/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Zużycie paliwa
Autor Wiadomość
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-07-07, 11:25   

Jeszcze tylko krótkie podsumowanie tematu.
Od momentu zakupu mojej VT500C robiłem skrupulatne zapiski każde przejechanego kilometra i zużytego litra paliwa.
Według moich wyliczeń wychodzi, że na przejechane 42564km średnie zużycie paliwa wyniosło 3,831L/100km
Wliczony w to jest każdy serwis itp.
Pozdrawiam
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2012-07-07, 21:38   

Cezar napisał/a:

Wliczony w to jest każdy serwis itp.
Pozdrawiam


Nie żebym się czepiał, ale co ma serwis do zużycia paliwa? :mrgreen:
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-07-08, 11:29   

Ano to ma że czasem zużywa się litry paliwa a przebieg nie rośnie nawet o kilometr. Wtedy np. Spalanie na baku wychodzi ponad 10l/100km
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
mejdej 

Motocykl: VT 500FT Ascot
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-06, 17:21   

czytam, czytam i marze, bo mój ascot jak na razie nie chce zejść poniżej 7litrów. Fakt że głównie jeżdżę po miescie, ale myśle że mogłoby byc mniej. Pytanie, czy jak zmienie filtr na papierowy to obniży się, a może wymienić dysze paliwową. Silnik ładnie pracuje, wole obroty na 1000, ładnie się zbiera....
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2012-08-06, 22:34   

Moja pali o połowę mniej! Ale Shadow
_________________
Vel Thomas
 
 
minkes 
Adam

Motocykl: Honda Shadow VT500, NT650V Deauville
Wiek: 38
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 318
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-07, 07:55   

mejdej napisał/a:
czytam, czytam i marze, bo mój ascot jak na razie nie chce zejść poniżej 7litrów. Fakt że głównie jeżdżę po miescie, ale myśle że mogłoby byc mniej. Pytanie, czy jak zmienie filtr na papierowy to obniży się, a może wymienić dysze paliwową. Silnik ładnie pracuje, wole obroty na 1000, ładnie się zbiera....


Może Ci pali 7 litrów na 100 mil? :mrgreen: Przestań jej tak dawać to zacznie palić mniej ;-)
_________________
"Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają duszę"
 
 
Syrnik19 
Show must go on

Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 112
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2012-09-02, 17:30   

Niedzielna trasa tempo spacerowe przeważnie 70-90km/h zalany do pełna bak i wyzerowany licznik do rezerwy 235km co daje 4,2 l na 100 km
 
 
 
adam_p1 
Pioro

Motocykl: Honda Magna
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-02, 19:23   

traska 50 % 50 % miasto, wyszlo 5,8
 
 
Pio Trek 
...


Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1003
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-02, 19:58   

U mnie jakieś 5 tak na oko.
 
 
mirek63 


Motocykl: VT 500C
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-06, 19:31   

Tylko po Krakowie 4,2. Chyba nieźle ? :)
 
 
mroku 


Motocykl: Honda VT500C
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 10
Skąd: Kraków / NH
Wysłany: 2012-09-06, 21:01   

U mnie rekord to 3,7 po Krakowie.
 
 
Syrnik19 
Show must go on

Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 112
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2012-09-07, 13:30   

Dzisiejsza trasa do Krakowa 328 km średnie spalanie 3,9l na 100km
 
 
 
Leo 


Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3111
Skąd: Otwock
Wysłany: 2013-08-29, 12:26   

zrobiłem kilkanaście pomiarów zużycia paliwa i wyszło mi średnio 3,73 l/100km, czyli po przejechaniu 200km spalam mniej więcej 7,5l,
oznacza to że w baku pozostało jeszcze ok 4l czyli więcej niż rezerwa a jednak moto zaczyna się dławić i domaga się przełączenia kranika ;-) na szczęście znam już objawy i robię to w biegu ale czasem tak jak dziś moto zgasło mi na chwilę niemal na skrzyżowaniu :-(

1 pytanie: czy to jest normalne że tak stosunkowo wcześnie trzeba się przełączyć na rezerwę?
2 pytanie: czy mając świadomość że po przekroczeniu 200km w każdej chwili można się tego spodziewać, mogę profilaktycznie i bezkarnie ;-) przestawiać kranik?

ps.dodam że dziś stało się to przy 213km, przełączyłem i zatankowałem 9,01l po przejechaniu 243km!
_________________
never as good as the first time
 
 
syfon 
Mariusz


Motocykl: Honda Shadow VT1100 ACE 1999. BMW R1150R
Wiek: 49
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 43
Skąd: Leszczyny SRB
Wysłany: 2013-08-30, 16:27   

Leo napisał/a:
zrobiłem kilkanaście pomiarów zużycia paliwa i wyszło mi średnio 3,73 l/100km, czyli po przejechaniu 200km spalam mniej więcej 7,5l,
oznacza to że w baku pozostało jeszcze ok 4l czyli więcej niż rezerwa a jednak moto zaczyna się dławić i domaga się przełączenia kranika ;-) na szczęście znam już objawy i robię to w biegu ale czasem tak jak dziś moto zgasło mi na chwilę niemal na skrzyżowaniu :-(

1 pytanie: czy to jest normalne że tak stosunkowo wcześnie trzeba się przełączyć na rezerwę?
2 pytanie: czy mając świadomość że po przekroczeniu 200km w każdej chwili można się tego spodziewać, mogę profilaktycznie i bezkarnie ;-) przestawiać kranik?

ps.dodam że dziś stało się to przy 213km, przełączyłem i zatankowałem 9,01l po przejechaniu 243km!

Mam identyczny objaw i identyczne spalanie. na początku również myślałem, że coś jest nie tak, ale teraz się już nauczyłem, że albo tankuję gdy na liczniku wybije ok. 130 mil :) albo przełączam kranik.
 
 
 
lukasz 


Motocykl: VT 750 c2 99
Wiek: 39
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 599
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-31, 18:32   

To chyba wszystko dlatego że paliwo podczas jazdy w baku nie jest na stałym poziomie - raz lustro jest wyżej raz jakby niżej i w tym czasie do gaźnika dostaje się powietrze i z tego powodu przerywa. Na rezerwie otwiera się niższy punkt poboru paliwa. A jak się komuś podoba to i cały czas może jeździć na rezerwie. Nikt nie broni :)
_________________
Ropa jest do ciężarówek gaz do zapalniczek a benzyna do motocykli :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM