chromowany rozdzielacz pomiędzy cylindrami i puszka poniżej gmoli,do czego to służy?
a tak poza tym co byście powiedzieli nt ewentualnego zakupu i czy ktoś z was kupował może u niego moto ?
link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/honda-v...wy-M892996.html
Odpowiedz do tematu
: Co to jest i do czego?
: Re: Co to jest i do czego?
Pomiędzy cylindrami wygląda mi na przerabiany filtr powietrza, pod chłodnicą na wielką tubę klaksonu lub piórnik
pablowoj napisał/a: |
chromowany rozdzielacz pomiędzy cylindrami i puszka poniżej gmoli,do czego to służy?
a tak poza tym co byście powiedzieli nt ewentualnego zakupu i czy ktoś z was kupował może u niego moto ? link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/honda-v...wy-M892996.html |
Pomiędzy cylindrami wygląda mi na przerabiany filtr powietrza, pod chłodnicą na wielką tubę klaksonu lub piórnik
:
Ten bajer pod chłodnicą to CHYBA taki zbiornik na syfy uboczne z procesu spalania. Mam taki sam u siebie w VT700 '85 (wersja kalifornijska właśnie z tym czymś) i nie wiedziałem że w VT500 też to montują.
Oczywiście mogę się mylić...
Mam pytanko co do opisu aukcji:
Mój ma: 45,6 kW (62 KM) przy 7500 obr/min
Więc w jaki sposób VT500 może mieć: Moc: 70 KM (51 kW). ??
Ot tak z ciekawości pytam ;)
Oczywiście mogę się mylić...
Mam pytanko co do opisu aukcji:
Mój ma: 45,6 kW (62 KM) przy 7500 obr/min
Więc w jaki sposób VT500 może mieć: Moc: 70 KM (51 kW). ??
Ot tak z ciekawości pytam ;)
:
też mnie to zastanawiało ale zapewne jest to pomyłka w opisie
Mad napisał/a: |
Ten bajer pod chłodnicą to CHYBA taki zbiornik na syfy uboczne z procesu spalania. Mam taki sam u siebie w VT700 '85 (wersja kalifornijska właśnie z tym czymś) i nie wiedziałem że w VT500 też to montują.
Oczywiście mogę się mylić... Mam pytanko co do opisu aukcji: Mój ma: 45,6 kW (62 KM) przy 7500 obr/min Więc w jaki sposób VT500 może mieć: Moc: 70 KM (51 kW). ?? Ot tak z ciekawości pytam ;) |
też mnie to zastanawiało ale zapewne jest to pomyłka w opisie
:
Tak jak to określił pablowoj to pod chłodnicą to jest EVAP - zawór oczyszczania kanistra spalin.
:
Ostatnio zmieniony przez Todek 2008-07-30, 23:20, w całości zmieniany 1 raz
Typowa ameryka w wersji na Californię. To między cylindrami to się nazywa AIR SUCTION VALVE. Po naszemu to dosłownie "zawór wysysania, zasysania, powietrza. Ale niestety nie potrafię powiedzieć jak to działa i do czego służy. Występuje to razem z tą bańką "CANISTER", pod chłodnicą.
Do tej bańki doprowadzone są wszelkie odpowietrzenia z silnika, akumulatora itp., żeby jak najmniej zanieczyszczeń wydostawało się na zewnątrz. Chodzi o zanieczyszczanie powietrza, takie normy w Californii.
A co do tej mocy to przejrzałem ofertę motocykli u tego gościa i moim zdaniem to we wszystkich moto ma zawyżoną moc bo Intruder 750 za cholerę nie ma 90 KM, tak jak Virago 535 85 KM, coś mu się chyba pomyliło.
Do tej bańki doprowadzone są wszelkie odpowietrzenia z silnika, akumulatora itp., żeby jak najmniej zanieczyszczeń wydostawało się na zewnątrz. Chodzi o zanieczyszczanie powietrza, takie normy w Californii.
A co do tej mocy to przejrzałem ofertę motocykli u tego gościa i moim zdaniem to we wszystkich moto ma zawyżoną moc bo Intruder 750 za cholerę nie ma 90 KM, tak jak Virago 535 85 KM, coś mu się chyba pomyliło.
Ostatnio zmieniony przez Todek 2008-07-30, 23:20, w całości zmieniany 1 raz
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Coś mnie się wydaje, że ten 'AIR SUCTION VALVE' to też jest zamieszany w sprawki ekologiczne.
:
Odpowiedz do tematu
Tak dokładnie, ten zawór występuję zawsze razem z tą bańką, on chyba odsysa opary z wnętrza silnika. Myślę, że to taka ulepszona odmiana samochodowej odmy.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85