Opony do Szadoły 600
Odpowiedz do tematu

:
Ale taki rozmiar do vt600???

:
Ja mam założone i jak dla mnie jest ok
Przód
100/90 B19 M/C 57H
Michalin Komander II

Tył
170/80 B15 M/C 77H
Michalin Komander II

:
waludi, No to masz rozmiary jak w serwisówce...
Dziwie się tym 110/80 co pisał bogdi,

:
tensam napisał/a:
waludi, No to masz rozmiary jak w serwisówce...
Dziwie się tym 110/80 co pisał bogdi,


nie ma w tym nic dziwnego - założył do przodu troszkę szerszą ;), ja eksperymentując założyłem 110/90 :)

:
A trzeba coś przerabiać przy takiej 110/90?? czy wchodzi normalnie?

:
tensam napisał/a:
A trzeba coś przerabiać przy takiej 110/90?? czy wchodzi normalnie?


zależy od budowy opony, przy 110/80 nic - przy 110/90 minimalnie podnosiłem błotnik (zapobiegawczo), ale to wszystko zależy od budowy opony

:
bogdi napisał/a:
zależy od budowy opony, przy 110/80 nic - przy 110/90 minimalnie podnosiłem błotnik

Raczej chyba od rozmiaru/profilu, a nie od budowy. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Kurde to moze kupie sobie szerszą...
Ogólnie jak wrażenia?? lepiej z szerszą??

:
Todek napisał/a:
bogdi napisał/a:
zależy od budowy opony, przy 110/80 nic - przy 110/90 minimalnie podnosiłem błotnik

Raczej chyba od rozmiaru/profilu, a nie od budowy. :mrgreen:
Todek też tak kiedyś uważałem, ale okazuje się, że mimo rozmiarów, jest jednak różna budowa (wymiar zewnętrzny, profile lub jak to inaczej określić lub nazwać) w poprzednim moto przetarłem przewody mimo zastosowania tego samego wymiaru

:
Chodzi o rozmiar opony. Opona 110/80 ma wys. 88 mm, a opona 110/90 ma wys. 99 mm i dlatego może tak być, że zaistnieje potrzeba podniesienia błotnika bo opona będzie za wysoka.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek masz rację - mi chodzi o (kurcze jak to nazwać ?0 balon opony ma różny kształt i to nie chodzi mi o wymiar tylko budowę

:
bogdi napisał/a:
Todek masz rację - mi chodzi o (kurcze jak to nazwać ?0 balon opony ma różny kształt i to nie chodzi mi o wymiar tylko budowę

Nie mają innej budowy tylko z racji różnego rozmiaru inaczej układają się na feldze.


Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
pogadamy i pooglądamy na spotkaniu ;) wierz mi też tak uważałem do puki nie pociąłem przewodów w błotniku - wulkanizator mi to pokazał ;) (w poprzednim moto), mimo tego samego wymiaru konieczne było szlifowanie nakrętek kierunków.
Istotne są dwa wymiary - szerokość i wysokość (pomijam średnicę koła), przy czym szerokość opony jest mierzona w najszerszym miejscu, przy czym to najszersze miejsce występuje w różnym miejscu, na różnej wysokości - przez co owal opony jest różny
zobacz choć by Dunlop F24, a Dunlop Arrowmax, F24 ma rant wysoko na bieżniku, ta druga pozbawiona rantu ma zupełni inny kształt, mierząc na styk pierwsza będzie się idealnie mieściła, druga może już haczyć choć by o mocowanie błotnika (oczywiście jeśli weźmiemy większy wymiar, u mnie w starej rebelce wystarczyła różnica w budowie
inaczej wygląda opona typowo chopperowa inaczej turystyczna, przy czym jedną i drugą można założyć do vt600

:
To znaczy, że miałeś źle dobraną oponę do motocykla, a teraz dodatkowo chcesz porównać dwa różne typy opon - błąd.
To o czym piszesz powyżej to właśnie rozmiar/profil i Todek już to wyjaśnił.

Nie ma co wyważać otwartych drzwi i tworzyć jakichś nowych teorii spiskowych.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
GhoustDragon napisał/a:
To znaczy, że miałeś źle dobraną oponę do motocykla, a teraz dodatkowo chcesz porównać dwa różne typy opon - błąd.

Ot i wszystko w temacie.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group