Witam wszystkich :)
Od dwuch tygodni szukam do mojej VT 750 C2 opon z bialym pasem i sprawa wyglada tak:
Tył 170/80/15 dostane bez problemu chyba nawet trzy firmy produkuja, ale do przodu opony z bialym pasem 120/90/17 nigdzie nie dostane bo podobno w tym rozmiarze nie produkuja Znalazlem na allegro shadow 750 z takimi oponami http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1628617 , dzwonilem do pana z ogloszenia i powiedzial mi ze mial ten sam problem co ja ale serwis hondy znalazl opone o roz 140/80/17 z bialymi pasami i na jego zyczenie zostala zalozona i podobno OK pasuje idealnie jest na mm z blotnikiem. Dzwonilem do hurtowni i bez problemu dostane taka opone na przod
Pytanie czy taka opona na przod 140/80/17 moze byc i czy maszyna bedzie sie normalnie prowadzic ???
Jak wy to widzicie ???
Jestem chory na punkcie opon z bialym pasami i marze zeby miec takie w swoim cieniu
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: Opony z białym pasem ??? Inny rozmiar ???
:
Znalazlem jeszcze w poznaniu białe ozdobne nakładki "ATLAS"
na opony pojazdów zabytkowych i motocykli.
To moze kupie normalne opony i takie nakladki ale niewiem jak one sie sprawuja w motocyklach ???
Wolalbym opony z bialymi ale doradzcie mi co i jak ???
na opony pojazdów zabytkowych i motocykli.
To moze kupie normalne opony i takie nakladki ale niewiem jak one sie sprawuja w motocyklach ???
Wolalbym opony z bialymi ale doradzcie mi co i jak ???
:
Moje następne opony też będą z białym pasem
i coś o nakładkach Atlas
KajTan napisał/a:
Oba pomysly sa dobre dla aut stojacych w miejscu, w muzeum, zupelnie bez ruchu.
Bo wlasnie do tego celu sluza nakladki Atlas i wytworca o tym informuje tyko prawdopodobnie dystrybutorzy w kraju ,,zapominaja" tego dodac
trochę napisali tutaj
http://www.automobilista....75d795341820eca
i coś o nakładkach Atlas
KajTan napisał/a:
Oba pomysly sa dobre dla aut stojacych w miejscu, w muzeum, zupelnie bez ruchu.
Bo wlasnie do tego celu sluza nakladki Atlas i wytworca o tym informuje tyko prawdopodobnie dystrybutorzy w kraju ,,zapominaja" tego dodac
trochę napisali tutaj
http://www.automobilista....75d795341820eca
:
http://www.jaard.pl/
Spróbuj u nich. Ja u nich znalazłem do mojej i ceny też mają dobre. Natomiast z białym paskiem zawsze są problemy, np. do 1100 na przód tylko Dunlop ma licencje i nikt inny nie może robić w takim rozmiarze.
Spróbuj u nich. Ja u nich znalazłem do mojej i ceny też mają dobre. Natomiast z białym paskiem zawsze są problemy, np. do 1100 na przód tylko Dunlop ma licencje i nikt inny nie może robić w takim rozmiarze.
:
Trudno mi określić jak się będzie prowadzić VT 750 na tej oponie, ale moja C3 AERO jedzie dobrze. Z oponami z białym pasem jest KOLOSALNY problem. Szczególnie z przodem 17". Podobno Harley nie ma już takiej rozmiarówki (140 mm i 17") więc DUNLOP produkuje je bardzo oszczędnie. Na wiosnę czekałem 12 tygodni zanim mi je gościu zez USA namierzył i wysłał. Tylna była od ręki (170/15"), ale przedniej nie było na Florydzie ( ) i dopiero gdzieś ze środkowych stanów ją taśtali. Koszt potworny-razem ponad 600$+400 zł cło i podatek. Przesyłka pocztą lotniczą była gratis bo wysyłał to z innymi bambetlami, ale i tak nieźle się wykosztowałem. No i zacząłem sezon dopiero 6 czerwca. Trzeba wiele nakombinować i naczekać się, choć efekt niezły. Tyle, że później trzeba ten pasek ciągle szorować bo się strasznie brudzi i psuje efekt-no cóż taki urok zabytkowego stylu "post art deco" w modelu AERO.
:
E no Kuba - chyba nie jest tak tragicznie z tymi oponami - patrz na to:
http://www.mynetmoto.com/...rradreifen.html
Koszt przesyłki do Polski 20 eu. Kupowałem tam, przysyłają w 2 dni...
http://www.mynetmoto.com/...rradreifen.html
Koszt przesyłki do Polski 20 eu. Kupowałem tam, przysyłają w 2 dni...
:
No patrz Panie-i to u naszych zachodnich sunsiadów!!! Dzięki za info-mam nadzieję, że teraz trochę polatam na moich bo po sezonie mimo 6 tys km wyglądają jak nowe, ale w razie co nie będę już szukał po USA. A tak wogóle to gdzieś Ty był na wiosnę, jak szukałem opon
Tomson napisał/a: |
E no Kuba - chyba nie jest tak tragicznie z tymi oponami - patrz na to:
http://www.mynetmoto.com/...rradreifen.html Koszt przesyłki do Polski 20 eu. Kupowałem tam, przysyłają w 2 dni... |
No patrz Panie-i to u naszych zachodnich sunsiadów!!! Dzięki za info-mam nadzieję, że teraz trochę polatam na moich bo po sezonie mimo 6 tys km wyglądają jak nowe, ale w razie co nie będę już szukał po USA. A tak wogóle to gdzieś Ty był na wiosnę, jak szukałem opon
:
Ano bywałem już tutaj ale jako czytacz jeno No cóż, lepiej późno niż wcale...A tak przy okazji - ile Ci wytrzymuje tylna opona? Bo spotkałem sie z wypowiedziami posiadaczy C3 - chyba na hamerykanckim forum shadow, że 10.000 i koniec. Czy to prawda?
:
Kuba nie strasz tak, bo da się to prościej załatwić. Straszne pieniądze zapłaciłeś. Ja w dwa tygodnie miałem oponę Dunlopa na przód, umówiłem się i w cenie zakupu nawet wymienili. Opona z tego roku, więc nie leżała na magazynie czy coś.
Tutaj link do całego tematu:
http://www.shadow.org.pl/...ighlight=#54421
Tutaj link do całego tematu:
http://www.shadow.org.pl/...ighlight=#54421
:
Ja mam jeszcze oryginalną na tyle a mam już 15000km nalatane i o dziwo wygląda jeszcze całkiem całkiem. Niestety troche jest już stara więc trzeba się rozglądać za nową. Ogólnie mówiąc nie jest tak źle jak piszesz.
Tomson napisał/a: |
Ano bywałem już tutaj ale jako czytacz jeno No cóż, lepiej późno niż wcale...A tak przy okazji - ile Ci wytrzymuje tylna opona? Bo spotkałem sie z wypowiedziami posiadaczy C3 - chyba na hamerykanckim forum shadow, że 10.000 i koniec. Czy to prawda? |
Ja mam jeszcze oryginalną na tyle a mam już 15000km nalatane i o dziwo wygląda jeszcze całkiem całkiem. Niestety troche jest już stara więc trzeba się rozglądać za nową. Ogólnie mówiąc nie jest tak źle jak piszesz.
:
Wszystko zależy od użytkowania tejże opony i motocykla.
Ale przy moim stylu jazdy 20-30tys spokojnie do zrobienia :)
KrisZbro napisał/a: | ||
Ja mam jeszcze oryginalną na tyle a mam już 15000km nalatane i o dziwo wygląda jeszcze całkiem całkiem. Niestety troche jest już stara więc trzeba się rozglądać za nową. Ogólnie mówiąc nie jest tak źle jak piszesz. |
Wszystko zależy od użytkowania tejże opony i motocykla.
Ale przy moim stylu jazdy 20-30tys spokojnie do zrobienia :)
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki Tak, że uspokoiłem się na razie...
:
a ja na odwrót nigdy więcej oponki z białym paskiem dojeżdżę te co mam i następne będą na pewno czarne . Mam serdecznie dość czyszczenia pasków a i tak po pierwszej kałuży wyglądają na szare
Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ???
:
Jeśli chodzi o opony to polecam również http://www.netcar.pl/
mają trochę opon (nie sprawdzałem czy z paskiem też) i ceny chyba nie najgorsze, dostawa gratis i dość szybko, produkt zawsze OK. polecam
mają trochę opon (nie sprawdzałem czy z paskiem też) i ceny chyba nie najgorsze, dostawa gratis i dość szybko, produkt zawsze OK. polecam
:
C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P
A tu link do ich forum
Odpowiedz do tematu
Tomson napisał/a: |
Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki Tak, że uspokoiłem się na razie... |
C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P
A tu link do ich forum
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure