kilka podstawowych pytan
Odpowiedz do tematu

:
Zgadza się. Jego poziom sprawdzasz gdy moto jest w pionie, niewkręcając bagnetu.

Jedynie przekładnie w tylnym kole smaruje inny olej.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
chopers
[Usunięty]
:
olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze????

:
koniecznie musisz zaglądnąć w serwisówkę, ona odpowie Ci na większość nurtujących Cię pytań... sprawdź TU

:
chopers napisał/a:
olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze????




Tak dokładnie, uzupełnia się przez ten otwór z bagnetem. :lol:

Przy wymianie zalej 3 litry, powinno być OK.

Po wymianie uruchom silnik, zagrzej, wyłącz, poczekaj aż olej spłynie do miski, sprawdź poziom i w razie potrzeby uzupełnij. :lol: :lol:

Ale z mojego doświadczenia wiem, że nie będzie potrzeby uzupełniania. :lol: :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
chopers
[Usunięty]
:
witam

mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc?????????????

:
Dobrze kombinujesz.... sprawdź jeszcze czy na zimnym ma tak samo, jeżeli tak to odpal motor, i przyłóż rękę do pompy paliwa, jeżeli wraz z dodawaniem gazu, wzrośnie też częstotliwość z jaką 'stuka' pompa, tzn. że z nią prawdopodobnie jest okej... potem idź dalej... trzeba będzie sprawdzić gaźniki...

chopers
[Usunięty]
:
witam ponownie



mam dosc banalne pytanie ale ciekawi mnie jedna rzecz: jakie macie obroty silnika na 6 biegu przy prędkości 80 km/h i 100km/h ??

:
przy 100 z tego co pamiętam to równo 3500, a przy 80 trochę mniej coś chyba ok. 3000, ale rzadko jeżdżę na 6 80km/h...

:
chopers napisał/a:
witam

mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc?????????????




Może być to wina ubogiej mieszanki biegu jałowego.

Miałęm podobnie przy zabawie z wydechem. Podkręciłem mieszankę i jest ok.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
chopers
[Usunięty]
:
co do tych obrotow. ja mam przy 80 km/h równo 3000 obr a przy 100 km/h jakies 3900-4000 obr. czy to jest prawidlowo czy bledy we wskazaniach obrotomierza lub predkosciomierza???

:
zależy który bieg masz wbity przy tej prędkości :mrgreen:

:
:lol:

chopers
[Usunięty]
:
chodzi mi tylko o szósty bieg. mam kolejne pytanie: do czego służy 'temperature sensor' - tak jest napisane w serwisówce, który znajduje się pod termostatem a do czego czujnik na dole chłodnicy??????

:
Temperature sensor, podaje sygnał do wysterowania wskaźnika temperatury, który jest na dole obrotomierza :-D , a czujnik na dole chłodnicy załącza wentylator. :-D

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group