Zbiornik p³ynu ch³odz±cego
Odpowiedz do tematu

: Zbiornik p³ynu ch³odz±cego
Witam, jestem zielony w temacie mechaniki i dopiero poznaje mojego shadowa i dla tego pytanie: Czy zbiornik pod akumulatorem z wlewem pod os³onk± praw± jest zbiornikiem p³ynu ch³odz±cego?? je¶li tak t jaki p³yn do ch³odnic u¿yæ? mo¿e byæ dynagel? a jak nie to co to za zbiornik i jak jest z t± ch³odnic±?

:
Tak to zbiorniczek p³ynu ch³odz±cego. P³yn mo¿esz daæ zwyk³y lub typowo motocyklowy o wy¿szej temp. wrzenia.

:
dziêki wielkie za info :mrgreen:

:
nie wiem jak u Was ale u mnie baardzo ciê¿ko jest dostrzec poziom p³ynu w zbiorniczku... :(

:
Destiny napisa³/a:
nie wiem jak u Was ale u mnie baardzo ciê¿ko jest dostrzec poziom p³ynu w zbiorniczku... :(

Ja u siebie te¿ nie umiem tego zaobserwowaæ :-/

:
Mo¿e macie ¿ó³ty p³yn, albo zbiorniczki zapaprane. Ja mam zielony , przedtem niebieski i by³o widaæ.

:
Fakt, bardzo s³abo go widaæ. Ja zawsze biorê latarkê i przyk³adam od ty³u do zbiornika i wszystko widaæ jak na d³oni, nawet kolor p³ynu mo¿na odró¿niæ :lol:

: Re: Zbiornik p³ynu ch³odz±cego
blachamera napisa³/a:
Witam, jestem zielony w temacie mechaniki i dopiero poznaje mojego shadowa i dla tego pytanie: Czy zbiornik pod akumulatorem z wlewem pod os³onk± praw± jest zbiornikiem p³ynu ch³odz±cego?? je¶li tak t jaki p³yn do ch³odnic u¿yæ? mo¿e byæ dynagel? a jak nie to co to za zbiornik i jak jest z t± ch³odnic±?


Tak gwoli ¶cis³o¶ci ten zbiornik na dole to wyrównawczy.
Wlew p³ynu jest pod praw± os³on± g³ówki kiery.
Aby zlaæ p³yn - to nie pamiêtam dok³adnie, ale chyba w dole ch³odnicy.
Jaki p³yn laæ - ano pasuj±cy do ch³odnic alu :chytrusek:

Z braterskim pozdrowieniem

Ksi±dz
:
mam pytanie: po co ten zbiornik wyrównawczy? bo z tego co zaobserwowa³em to dochodzi do niego jeden wê¿yk z okolic termostatu;) i raczej p³yn dolany do niego nie wp³ynie do uk³adu ch³odz±cego - tylko mo¿e sp³yn±æ nadmiar z uk³adu chyba ¿e siê mylê

: