A wiec tak, honda rc14, po remoncie uszczelnienie glowicy i wymiana tuleji cylindrowych zaczela palic olej jak smok, powyzej 1l/ 1000km. Zostaly stare pierscienie, moze to przez to ??? Z wydechow czarny dym niczym z diesla.
Jakies porady ?? pomocyyyy
Odpowiedz do tematu
: Dymienie na czarno :( i palenie oleju
: Re: Dymienie na czarno :( i palenie oleju
Znaczy co? Wymieniłeś gładzie cylindrów?? Wstawiłeś znaczy tuleje czy robiłeś pierwszy nadwymiar?
Krzysiek__ napisał/a: |
A wiec tak, honda rc14, po remoncie uszczelnienie glowicy i wymiana tuleji cylindrowych zaczela palic olej jak smok, powyzej 1l/ 1000km. Zostaly stare pierscienie, moze to przez to ??? Z wydechow czarny dym niczym z diesla.
Jakies porady ?? pomocyyyy |
Znaczy co? Wymieniłeś gładzie cylindrów?? Wstawiłeś znaczy tuleje czy robiłeś pierwszy nadwymiar?
:
wymienione gladzie cylindrow
:
Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz
Krzysiek__ napisał/a: |
wymienione gladzie cylindrow |
Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz
:
po regulacji gaznikow czarny dym ustal, czasami zdarza mu sie przykopcic na sino niebiesko, a olej wpierdziela dalej
:
W mądrej "Księdze" dla motocyklistów wyczytałem, że:
- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły.
Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników)
A teraz drugi zapis:
- błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko.
Pozdr
- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły.
Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników)
A teraz drugi zapis:
- błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko.
Pozdr
:
Się mi kolory pomyliły No cóż - i tak chyba trafiłem. Ja bym te pierścienie zrobił + (jeśli nie były) to wszystkie uszczelnienia.
Globi napisał/a: |
W mądrej "Księdze" dla motocyklistów wyczytałem, że:
- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły. Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników) A teraz drugi zapis: - błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko. Pozdr |
Się mi kolory pomyliły No cóż - i tak chyba trafiłem. Ja bym te pierścienie zrobił + (jeśli nie były) to wszystkie uszczelnienia.
:
Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie!
Pewnie w ogole przestalby pracowac.
Mateusz napisał/a: | ||
Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz |
Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie!
Pewnie w ogole przestalby pracowac.
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
Zdaję sobie sprawę - powiem więcej - ja WIEM co się dzieje z takim silnikiem Wprawdzie samochodowym ale ... na początku dymi na biało a po jakimś czasie się zaciera. Ale to nie trwa błyskawicznie - zależy od przecieku na uszczelce pod głowicą. Sztywny Kolega napisał, że nie na biało
sztywny napisał/a: |
Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie! Pewnie w ogole przestalby pracowac. |
Zdaję sobie sprawę - powiem więcej - ja WIEM co się dzieje z takim silnikiem Wprawdzie samochodowym ale ... na początku dymi na biało a po jakimś czasie się zaciera. Ale to nie trwa błyskawicznie - zależy od przecieku na uszczelce pod głowicą. Sztywny Kolega napisał, że nie na biało
:
No to jutro zdiagnozujecie moje kopcenie!!!!!!!!!
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
W sobotę Jak będziesz na zimno odpalał. Wtedy najlepiej. Chyba, że zostawiasz za sobą zasłonę dymną
Odpowiedz do tematu
yanucha napisał/a: |
No to jutro zdiagnozujecie moje kopcenie!!!!!!!!! |
W sobotę Jak będziesz na zimno odpalał. Wtedy najlepiej. Chyba, że zostawiasz za sobą zasłonę dymną