Odpowiedz do tematu
:
Nie, nie przeszkadza aż tak, ale jestem zawodowym kierowcą i trudno jest się przyzwyczaić. Teraz za jakies 2 sezony dopiero będę zmieniał opony.
:
No to sam sobie odpowiedziałeś Jak nie chcesz zmieniać opony lub kółka to się dwa sezony musisz pomęczyć "-)
shadowbogdan napisał/a: |
Nie, nie przeszkadza aż tak, ale jestem zawodowym kierowcą i trudno jest się przyzwyczaić. Teraz za jakies 2 sezony dopiero będę zmieniał opony. |
No to sam sobie odpowiedziałeś Jak nie chcesz zmieniać opony lub kółka to się dwa sezony musisz pomęczyć "-)
:
Proponuję patent Gadka - nakleił na liczniku paski by lepiej widzieć prędkość przy 60 ,80 120 -km na godzinę .najlepszy patent jeśli nie chcesz wymienić felgi bo sama wymiana opony też nie do końca pomoże
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Dzięki wielkie za pomoc, nakleje sobie te paseczki.
:
nie przesadzaj z tym przeklamywaniem.
kiedys jezdzilem caly sezon bez predkosciomierza i bylo super
kiedys jezdzilem caly sezon bez predkosciomierza i bylo super
:
Witam, wracając do tematu. Od razu zaznaczę, że : Tak wiem, że są lepsze marki, które się nawet powinno wkładać do Vt1100 ale niestety sytuacja materialna jest taka a nie inna, tak więc dobrze by się było zmieścić w 600zł w komplecie NOWYCH opon. Tak więc proszę o opinie na temat tych 2 marek:
*Shinko. Np:
tył
przód
*Kenda Np.
tył
przód
Jak ktoś by miał wybierać z tych 2, to którą by wybrał? Trzymanie się na suchym, mokrym, na winklach i w ogóle odczucia z jazdy. Miał ktoś już jakieś doświadczenie z nimi? O dziwo czytałem o nich w zasadzie same pochwały, także myślę, że nie ma się co zrażać tym, że to chińszczyzna i Koreańce i też w pełni sobie zdaję sprawę z tego, że robię to na własne ryzyko i takie tam Wydaje mi się, że lepsza takowa nowa oponka, niż tak jak mam w chwili obecnej w VT: 15-letni Dunlop K555 i 4-letni Dunlop404. Dzięki z góry wszystkim. Pozdrawiam.
*Shinko. Np:
tył
przód
*Kenda Np.
tył
przód
Jak ktoś by miał wybierać z tych 2, to którą by wybrał? Trzymanie się na suchym, mokrym, na winklach i w ogóle odczucia z jazdy. Miał ktoś już jakieś doświadczenie z nimi? O dziwo czytałem o nich w zasadzie same pochwały, także myślę, że nie ma się co zrażać tym, że to chińszczyzna i Koreańce i też w pełni sobie zdaję sprawę z tego, że robię to na własne ryzyko i takie tam Wydaje mi się, że lepsza takowa nowa oponka, niż tak jak mam w chwili obecnej w VT: 15-letni Dunlop K555 i 4-letni Dunlop404. Dzięki z góry wszystkim. Pozdrawiam.
:
Ja tez miałem problem przy wymianie opon w swoim moto. Pytałem, rozmawiałem, i ostatecznie wybrałem opony m-ki Haidenau, Made in Germany. Za komplet, z wymianą, w serwisie Yamahy, w Lublinie zapłaciłem 550 zeta. Pan z serwisu bardzo zachwalał te gumy. Nie ukrywam, że duży wpływ na mój wybór miały kwestie finansowe.
Do wymiany jeździłem z tyłu na kilkuletniej gumie m-ki DURO, made in Taiwan, a z przodu miałem AVONA, Made in England. Przelatałem cały sezon w słońcu i w deszczu, bez żadnych problemów.
Do wymiany jeździłem z tyłu na kilkuletniej gumie m-ki DURO, made in Taiwan, a z przodu miałem AVONA, Made in England. Przelatałem cały sezon w słońcu i w deszczu, bez żadnych problemów.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Tak więc Todku dochodzimy niejako do zbieżnych wniosków: Tajwańskie DURO też nie okazały się takim syfem, jakim by się po nich człowiek spodziewał Okej, w sumie to na razie stoimy w tym temacie... Proszę o rady od innych. Co do Haidenau'ów to słyszałem baaaaaaaaaardzo dużo o nich konkretnie o k65 na tył, że strasznie śliskie... poza tym też trochę kasy też sobie kosztują
:
JA KUPIŁEM MOTO NA SHINKO PRZÓD I TYŁ Z TYM ŻE TYŁ BORDZO BIDNY ŁYSAWA I POPĘKANA ! WYMIENIŁEM NA NÓWKE TAKĄ SAMĄ I NA SUHYM KLEI SIĘ SUPER A NA MOKRYM NIEMOGE SIĘ WYPOWIADAĆ BO NIEMIAŁEM OKAZJI SPRAWDZIĆ! WIĘC TO TEŻ NIE TAKI SYF JAK MAWIAJĄ ACHA DAŁEM 350 ZETA.
Divastion napisał/a: |
Tak więc Todku dochodzimy niejako do zbieżnych wniosków: Tajwańskie DURO też nie okazały się takim syfem, jakim by się po nich człowiek spodziewał Okej, w sumie to na razie stoimy w tym temacie... Proszę o rady od innych. Co do Haidenau'ów to słyszałem baaaaaaaaaardzo dużo o nich konkretnie o k65 na tył, że strasznie śliskie... poza tym też trochę kasy też sobie kosztują |
JA KUPIŁEM MOTO NA SHINKO PRZÓD I TYŁ Z TYM ŻE TYŁ BORDZO BIDNY ŁYSAWA I POPĘKANA ! WYMIENIŁEM NA NÓWKE TAKĄ SAMĄ I NA SUHYM KLEI SIĘ SUPER A NA MOKRYM NIEMOGE SIĘ WYPOWIADAĆ BO NIEMIAŁEM OKAZJI SPRAWDZIĆ! WIĘC TO TEŻ NIE TAKI SYF JAK MAWIAJĄ ACHA DAŁEM 350 ZETA.
:
No to ja Cię uzupełnię
Shinko kur**sko dobre opony (jakość/cena) (a co! trzeba w końcu jakiś konkret) Jechałem w taką ulewę, że aż mi moduł zapłonowy zalało i powiem tylko, że na początku bałem się wykładać w taką ulewę z zakrętach... a potem to już śmiało. A na mokrym i w dodatku po najechaniu na linię rozdzielającą pasy ruchu, czułem jak zaczyna mi przód moto uciekać (4-letni Dunlop 404) więc od razu do pionu i jedziemy dalej
P.S. W przyszłości postaraj się pisać bez włączonego Caps Lock'a...
AREKPL11 napisał/a: | ||
JA KUPIŁEM MOTO NA SHINKO PRZÓD I TYŁ Z TYM ŻE TYŁ BORDZO BIDNY ŁYSAWA I POPĘKANA ! WYMIENIŁEM NA NÓWKE TAKĄ SAMĄ I NA SUHYM KLEI SIĘ SUPER A NA MOKRYM NIEMOGE SIĘ WYPOWIADAĆ BO NIEMIAŁEM OKAZJI SPRAWDZIĆ! WIĘC TO TEŻ NIE TAKI SYF JAK MAWIAJĄ ACHA DAŁEM 350 ZETA. |
No to ja Cię uzupełnię
Shinko kur**sko dobre opony (jakość/cena) (a co! trzeba w końcu jakiś konkret) Jechałem w taką ulewę, że aż mi moduł zapłonowy zalało i powiem tylko, że na początku bałem się wykładać w taką ulewę z zakrętach... a potem to już śmiało. A na mokrym i w dodatku po najechaniu na linię rozdzielającą pasy ruchu, czułem jak zaczyna mi przód moto uciekać (4-letni Dunlop 404) więc od razu do pionu i jedziemy dalej
P.S. W przyszłości postaraj się pisać bez włączonego Caps Lock'a...
:
Haidenau-y były kiedyś zakładane fabrycznie do Wirażek, więc chyba powinny być dobre. Ja niestety zamówiłem Dunlopa 404 na przód (taka była do tej pory tylko że łysa ) a chciałem Metzelera marathona 880 (w poprzednim moto założyłem i byłem zachwycony) lecz niestety u polskich dystrybutorów jest nieosiągalna na dziś (to co zamieszczają na stronach to wielka bujda).
widziałem że oponę Kendo znalazłeś w Lesznie, ale pamiętaj, że mają tam opony fabrycznie nowe ale często przesezonowane tzn. kilkuletnie i taka opona choć nie jeżdżona może być po prostu np. sparciała i po sezonie zacznie się kruszyć.
widziałem że oponę Kendo znalazłeś w Lesznie, ale pamiętaj, że mają tam opony fabrycznie nowe ale często przesezonowane tzn. kilkuletnie i taka opona choć nie jeżdżona może być po prostu np. sparciała i po sezonie zacznie się kruszyć.
:
O ile dobrze pamiętam, to mi proponowali Metzelery w Świętochłowicach.
KaKa napisał/a: |
a chciałem Metzelera marathona 880 (w poprzednim moto założyłem i byłem zachwycony) lecz niestety u polskich dystrybutorów jest nieosiągalna na dziś (to co zamieszczają na stronach to wielka bujda). |
O ile dobrze pamiętam, to mi proponowali Metzelery w Świętochłowicach.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Niestety, z tego co czytałem na forum Virago, to każdy odradza zakup Heidenau K65, inna guma spod tej bandery może jest lepsza
KaKa napisał/a: |
Haidenau-y były kiedyś zakładane fabrycznie do Wirażek, więc chyba powinny być dobre. Ja niestety zamówiłem Dunlopa 404 na przód (taka była do tej pory tylko że łysa ) a chciałem Metzelera marathona 880 (w poprzednim moto założyłem i byłem zachwycony) lecz niestety u polskich dystrybutorów jest nieosiągalna na dziś (to co zamieszczają na stronach to wielka bujda).
widziałem że oponę Kendo znalazłeś w Lesznie, ale pamiętaj, że mają tam opony fabrycznie nowe ale często przesezonowane tzn. kilkuletnie i taka opona choć nie jeżdżona może być po prostu np. sparciała i po sezonie zacznie się kruszyć. |
Niestety, z tego co czytałem na forum Virago, to każdy odradza zakup Heidenau K65, inna guma spod tej bandery może jest lepsza
:
Miałem okazję też już na mokro sprawdzić gumy może być więc potwierdzam twoją tezę o Shinko
P.S. jak tak bardzo ci przeszkadzają te DUŻE litery to proszę bardzo.
Wątek dużych liter już wyjaśniłem koledze na privie.
Wracamy do dyskusji o oponach - Mod Globi
Odpowiedz do tematu
Cytat: | ||
No to ja Cię uzupełnię Shinko kur**sko dobre opony (jakość/cena) (a co! trzeba w końcu jakiś konkret) Jechałem w taką ulewę, że aż mi moduł zapłonowy zalało i powiem tylko, że na początku bałem się wykładać w taką ulewę z zakrętach... a potem to już śmiało. A na mokrym i w dodatku po najechaniu na linię rozdzielającą pasy ruchu, czułem jak zaczyna mi przód moto uciekać (4-letni Dunlop 404) więc od razu do pionu i jedziemy dalej P.S. W przyszłości postaraj się pisać bez włączonego Caps Lock'a... |
Miałem okazję też już na mokro sprawdzić gumy może być więc potwierdzam twoją tezę o Shinko
P.S. jak tak bardzo ci przeszkadzają te DUŻE litery to proszę bardzo.
Wątek dużych liter już wyjaśniłem koledze na privie.
Wracamy do dyskusji o oponach - Mod Globi