Przełączający się licznik kilometrów trasy/motocykla.
Odpowiedz do tematu

: Przełączający się licznik kilometrów trasy/motocykla.
Witajcie.

Mam taki problem, otóż jakiś czas po zakupie mojej Shady zwróciłem uwagę na przełączający się samoczynnie licznik trasy/całości pod zegarem prędkościomierza, ten taki wyświetlacz.
Problem jest dosyć dziwny, na postoju i neutral, mogę zmieniać wyświetlanie przyciskiem, natomiast dzieje się to samo z siebie podczas jazdy, zazwyczaj na niskich biegach. Nie działa wtedy zazwyczaj zmienianie przyciskiem, "zaskakuje" dopiero na postoju i nadrabia wtedy, że tak powiem, wszystkie wcześniejsze próby ręcznej zmiany..
Dodam, że próbowałem wyczyścić kostkę pod zegarem, było tam jedno zaśniedziałe miejsce, ale problem nie został rozwiązany. Przed włączeniem silnika nic samo się nie dzieje, przycisk reaguje na każde kliknięcie.
Chociaż można tak jeździć, to chciałbym aby licznik był sprawny. Nieraz zostaje w miejscu 0.0 i nic z trasy mi się nie nalicza, muszę pamiętać liczbę kilometrów, co by na rezerwę nie zejść (jak ostatnio na światłach :-/ ).
Będę wszystkim bardzo wdzięczny za ewentualne wskazówki, może ktoś już borykał się z podobnym problemem.

Szerokości! :ride:

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
:
Sprawdź:
- jakie napięcie masz na zasilaniu podczas postoju i podczas jazdy,
- jak odkręcisz licznik i podłączysz do zasilania, to zacznij nim trzepać, albo połóż go na czymś wibrującym i spróbuj naciskać przycisk
- zostaw zasilanie, odepnij sam sygnał z czujnika i próbuj przełączać.

Może być tak, że dostaje jakieś dziwne sygnały, ma złe/niestabilne napięcie zasilania, albo w środku coś się telepie.

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Napięcia jakie zmierzyłem:
-OFF 12.65V - więc ładnie
-Zapłon 14,98V - jak na mój gust to chyba dużo :shock:
-Zapłon + postojowe 14,87V
-Zapłon + mijania 14,72V
Pamiętam, że ruszałem trochę licznikiem w tamtym tygodniu, ale nie zauważyłem żadnego efektu, przeczyściłem też styki, jeden był lekko skorodowany.
Po powrocie sprawdzę jak będzie gdy odłączę przycisk i się przejadę, albo ręcznie zrobię styk.
Dodam, że miałem spaloną postojówkę, przed wyjazdem wymienię.
W sumie dobrze, że wogóle działa czasem.
Dzięki :toast:

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
:
pewnie przełącznik umiera i tyle - może coś się obłamało i sobie lata luźno robiąc zwarcie i z tego powodu przełącza bądź kasuje.. wymień na nowy lub chociaż odepnij to zobaczysz czy pomogło.

Ropa jest do ciężarówek gaz do zapalniczek a benzyna do motocykli :)
:
Wygląda na to, jakby problem leżał gdzie indziej. Otóż po wymianie postojówki, licznik zachowuje się normalnie! :shock:
Najwidoczniej, przez jej brak coś dostawało jakieś dziwne sygnały i z tąd problem..
Może nawet powinno tak być, aby zorientować się, że jest problem..?
Tak czy siak, temat można oznaczyć SOLVED.
Gdyby znowu coś zaczęło się chranić, to odświerzę info.
Dzięki :ride:

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
:
w 750 w lampie łączą się wszelkie wiązki - widocznie problem leży w lapie w takim układzie (jeśli w Twoim moto jest tak samo oczywiście)

Ropa jest do ciężarówek gaz do zapalniczek a benzyna do motocykli :)
:
No tam się narazie nie bawiłem, bo czekam na ten klosz zamówiony i wtedy wezmę sie za przód. Ogólnie, wszelkie kabelki też mam właśnie w lampie przedniej ;-)

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group