/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
popychacze hydrauliczne
Autor Wiadomość
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2014-03-24, 10:52   

U mnie nie. :-(
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-03-24, 11:27   

Pod głowicą uszczelka metalowa. W niektorych modelach jest pojedyncza, w niektorych (starszych) jest podwójna - z dwóch warstw (choć np. w komplecie Vesrach jest 3-warstwowa...)
Żadnego silikonu przypadkiem!!!
Metalowa uszczelka pod głowicą raczej nie nadaje się do powtórnego montażu.

Cylinder-blok jest uszczelka "papierowa" składana (najlepiej) na lepidło.

Co do planowania głowicy - trzeba określić jej stan. jeśli są widoczne/wyczuwalne deformacje powierzchni od uszczelki - bezwarunkowo tak. Planowanie głowicy można przeprowadzić zdejmując minimalną warstwę, mówi się wtedy o "zabieleniu" głowicy.

Cylinder zwykle nie wymaga takiej obróbki - trochę inna budowa i materiał.

Jeśli ściągnąłeś uszczelkę (tą spod cylindra) i jest w stanie przyzwoitym, (teraz mnie nie bijcie...) możesz ją zalożyć ponownie po dobrym umyciu i oczywiście na lepidło. Ale... Lepiej kupić kawałek kingerytu, odrysować, wyciąć i masz nówkę. 15 min. na wycinanie i spokojniejszy sen... Tym bardziej, że ta uszczelka jest dość prosta do takiego wykonania.
A czasem jest to wręcz konieczne - jeśli głowica była mocniej planowana lub jest to jej "któryś" raz, unosisz cylinder ponad blok grubszą uszczelką (np. zamiast 0,5mmm - tak chyba jest "nominalna" grubość, robisz uszczelkę z materiało o grubości 0,8mm)

Tak jak ci mówiłem, mając zdjętą głowicę daj do oceny zawory i wymień uszczelniacze trzonków. Zawory możesz zresztą łatwo ocenić sam - kładziesz głowicę na płaskim, najlepiej np. na arkuszu papieru i do kolektorow nalewasz benzyny - lepiej nafty. Jak przeciekną po jakimś czasie - do roboty.

stary napisał/a:
TERAZ DZIAŁAJĄ LINKI
dzieki Todek
mozecie podpowiedziec
1---pod ---dekiel głowicy --dajemy silikon np;hylomar
http://www.youtube.com/watch?v=GSm2jSgEsFU
2---pod głowice dajemy uszczelkę taką :-?

http://motoklinika.com/pl...AD-6320453.html
bo wygląda mi ona na gumową ,a tam chyba powinna byc z innego materiału?
czy taką --- :-?
http://allegro.pl/uszczel...4016134936.html

3---jeżeli by trzeba było ściągnąć cylinder bo sie mi rozszczelnił na uszczelce( TEJ POD CYLINDREM ) to trzeba wymieniać tam uszczelkę czytałem ze jest papierowa ?? czy jak jest dobra może być PONOWNIE UŻYTA ??
4--jeżeli by trzeba by było odkręcić ---GŁOWICE OD CYLINDRA ---bo puściła na uszczelce ---to musi być głowica dana do planowania ,czy można skręcać na tej samej uszczelce -lub na nowej uszczelce --BEZ PLANOWANIA GŁOWICY
---DZIEKI ZA WSZELAKIE ODPOWIEDZI :toast:
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2014-03-24, 11:35   

Shadok napisał/a:
Cylinder-blok jest uszczelka "papierowa" składana (najlepiej) na lepidło.

Nie koniecznie. :mrgreen: W VT700 i z tego co sobie przypominam to w nowszych modelach VT1100 jest metalowa, pokryta warstwą silikonu.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-03-24, 11:41   

Todek napisał/a:
Shadok napisał/a:
Cylinder-blok jest uszczelka "papierowa" składana (najlepiej) na lepidło.

Nie koniecznie. :mrgreen: W VT700 i z tego co sobie przypominam to w nowszych modelach VT1100 jest metalowa, pokryta warstwą silikonu.


To jest możliwe... :-)
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-24, 11:50   

Dzieki Waldku ,zrozumiale to opisałeś ( lepidlo co miałeś konkretnie na mysli ??)
1---mam rozszczelnioną--uszczelke po jednym cylindrem puscila
2--- po zdjeciu dekli głowic polączenie -GLOWICA + CYLINDER na obu cylindrach nie puscilo, --to poradzcie czy jest sens to połączenie( rozszczelniac jak nie puściło )
,wiadomo dodatkowe koszty bo nowe 2 uszczelki trzeba ,
---te linki co w poprzednim poście zapodałem otwierają sie dałem je już któryś raz z kolei u mnei sie otwierają
jedna uszczelka jest za 75 zl a u Olka za 139 i obie pod głowice :shock:
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2014-03-24, 11:57   

Ta uszczelka z I linku jest metalowa, taka jak oryginał, a ta z II jest "papierowa" f-my Athena, która podobno ostatnio robi uszczelki słabej jakości. Należałoby jeszcze sprawdzić czy uszczelka pod głowicę jest taka sama w VT 1100 z 85-86, VT 1100 z 87-96 i VT 97-07, a chyba nie jest.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-03-24, 12:32   

stary napisał/a:
Dzieki Waldku ,zrozumiale to opisałeś ( lepidlo co miałeś konkretnie na mysli ??)
1---mam rozszczelnioną--uszczelke po jednym cylindrem puscila
2--- po zdjeciu dekli głowic polączenie -GLOWICA + CYLINDER na obu cylindrach nie puscilo, --to poradzcie czy jest sens to połączenie( rozszczelniac jak nie puściło )
,wiadomo dodatkowe koszty bo nowe 2 uszczelki trzeba ,
---te linki co w poprzednim poście zapodałem otwierają sie dałem je już któryś raz z kolei u mnei sie otwierają
jedna uszczelka jest za 75 zl a u Olka za 139 i obie pod głowice :shock:

Cena tych uszczelek wynika właśnie z faktu, że jedna jest pojedyncza a druga podwójna (podwójne na pewno były używane do 98 r.) łatwo to poznać po nitach którymi są one połączone - skrzydełka z tymi nitami oczywiście wystają poza glowicę po montażu.

Jeśli dobrze rozumiem - cylinder z głowicą się uniósł? osobiście nie ryzykowałbym i wymienił uszczelkę pod głowicą. Zresztą jak sobie wyobrażasz montaż uszczelki pod cylindrem? To że się nie rozeszło nie znaczy że po ponownym skręceniu będzie trzymać. Niby dolna połówka głowicy jest chyba i u ciebie skręcona na dwie m6 z cylindrem, ale...
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-24, 12:51   

Todku Slawku popatrzcie wychodzi ze ta uszczelka pod glowice
do rocznika vt 1100 1995 pasuje do vt 1100 rok 2004-- link nizej

http://motoklinika.com/pl...AD-6320453.html

1--strona z schematem przedniego cylindra rok moto 1995 -- link dziala :-D
http://www.mrcycles.com/o...t-cylinder-head
num uszczelki-- 12251-MAH-003

2--strona z schematem przedniego cylindra rok moto 2004
http://www.mrcycles.com/o...ylinder-head-fr
num uszczelki-- 12251-MAH-003
jak się mylę poprawcie :-(
-------------------------------------------
ma rozumieć Waldku ze nie jest możliwe wyciągnięcie cylindra wraz głowica do góry ?zeby założyć nową uszczelkę pod cylinder ? sory ale nigdy tego nie robilem )
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-03-24, 14:54   

stary napisał/a:
ma rozumieć Waldku ze nie jest możliwe wyciągnięcie cylindra wraz głowica do góry ?zeby założyć nową uszczelkę pod cylinder ? sory ale nigdy tego nie robilem )


Możliwe jest... Tylko ten zabieg raczej bez naruszenia rzeczonej uszczelki raczej się nie uda...
A czemu się tak wzbraniasz przed jej wymianą?

I sprecyzujmy - Twój moto to Spirit z 2004? Musisz dokładnie wiedzieć jaka wersja i dopiero wtedy szukaj w fiszkach. W 2004 były jak z nich wynika 4 odmiany produkowane.
Co do numerków:
12251-MAH-003 wygląda na uszczelkę pojedynczą
12251-MG8-004 to uszczelka podwójna.

W 1995 w wersji 1100C potrzeba: 12251-MG8-004
W 1995 w wersji 1100C2 potrzeba: 12251-MAH-003

:twisted:

Welcome to Zangaro... ;-)
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2014-03-24, 15:44   

Usczelka pod głowicę (12251-MAH-003) powinna być taka sama w tych modelach VT1100:
1995 VT1100C2 A GASKET KIT A
1995 VT1100C2 A VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1995 VT1100C2 A VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1995 VT1100C2 AC GASKET KIT A
1995 VT1100C2 AC VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1995 VT1100C2 AC VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1996 VT1100C2 A GASKET KIT A
1996 VT1100C2 A VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1996 VT1100C2 A VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1996 VT1100C2 AC GASKET KIT A
1996 VT1100C2 AC VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1996 VT1100C2 AC VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1997 VT1100C A GASKET KIT A
1997 VT1100C A VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1997 VT1100C A VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1997 VT1100C AC GASKET KIT A
1997 VT1100C AC VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1997 VT1100C AC VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1997 VT1100C2 A VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1997 VT1100C2 A VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1997 VT1100C2 AC GASKET KIT A
1997 VT1100C2 AC VT1100C2FRONT CYLINDER HEAD
1997 VT1100C2 AC VT1100C2REAR CYLINDER HEAD
1998 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100C A GASKET KIT A
1998 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100C AC GASKET KIT A
1998 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100C3 A GASKET KIT A
1998 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100C3 AC GASKET KIT A
1998 VT1100T A CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100T A CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100T A GASKET KIT A
1998 VT1100T AC CYLINDER HEAD (FR.)
1998 VT1100T AC CYLINDER HEAD (RR.)
1998 VT1100T AC GASKET KIT A
1999 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100C A GASKET KIT A
1999 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100C AC GASKET KIT A
1999 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100C3 A GASKET KIT A
1999 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100C3 AC GASKET KIT A
1999 VT1100D2 A CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100D2 A CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100D2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100D2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100T A CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100T A CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100T A GASKET KIT A
1999 VT1100T AC CYLINDER HEAD (FR.)
1999 VT1100T AC CYLINDER HEAD (RR.)
1999 VT1100T AC GASKET KIT A
2000 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100C A GASKET KIT A
2000 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100C AC GASKET KIT A
2000 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100C2 A GASKET KIT A
2000 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2000 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100C3 A GASKET KIT A
2000 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100C3 AC GASKET KIT A
2000 VT1100T A CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100T A CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100T A GASKET KIT A
2000 VT1100T AC CYLINDER HEAD (FR.)
2000 VT1100T AC CYLINDER HEAD (RR.)
2000 VT1100T AC GASKET KIT A
2001 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100C A GASKET KIT A
2001 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100C AC GASKET KIT A
2001 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100C2 A GASKET KIT A
2001 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2001 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100C3 A GASKET KIT A
2001 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100C3 AC GASKET KIT A
2001 VT1100T A CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100T A CYLINDER HEAD (RR.)
2001 VT1100T AC CYLINDER HEAD (FR.)
2001 VT1100T AC CYLINDER HEAD (RR.)
2002 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
2002 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
2002 VT1100C A GASKET KIT A
2002 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
2002 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
2002 VT1100C AC GASKET KIT A
2002 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2002 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2002 VT1100C2 A GASKET KIT A
2002 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2002 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2002 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2002 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (FR.)
2002 VT1100C3 A CYLINDER HEAD (RR.)
2002 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2002 VT1100C3 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2003 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
2003 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
2003 VT1100C A GASKET KIT A
2003 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
2003 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
2003 VT1100C AC GASKET KIT A
2003 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2003 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2003 VT1100C2 A GASKET KIT A
2003 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2003 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2003 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2004 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
2004 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
2004 VT1100C A GASKET KIT A
2004 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
2004 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
2004 VT1100C AC GASKET KIT A
2004 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2004 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2004 VT1100C2 A GASKET KIT A
2004 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2004 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2004 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2005 VT1100C A CYLINDER HEAD (FR.)
2005 VT1100C A CYLINDER HEAD (RR.)
2005 VT1100C A GASKET KIT A
2005 VT1100C AC CYLINDER HEAD (FR.)
2005 VT1100C AC CYLINDER HEAD (RR.)
2005 VT1100C AC GASKET KIT A
2005 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2005 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2005 VT1100C2 A GASKET KIT A
2005 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2005 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2005 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2006 VT1100C A FRONT CYLINDER HEAD
2006 VT1100C A GASKET KIT A
2006 VT1100C A REAR CYLINDER HEAD
2006 VT1100C AC FRONT CYLINDER HEAD
2006 VT1100C AC GASKET KIT A
2006 VT1100C AC REAR CYLINDER HEAD
2006 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2006 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2006 VT1100C2 A GASKET KIT A
2006 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2006 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)
2006 VT1100C2 AC GASKET KIT A
2007 VT1100C A FRONT CYLINDER HEAD
2007 VT1100C A REAR CYLINDER HEAD
2007 VT1100C AC FRONT CYLINDER HEAD
2007 VT1100C AC REAR CYLINDER HEAD
2007 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (FR.)
2007 VT1100C2 A CYLINDER HEAD (RR.)
2007 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (FR.)
2007 VT1100C2 AC CYLINDER HEAD (RR.)

Natomiast ta druga uszczelka (12251-MG8-004), pasuje do modeli VT1100C Shadow z lat 85 do 96. Z chwilą zaprzestania produkcji tego modelu i rozpoczęcia produkcji VT1100C2 ACE i VT1100C Shadow Spirit, zmieniono uszczelkę.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-24, 19:17   

Todek to umie długie posty pisać :mrgreen:

Przepraszam za OT :->
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
Heinrich7 

Motocykl: VT1100 86r
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-24, 19:59   

w 86r dawali wszystkie metalowe, mam je gdzies jeszcze cylinder,glowica i te dwie pokrywki dlowicy nawet mialy metalowe. obecnie pod cylinder idzie zwykla, pod glowice metalowa a reszta silikon i tez gra.
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-24, 22:42   

racja Sławku ;-) ściągnę głowice to będzie wszystko jasno i tak ją lepiej dla sprawdzenia zaworów obejrzeć przy jednej robocie,ale wydaje się być pojedyncza bo odległość miedzy cylindrem ,a głowica jest grubości karki papieru -oczywiście patrząc z boku
----I CHWAŁA TODKOWI ZA WYSIŁEK :toast:
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-03-25, 10:09   

No patrz Pan... Przepatrzylem wczoraj swoje zasoby uszczelkowe i znalazłem nówkę 12251-MAH-003 :-)

Jak by była potrzebna to służę...
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-25, 11:29   

Waldku jest ona 1-warstwowa czy wielo-warstwowa ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM