieli tylko płaszcz wodny, a po drugiej stronie cylindrów jest jeszcze miejsce gdzie porusza się łańcuszek rozrządu.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM