Odpowiedz do tematu
: Rozmiar opon do VTX
Witam, mam pytanie odnośnie rozmiaru opon. Kupiłem VTX 1800 Retro z 2002 roku i muszę wymienić opony, wyczytałem że powinny być rozmiary 150/80-17 i 180/70-16 a ja mam 150/70-17 i 170/80-15 czy to nie jest jakaś lipa.
:
według danych powinieneś mieć:
Wymiary opon (wersja: przód,tył)
C: 130/70–18, 180/70–16;
R,S,T: 150/80-17, 180/70–16;
F: 130/55-18. 180/55-18
przód to jeszcze kij, bo rozmiar koła się zgadza tylko opona jest niższa
ale tylne koło masz mniejsze
czyżbyś miał tylne koło z 1300?
bo w 1800 w żadnej wersji tego motonga z tyłu nie występuje 15 calowe koło
Wymiary opon (wersja: przód,tył)
C: 130/70–18, 180/70–16;
R,S,T: 150/80-17, 180/70–16;
F: 130/55-18. 180/55-18
przód to jeszcze kij, bo rozmiar koła się zgadza tylko opona jest niższa
ale tylne koło masz mniejsze
czyżbyś miał tylne koło z 1300?
bo w 1800 w żadnej wersji tego motonga z tyłu nie występuje 15 calowe koło
:
Dziwne, znalazłem naklejkę na kardanie i jest napisane 150/70-17 i 170/80-15. Chyba kardan nie jest od 1300 hi hi
:
VT750 ma takie cale , ale opony cieńsze.....
:
no to nie wiem w czym masz problem skoro masz opony takie jak na kardanie
pitak napisał/a: |
Dziwne, znalazłem naklejkę na kardanie i jest napisane 150/70-17 i 170/80-15. Chyba kardan nie jest od 1300 hi hi |
no to nie wiem w czym masz problem skoro masz opony takie jak na kardanie
:
A więc żeby wszystko było jasne:
VTX1800C:
F-130/70-18
R-180/70-16
VTX1800F
F-130/70-18
R-180/55-18
VTX1800R
F-150/8-17
R-180/70-16
VTX1800S /koła szprychowane/
F-150/80-17
R-170/80-15
VTX1800C:
F-130/70-18
R-180/70-16
VTX1800F
F-130/70-18
R-180/55-18
VTX1800R
F-150/8-17
R-180/70-16
VTX1800S /koła szprychowane/
F-150/80-17
R-170/80-15
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dziękuję Todek jak zawsze zorientowany, czyli mam 1800S koła mam szprychowe, a dlatego pytałem bo oczywiście koledzy stwierdzili że mam lipe z rozmiarami, ale oni też jak ja są niedoinformowani. Pozdrawiam
:
Wysatarczy zdjąć, bodajże, lewy boczek i tam na ramie jest naklejka z typem/modelem moto i kodem koloru.
Cytat: |
[quote="pitak"]czyli mam 1800S koła mam szprychowe, |
Wysatarczy zdjąć, bodajże, lewy boczek i tam na ramie jest naklejka z typem/modelem moto i kodem koloru.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj. Muszę kupić obydwie opony, w rozmiarze 150/80-17 nie ma zbyt dużego wyboru, na tył trochę lepiej z wyborem, ale jakie mam kupić. Koła szprychowe więc chyba nie ma różnicy czy dętkowa czy bezdętkowa bo i tak dętka jest, prawda? Metzeler produkuje takie i takie, ale dętkowe są trochę tańsze.
:
Pewnie dlatego ktoś założył 150/70 - łatwiej dostępne.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
odgrzeje kotleta:
a jakie opony do vtx 1300c z 2004 roku?
bo w manualu jest podane: przód - 110/90 19M/C 62H; tył - 170/80 15M/C 77H
ale czytałem też że podobno są 140/80 z przodu.
A niestety za bardzo nie mam jak dotrzeć do motonga coby zczytać - jest zawalony innymi - obecnie potrzebniejszymi - sprzętami w garażu
a i jeszcze jedno: czy jest sens zmieniać opony po 5 sezonach w których (z racji mojej zdrowotnej przypadłości) nie na trzaskałem dużo km? - liczę że ok 7000-9000
a jakie opony do vtx 1300c z 2004 roku?
bo w manualu jest podane: przód - 110/90 19M/C 62H; tył - 170/80 15M/C 77H
ale czytałem też że podobno są 140/80 z przodu.
A niestety za bardzo nie mam jak dotrzeć do motonga coby zczytać - jest zawalony innymi - obecnie potrzebniejszymi - sprzętami w garażu
a i jeszcze jedno: czy jest sens zmieniać opony po 5 sezonach w których (z racji mojej zdrowotnej przypadłości) nie na trzaskałem dużo km? - liczę że ok 7000-9000
:
- bezapelacyjnie.
Opona po 5 latach od dnia wyprodukowania, nadaje się ewentualnie na kwietnik, a nie do jazdy. Guma bowiem traci swoje właściwości, a co za tym idzie przyczepność - najważniejszy parametr opon motocyklowych.
,,Dobry'' - znaczy nie zjechany bieżnik, wcale nie oznacza opony w dobrej formie.
Kiedyś, dawno temu kupiłem VT-500 z takimi ,,dobrymi'' oponami i zastanawiałem się dlaczego powyżej 30km/h nie dało się w zakręty wchodzić - non stop uślizg miałem - uwierzysz?
Oczywiście Twoje klocki i Twoja piaskownica - wiesz
Baal napisał/a: |
czy jest sens zmieniać opony po 5 sezonach |
Opona po 5 latach od dnia wyprodukowania, nadaje się ewentualnie na kwietnik, a nie do jazdy. Guma bowiem traci swoje właściwości, a co za tym idzie przyczepność - najważniejszy parametr opon motocyklowych.
,,Dobry'' - znaczy nie zjechany bieżnik, wcale nie oznacza opony w dobrej formie.
Kiedyś, dawno temu kupiłem VT-500 z takimi ,,dobrymi'' oponami i zastanawiałem się dlaczego powyżej 30km/h nie dało się w zakręty wchodzić - non stop uślizg miałem - uwierzysz?
Oczywiście Twoje klocki i Twoja piaskownica - wiesz
:
Zaraz na kwietnik. Marnotrawstwo dobrej opony. Można jej jeszcze z powodzeniem używać w konkursach rzutu oponą. Ewentualnie można ją spalić na jakiejś demonstracji.
Zibi665 napisał/a: |
ewentualnie na kwietnik |
Zaraz na kwietnik. Marnotrawstwo dobrej opony. Można jej jeszcze z powodzeniem używać w konkursach rzutu oponą. Ewentualnie można ją spalić na jakiejś demonstracji.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Wg mnie, lepiej jednak w takiej ,, dobrej'' oponie kwiatki posadzić ... daleki jestem od wplątywania motocykli, a co za tym idzie opon motocyklowych, do polityki. ... a do tego smog jeszcze - zdecydowane NIE
Panoramiks napisał/a: |
można ją spalić na jakiejś demonstracji |
:
Odpowiedz do tematu
Każda demonstracja jest ,,anty'' - znaczy się przeciwko czemuś, zakładowa również - no chyba że demonstrujesz swoje bicepsy, to już faktycznie inna para kaloszy - ogumienia znaczy