Demontaż klosza lampy przedniej
Odpowiedz do tematu

:
To już wiem - znam praktycznie cały proces regulacji. Po zdjęciu lewego boczku widzę trzy cyfry - 1 , 2 i 3. Od góry jest bodajże 5 (patrząc z lotu ptaka, bo siedzenie zdjęte). Wiem, że mam patrzyć od lewej od boku. Jedyne czego nie wiem to względem czego mam ustawiać tę cyfrę z korony amortyzatora? U mnie nie ma żadnego odnośnika, żadnej skali. Może coś kiedyś było, ale się wytarło... Spójrzcie jak to u mnie wygląda od lewego boku: https://ibb.co/Jc5NMcF

Jest tak jak na tym zdjęciu tylko taka plastikowa "wypustka" oznaczyłem to strzałką koloru czerwonego. Czy chodzi o to, żeby numer na koronie amortyzatora (strzałka niebieska) pokrył się z tą wypustką? Jak to jest w Waszych maszynach?

:
pytałeś czy patrzeć od góry czy od lewego boczku? odpowiedź - od lewego boczku.
czyli ewentualnego oznaczenia faktycznie szukaj w poziomej płaszczyźnie: ta wypustka wygląda obiecująco

- nie trafiłem w dokumentacji na opis wprost o konkretnym oznaczeniu (w innych modelach są strzałki przyklejane albo wybijane).
w twoim przypadku ta wypustka pokrywa się z 2, tj. ustawieniem std., to również jest jakiś znak ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Wczoraj powalczyłem w garażu trochę z tym amortyzatorem. Trzymał dosyć mocno, musiałem się zaprzeć, żeby ruszyć śrubę, a przy okazji nogą zapierałem się o bak maszyny, bo jak ciągnąłem za klucz to moto już pogłębiało przechył. Patrząc od lewej jest teraz ustawione na "7". Jak pogoda pozwoli to na dniach jedziemy z moją lepszą połówką przetestować w warunkach bojowych skuteczność ów operacji.

Jeżeli chodzi o lampę to jest dokładnie tak, jak napisał kolega towalsky. Te dwie śruby po bokach lampy trzymają ją w obudowie, a dwie śruby od dołu regulują napięcie sprężyn, które odpowiadają za kąt świecenia przedniej lampy.

Panowie - bardzo dziękuję za pomoc :toast:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group