/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla ...
Autor Wiadomość
krzynol 


Motocykl: Shadow Spirit VT750C2 RC53 2008
Wiek: 50
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 327
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2021-02-06, 15:27   

Dzisiaj polazłem podładować akumulator, bo trzymam hondzię pod dachem, ale na dworze
Podłączyłem automatyczną ładowarkę i po 15 minutach mi podziękowała z pełnym naładowaniem
Trochę krótko? Mrozy są, a akumulator by tak trzymał?
_________________
Kontakt do mnie w 3city
W garażu:
SKODA Superb 2FL 2.0TDI 170KM 2014 4x4
SKODA Fabia 2FL 1.2TSI 86KM 2011
MZ TS125 10KM 1977
HONDA Shadow Spirit VT750C2 45KM 2008
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2021-02-06, 17:42   

Sprawdź gęstość elektrolitu. Automatyczne ładowarki często nie dają właściwej gęstości i akumulator nie ma swoich parametrów.
 
 
Kolumb 
Krzysiek

Motocykl: Honda Shadow 1100 C3 Aero, Boulevard 1500.
Wiek: 59
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 90
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2021-02-06, 18:36   

Gęstość elektrolitu [g/cm3]


Diagnoza co do stanu naładowania akumulatora

1,285 ... 1,3


Zbyt duża gęstość elektrolitu. Należy ją obniżyć w ten sposób, że usuwamy część elektrolitu zastępując go wodą destylowaną.

1,28


Pełny stopień naładowania akumulatora

1,2 ... 1,24


Należy doładować akumulator

1,15 ... 1,2


Akumulator wymaga natychmiastowego naładowania

poniżej 1,15


Akumulator może ulec zasiarczeniu czyli trwałemu uszkodzeniu

1,1


Zupełnie rozładowany (uszkodzony) Polecam zakup aerometru.
_________________
Jeżdżę wolno, bo mi wolno.
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-02-06, 21:23   

Gęstość mierzona w 20°C
 
 
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2021-02-07, 12:21   

krzynol napisał/a:
Trochę krótko? Mrozy są, a akumulator by tak trzymał?


Raczej powinieneś mieć odpowiednią ładowarkę która również mierzy temperaturę otoczenia tak aby dostosować prąd ładowania.
W niskich temperaturach pojemność akumulatora spada i stąd taki krótki czas ładowania.
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
jorglik 


Motocykl: VTX 1300R
Wiek: 63
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 366
Skąd: Brzeg OB
Wysłany: 2021-02-23, 18:24   Smarowanie linek

A ja dziś myłem i smarowałem linki gazu (moto ma 15 wiosen i na pewno nikt tego nie robił ) . Rolgaz już ciężko wracał :cry: . Żeby zdjąć rolgaz musiałem poluzować linki przy gaźniku ,co wiązało się z demontażem puszki filtra powietrza , a to wymusiło zdjęcie zbiornika paliwa a wcześniej zdjęcie siedzenia. Tak że rozbierania więcej niż smarowania :lol: .Teraz rolgaz chodzi tak jak trzeba. :chytrusek: :lol:
_________________
Moje "Cienie" https://drive.google.com/open?id=0B-tUhel66xcYZHFOWWhUMzUyWUU
 
 
Bachytek 


Motocykl: BMW R1200GS
Wiek: 32
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 1333
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-23, 21:26   

Z tydzień temu, ale założyłem nowe kanapy i oparcia od Mariolki :)
 
 
czachar 
czachar

Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2018
Posty: 253
Skąd: Grójec
Wysłany: 2021-02-27, 20:43   

Odebrałem moto po wymianie opon ;-)
Wymieniłem świece, wymieniłem olej w kardanie, założyłem kufer.
No i oczywiście strzeliłem sobie rundkę po tym wszystkim i gęba mi się cieszyła ... :mrgreen:
_________________
Pięknie jest bez podpisu ...
 
 
baku127 

Motocykl: Honda VT 750 1985
Wiek: 44
Dołączył: 23 Cze 2020
Posty: 9
Skąd: Tczew
Wysłany: 2021-02-27, 21:52   

A ja wyskoczyłem do garażu i odpalenie po zimowaniu.. No i oczywiście rundka "wokół komina"
Nie mogłem się powstrzymać, wiosna idzie...
https://youtu.be/AzYOs1ZLB30
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-02-28, 20:09   

Dzisiaj w ramach niedzielnego relaxu w końcu dobrałem się do termostatu celem jego wymiany.
Stary oczywiście zablokowany w pozycji otwartej wiec normalne, że silnik prawie w oczach „stygł” podczas jazdy ;-)
Nowy od Matiz/Tico pasuje p&p w miejsce oryginału.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-12, 15:40   

Była chwila czasu i natchnienie wraz z pomysłem wiec z pomocą kolegi wyspawałem sobie klucz do świec.
Standardowy klucz do świec „18” jest stanowczo za gruby.
Kupiłem klucz rurowy (bo ten się mieści w gnieździe), który skróciłem i na końcu dospawałem końcówkę bita 1/4”.
Teraz kilka standardowych przedłużek 1/4” i bez kłopotów mogę świece odkręcać :-)
O ile dostęp do świec bocznych i środkowej przedniego cylindra jest w miarę wygodny to w przypadku środkowej świecy tylnego wymaga specjalnych narzędzi.
Opcja wyciągania silnika aby tylko wymienić świece niezbyt mi się podobała ;-)
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1107
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2021-03-16, 13:24   

stiv10 napisał/a:
oktan77 napisał/a:
Tak gada na pustych

👍


a tak po wytłumieniu
jednak puste dawały zbyt metaliczny dźwięk :mrgreen:
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-16, 16:28   

oktan77 - jak i czym wytłumiałeś?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1107
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2021-03-17, 07:58   

Rura perforowana fi 60mm na całą długość wydechu, naokoło siatka metalowa cieniutka i wełna. Tylko przedobrzyłem ze średnicą rury perforowanej, bo zostało na wełnę tylko 3mm.
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-17, 14:31   

oktan77 - czyli zrobiłeś w zasadzie tak jak to Cobra robi :-)

Ja zaś w końcu pare min temu zamówiłem nowe accu do moto.
Wybór padł na Motobatt’a 15Ah, który gabaryty ma takie jak mój stary „kwasiak” 12Ah.
Fachmajstry moje od akumulatorów próbowali przywrócić do życia mój stary ale w zasadzie po tym zabiegu dwa razy tylko zakręciłem silnikiem (z wykręconymi świecami!) i accu zakończył zabawę.
Mam nadzieję, ze tym razem accu posłuży trochę dłużej niż poprzednie :-)
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM