Pomiar Oleju - magiczny bagnet ???
Odpowiedz do tematu

:
topgun, a nie masz na swoim bagnecie podziałki żadnej ?
Sprawdź na moto stojącym prosto - nie na kosie ! :-)

Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
:
Na bagnecie jest podziałka , według mnie to min i max oznacza ta część bagnetu, która jest zakratkowana, ale nie mam pewności i jak pisałem nie chcę przelać. Przy wkręconym bagnecie, moto na nóżkach olej był w połowie gładkiej części czyli poniżej tej kratownicy.

:
... rozgrzej motonga, usiądź na nim, postaw go w pion i sprawdzaj poziom oleju nie wkręcając bagnetu - jeśli olej pojawia się w zakratkowanej strefie - muzyka gra ;-)

Honda - The Power of Dreams
:
Dzięki Dziki, właśnie chodziło mi czy ma być na zakratkowanej części , jutro wpadam go garażu i działam , wychodzi na to, ze mi pije . Trudno , będę pilnował stanu to mam nadzieje, ze mnie nie zawiedzie. Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za podpowiedź.

:
Posiada z Was ktoś termometr (wskaźnik temperatury) zamiast oryginalnego bagnetu do VT1100 C SC18?

:
mam termometr. tyle, że na nim nie ma skali do oleju. ja na termometrze wydrapałem poziom i jest ok.

POZDRAWIAM.
:
Witam serdecznie i odświeżam temat wskaźnika oleju:)
Proszę o radę w temacie wskaźnika oleju do Shadow VT 750 AERO z 2004, tj. jaka powinna być jego całkowita długość itp. Proszę o odpowiedz ponieważ od kilku dni mam problem z swoją Hanią i przypuszczam, że ma to związek z podmienionym mi miernikiem oleju.
Aktualnie mój miernik oleju wygląda następująco:

http://imageshack.com/a/img673/2317/QcFCLI.jpg

na korku jest napis KT 7


http://imageshack.com/a/img905/7751/T5LfC1.jpg




Nie pamiętam jak wyglądał dokładnie wcześniej bo wydawało mi się wszystko ok, wiem, że była na nim przedziałka. W obecnym moim mierniku po wyjęciu z pokrywy stwierdziłem, że pręt jest skrzywiony a końcówka jakby ścięta ostrym narzędziem. Dziwi mnie również jego całkowita długość ok. 17,5 cm.
Przypuszczam, że ten miernik jest przyczyną aktualnego stanu moto, ponieważ w trakcie jazdy zaczyna przerywać na wyższych obrotach i tracić moc. Po sprawdzeniu filtra powietrza stwierdziłem w nim dużą ilość oleju (ok.0,2-0,3 ml). Początkowo myślałem, że przyczyną tego "przerywania" były świece, ale wymieniłem na nowe i dalej podobne objawy.
Za jakiekolwiek porady będę wdzięczny. Pozdrawiam Mariusz:)

[ Dodano: 2015-08-28, 18:48 ]
W nawiązaniu do wcześniejszego mojego postu to dzisiaj założyłem nowe filtry i nowy olej dokładnie tyle ile zaleca serwisówka 2,6 l.
Wyczyściłem świece bo mimo, że nowe to wszystkie czarne.
Odpaliłem moto i nie stwierdziłem jakiegokolwiek przerywania, strzelania w tłumiku. Przejechałem kilkanaście km i miałem wrażenie tylko, że prędkość mniejsza, ale moc ok. Sprawdziłem filtr powietrza i nie stwierdziłem jakiegokolwiek oleju. Sprawdziłem świece i również prawidłowe, więc za przyczynę wcześniejszej awarii wnioskuję, że było za dużo oleju.
Obecnie przy moim bagnecie nie jestem w stanie stwierdzić czy mam prawidłową ilość oleju bo bagnet suchy mimo, że dłuższy. Postaram się teraz załatwić nowy lub miernik z temperaturą i wówczas sprawdzę.
W każdym razie dzięki za pomoc w szczególności Jarkowi i pozdrawiam Mariusz:)

...Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości...J.Piłsudski

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group