/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie - VT600
Autor Wiadomość
tomek69 


Motocykl: Honda Shadow vt600 "94r
Wiek: 55
Dołączył: 22 Lip 2014
Posty: 2
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-10-19, 18:20   

Ja na swojej hani zrobiłem 60 000 km a spalanie to 4-4,5 l\100 :->
_________________
Motorki są w młynkach do kawy,ja jeżdżę motocyklem
 
 
pawjeu 


Motocykl: VT 600c
Wiek: 38
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 319
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-10-25, 14:22   

4- 4,5l. Z pokaźnym bagażem i po autostradzie do 5l dochodzi :)
_________________
http://www.bikepics.com/members/pawjeu/98vlx600/
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2017-06-29, 04:56   

Odkopuję trochę temat.
Jestem świeży na forum a Shadowem jeżdże dopiero od dwóch tygodni.
A wiec mój moto po pierwszych tankowaniach wykazał zużycie paliwa ok 3,9L. Jeżdżę dość spokojnie, za miastem w granicach 80-100. :-D
 
 
aroxe 


Motocykl: Honda Shadow VT600C'96
Wiek: 31
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 39
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-07-01, 09:28   

W moim przypadku podobnie jak u kolegi wyżej - spokojna jazda, raczej poruszam się po krajówkach, prędkość ok. 90-100km/h - spalanie 4-4,1l/100km. :)
Szczerze powiedziawszy jestem bardzo zadowolony ze spalania, przesiadłem się z Kawasaki Eliminatora 125, który spalał w okolicach 3l. Więc 1l więcej wart jest przyjemności jazdy Shadowem. :)
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-07-27, 11:48   

towalsky napisał/a:
Przemszon napisał/a:
6,5l / 100km, jak Wy jeździcie, że tak ekonomicznie?:D


Niektóre 600tki tak mają... Ktoś miał już taki problem, o ile się nie mylę był to Ksiądz. Wszystkim paliło 3.5-4l, a jemu 5.5l. I nie mógł sobie z tym poradzić.


ostatnio sprawdziłem na nowo spalanie, które spadło z 6,5l do 4,8l :D:D:D
żadne regulacje nic nie dały, ostatnią rzeczą którą zrobiłem była wymiana przewodów WN, jakże istotny element i pomijany w kontroli czy wymianach, a jednak słabsza iskra robi swoje
 
 
cysiu100 

Motocykl: Shadow VT600C2 1998r
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 21
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-08-04, 12:25   

Przewody dałeś oryginalne których cena mnie zamurowała czy przewód na metry i fajki ngk. Ja wsadzilem na zewnetrzne swiece fajki ngk i jak przyloze palec który dotyka fajkę i silnik to czuje delikatne mrowienie. Nawet dalem drugi komplet i to samo, nie wiem czy tak ma byc.
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-08-09, 07:31   

cysiu100 napisał/a:
Przewody dałeś oryginalne których cena mnie zamurowała czy przewód na metry i fajki ngk. Ja wsadzilem na zewnetrzne swiece fajki ngk i jak przyloze palec który dotyka fajkę i silnik to czuje delikatne mrowienie. Nawet dalem drugi komplet i to samo, nie wiem czy tak ma byc.


przewody z metra cięte i fajki ngk mam. Zrobię taki test u siebie czy też będzie mrowienie.
Patrzyłeś w zaciemnionym np. garażu czy te przewody nie świecą?
 
 
cysiu100 

Motocykl: Shadow VT600C2 1998r
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 21
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-08-09, 20:55   

W nocy nic nie swieci. To mrowienie jest bardzo delikatne. Motocykl ladnie pali i nie ma z nim problemu. Tylko tak mnie to zastanawialo.
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-08-10, 10:36   

cysiu100 napisał/a:
W nocy nic nie swieci. To mrowienie jest bardzo delikatne. Motocykl ladnie pali i nie ma z nim problemu. Tylko tak mnie to zastanawialo.


to chyba ok, wiem, że jak mi przebijały przewody to czułem kopanie przez spodnie w nogę
 
 
z0mbi 

Motocykl: VLX 600 ; WSK M06 L
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 19
Skąd: Ciechanowiec
Wysłany: 2018-06-12, 06:24   

6 rano , jadę do pracy , pod domem przełączam na rezerwę , na liczniku 180 km , pamiętam że najwięcej tankowałem przy 216 km, mam 30 km drogi - to spokojnie zalecę. Niestety 4 km od celu kończy się paliwo, pomimo tego że wolno jechałem. Wyjeździłem paliwo do "0" , po otwarciu korka wlewu nie było nawet zapachu benzyny.
Wlałem dokładnie 11,9 litra, trochę pociekło po baku i nie tylko, zalane dokładnie pod kołnierz ( tak jak w instrukcji), czyli potwierdzam że pojemność całkowita baku wynosi 11,7 L ( było gdzieś na forum lub w jakiejś książce ).
Do rzeczy - spalanie wyszło 5,8 l - jazda do 100 km/h , miło by było zejść do około 4 litrów / 100
Już się umówiłem na czyszczenie i synchronizację gaźników - jak odkręcę manetkę na maxa to się dusi.
 
 
caymofo 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 11 Cze 2018
Posty: 34
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-06-12, 09:09   

Serwus! Ja liczę średnie spalanie przy każdym tankowaniu. Nie sprawdzałem nigdy, ile minimalnie mogę zejść, pyrkam sobie normalnie, raz szybciej, raz wolnej :mrgreen: Nigdy nie zszedłem jakoś znacznie poniżej 4l (rektord to chyba 3,93l / 100km), ale też nigdy nie odnotowałem wyższego spalania niż 5,3l / 100km, nawet jak jeżdżę tylko w mieście i odkręcam spod świateł :twisted:
Jazda z plecakiem też nie podnosi mi zauważalnie spalania, ale to pewnie dlatego, że jadę wtedy jeszcze bardziej emerycko...

z0mbi Twój wynik byłby jeszcze do przyjęcia, gdybyś napisał, że na tym odcinku ostro kręciłeś, ale jak na spokojną jazdę hmm.. sprawdź gaźniki :!:


LwG!
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2018-06-13, 18:08   

z0mbi napisał/a:
6 rano , jadę do pracy , pod domem przełączam na rezerwę , na liczniku 180 km , pamiętam że najwięcej tankowałem przy 216 km, mam 30 km drogi - to spokojnie zalecę. Niestety 4 km od celu kończy się paliwo, pomimo tego że wolno jechałem. Wyjeździłem paliwo do "0" , po otwarciu korka wlewu nie było nawet zapachu benzyny.
Wlałem dokładnie 11,9 litra, trochę pociekło po baku i nie tylko, zalane dokładnie pod kołnierz ( tak jak w instrukcji), czyli potwierdzam że pojemność całkowita baku wynosi 11,7 L ( było gdzieś na forum lub w jakiejś książce ).
Do rzeczy - spalanie wyszło 5,8 l - jazda do 100 km/h , miło by było zejść do około 4 litrów / 100
Już się umówiłem na czyszczenie i synchronizację gaźników - jak odkręcę manetkę na maxa to się dusi.


a który masz rocznik? ile koni?
 
 
z0mbi 

Motocykl: VLX 600 ; WSK M06 L
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 19
Skąd: Ciechanowiec
Wysłany: 2018-06-15, 06:13   

Przemszon napisał/a:


a który masz rocznik? ile koni?


Według papierów 2000 r - 28 kW
Według VINu 1999 r - 29 kW
 
 
Walther77 

Motocykl: PZL Świdnik 1983
Wiek: 47
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 75
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2018-08-04, 15:57   VT 600 1994 29 kW

Shadowka z 1994 roku spala mi na trasie jak niżej ( tankowanie pod korek ):

- do 100 km / h ok 4,1 l
- między 100 a 130 km/ h - 4,6 l


Ostatnio od pełnego zbiornika do rezerwy przejechałem 196 km. Jak dla mnie rewelacja :-)

P.S. Dzisiaj tj. 15 sierpnia padł nowy rekord :chytrusek: 3,6 l/ 100 km liczone po trasie 200 km. :ride:
_________________
PZL Świdnik 1983
 
 
tensam 


Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 290
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2018-08-16, 14:11   

Ostatnio miałem okazję zrobić małą trasę i spalanie w mojej (1994 r) wyszło 4.0/4.1 :D

W mieście jak jeżdżę to tak od 4,3 do 4,6 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM