Dymienie na czarno :( i palenie oleju
Odpowiedz do tematu

Krzysiek__
[Usunięty]
: Dymienie na czarno :( i palenie oleju
A wiec tak, honda rc14, po remoncie uszczelnienie glowicy i wymiana tuleji cylindrowych zaczela palic olej jak smok, powyzej 1l/ 1000km. Zostaly stare pierscienie, moze to przez to ??? Z wydechow czarny dym niczym z diesla.



Jakies porady ?? pomocyyyy

: Re: Dymienie na czarno :( i palenie oleju
Krzysiek__ napisał/a:
A wiec tak, honda rc14, po remoncie uszczelnienie glowicy i wymiana tuleji cylindrowych zaczela palic olej jak smok, powyzej 1l/ 1000km. Zostaly stare pierscienie, moze to przez to ??? Z wydechow czarny dym niczym z diesla.



Jakies porady ?? pomocyyyy


Znaczy co? Wymieniłeś gładzie cylindrów?? Wstawiłeś znaczy tuleje czy robiłeś pierwszy nadwymiar?

Krzysiek__
[Usunięty]
:
wymienione gladzie cylindrow

:
Krzysiek__ napisał/a:
wymienione gladzie cylindrow


Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu :-) pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz :-)

Krzysiek__
[Usunięty]
:
po regulacji gaznikow czarny dym ustal, czasami zdarza mu sie przykopcic na sino niebiesko, a olej wpierdziela dalej

:
W mądrej "Księdze" dla motocyklistów wyczytałem, że:

- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły.

Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników)



A teraz drugi zapis:

- błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko.

Pozdr

:
Globi napisał/a:
W mądrej "Księdze" dla motocyklistów wyczytałem, że:

- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły.

Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników)



A teraz drugi zapis:

- błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko.

Pozdr


Się mi kolory pomyliły :-) No cóż - i tak chyba trafiłem. Ja bym te pierścienie zrobił + (jeśli nie były) to wszystkie uszczelnienia.

:
Mateusz napisał/a:
Cytat:


Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu :-) pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz :-)




Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie!

Pewnie w ogole przestalby pracowac.

.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
sztywny napisał/a:


Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie!

Pewnie w ogole przestalby pracowac.


Zdaję sobie sprawę - powiem więcej - ja WIEM co się dzieje z takim silnikiem :-) Wprawdzie samochodowym ale ... na początku dymi na biało a po jakimś czasie się zaciera. Ale to nie trwa błyskawicznie - zależy od przecieku na uszczelce pod głowicą. Sztywny :-) Kolega napisał, że nie na biało :-)

:
No to jutro zdiagnozujecie moje kopcenie!!!!!!!!!

Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
yanucha napisał/a:
No to jutro zdiagnozujecie moje kopcenie!!!!!!!!!


W sobotę :-) Jak będziesz na zimno odpalał. Wtedy najlepiej. Chyba, że zostawiasz za sobą zasłonę dymną :-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group